Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har selv aldrig skjønt med på folk som spekket shockadin's egentlig, det er jo en healing spec som tvinger deg til och bruke Holy Shock for og kunne drepe noe mer en tid...

OCH!?!?!?!? _OCH_ er på ingen måte et norsk ord, og her på forumet sier netiketten så pent å pyntlig at vi enten skal snakke engelsk eller norsk, så du kan ta det svenskeskjæret ditt og kaste det ut nærmeste vindu.

 

(no offense, blir bare fryktelig irritert når folk skriver och midt i en norsk-formulert setning :()

Lenke til kommentar
Har selv aldrig skjønt med på folk som spekket shockadin's egentlig, det er jo en healing spec som tvinger deg til och bruke Holy Shock for og kunne drepe noe mer en tid...

OCH!?!?!?!? _OCH_ er på ingen måte et norsk ord, og her på forumet sier netiketten så pent å pyntlig at vi enten skal snakke engelsk eller norsk, så du kan ta det svenskeskjæret ditt og kaste det ut nærmeste vindu.

 

(no offense, blir bare fryktelig irritert når folk skriver och midt i en norsk-formulert setning :()

 

 

Åherreguuuuud :<

Lenke til kommentar
Noe slikt for en offensiv build:

http://www.wowhead.com/?talent=spAbxhzhVuMbRZZVfMxbu0f

 

Ett poeng mindre i spiritual focus siden du havner på 101% med imp. conc. aura uansett, bedre å bruke det på mer judgement damage da.

Judgements of the wise er oppskrytt, derimot er 40y range på judgements rimelig vilt sammen med holy shock, og kan sammen med warrioren gi skikkelig burst når det trengs.

 

Hvis jeg ikke er helt på tur så ville jeg ha presset inn ''Pure of Heart'' der.

Lenke til kommentar
Har selv aldrig skjønt med på folk som spekket shockadin's egentlig, det er jo en healing spec som tvinger deg til och bruke Holy Shock for og kunne drepe noe mer en tid...

OCH!?!?!?!? _OCH_ er på ingen måte et norsk ord, og her på forumet sier netiketten så pent å pyntlig at vi enten skal snakke engelsk eller norsk, så du kan ta det svenskeskjæret ditt og kaste det ut nærmeste vindu.

 

(no offense, blir bare fryktelig irritert når folk skriver och midt i en norsk-formulert setning :()

Jeg beklager virkelig, har noe med at jeg ikke er født, oppvokst eller gått i skole i norge, beklager så mye om det gjorde deg vondt!
Lenke til kommentar
Noe slikt for en offensiv build:

http://www.wowhead.com/?talent=spAbxhzhVuMbRZZVfMxbu0f

 

Ett poeng mindre i spiritual focus siden du havner på 101% med imp. conc. aura uansett, bedre å bruke det på mer judgement damage da.

Judgements of the wise er oppskrytt, derimot er 40y range på judgements rimelig vilt sammen med holy shock, og kan sammen med warrioren gi skikkelig burst når det trengs.

 

Hvis jeg ikke er helt på tur så ville jeg ha presset inn ''Pure of Heart'' der.

 

Tok den med vilje ikke med den pga. to momenter som melder seg, nemlig at Death Knight diseases er lett å cleanse vekk og at warlocker generelt ikke er noe problem lenger (curse of tongues) siden man nå kan instant feare vekk en evt. felhound som sammen med CoT ville ødelagt mange cast time heals. Instant FoL og generell buff av Holy Shock gir fortsatt en rimelig god mulighet for healing selv med CoT oppe. Det er dog selvfølgelig en smakssak.

Lenke til kommentar
Jeg sier det oxo.

:(

 

Har selv aldrig skjønt med på folk som spekket shockadin's egentlig, det er jo en healing spec som tvinger deg til och bruke Holy Shock for og kunne drepe noe mer en tid...

OCH!?!?!?!? _OCH_ er på ingen måte et norsk ord, og her på forumet sier netiketten så pent å pyntlig at vi enten skal snakke engelsk eller norsk, så du kan ta det svenskeskjæret ditt og kaste det ut nærmeste vindu.

 

(no offense, blir bare fryktelig irritert når folk skriver och midt i en norsk-formulert setning :()

Jeg beklager virkelig, har noe med at jeg ikke er født, oppvokst eller gått i skole i norge, beklager så mye om det gjorde deg vondt!

Apology accepted. :p

Lenke til kommentar
Har selv aldrig skjønt med på folk som spekket shockadin's egentlig, det er jo en healing spec som tvinger deg til och bruke Holy Shock for og kunne drepe noe mer en tid...

OCH!?!?!?!? _OCH_ er på ingen måte et norsk ord, og her på forumet sier netiketten så pent å pyntlig at vi enten skal snakke engelsk eller norsk, så du kan ta det svenskeskjæret ditt og kaste det ut nærmeste vindu.

Mens reglene på forumet sier at vi ikke skal kommentere skrivefeil.

Lenke til kommentar

Ja den er dyr, og i tillegg skader den minst og har lengst cooldown. Da er det ikke vanskelig å gi den lavest prioritet fremfor noe.

 

Overlapping skjer etterhvert riktignok, men hadde du kjørt en simulering på den tullerotasjonen der så ville du sett at du hadde spart betydelig med global cooldowns ved å velge CS fremfor judgement, og dette fordi de to overlapper nesten hele tiden dersom judgement får førstepriorite fremfor en rotasjon der CS kommer som åpningsangrep.

Lenke til kommentar

recount viser meg det jeg trenger å vite, så det du sier har svært lite å si tbh, mulig theorycraften din sier noe annet men slik er det nå ikke hos meg.

 

 

Jeg skrev heller aldri at du ikke brukte det, så kanskje du skal lese bedre? Orker ikke diskutere mer om det, jeg har min spillestill og det funker bra for meg, spill akkurat hvordan du selv føler,

Lenke til kommentar

Right, da var jeg nesten 76 og har lovet guilden min at jeg skal gå holy når jeg dinger 80 ettersom vi har enormt stor manko på healere.

 

Og får å ha en brukbar utgangsposisjon lurer jeg på hvilket gear burde jeg plukke med meg eventuelt hvilken instanser burde jeg gå litt i nå? Vil ha brukbart start gear for healing når jeg dinger 80 og som retribuild akkurat nå går det ikke så alt for mye i den gear typen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...