tflovik Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Vil ikke tro at run speed vil hjelpe deg å tanke bedre heller, hvis du da ikke satser på å stikke i fra bossene når du får for mye juling . Vis en bedre spec for prot da og argumenter hvorfor det du velger er bedre. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 15% runspeed når man skal plukke opp ørten adds.... Poenget mitt var ikke nødvendigvis at det er 1 specc som er det beste, flere specc kan være "det beste" allt ettersom hva du skal gjøre og hva som passer deg. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Slutt å tull. Det er ikke noe som er "best". Alt har klare fordeler og ulemper, du må velge det som passer din spillestil. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Driver å levler en paladin for tiden - ettersom required level for mount er blitt satt ned til 30, så vil jeg vel kunne få palamount i level 30 og ikkesant? Er dette en lang questchain? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Ja den kan kjøper av trainer på lvl 30, uten quest chain. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Ok, takk. Noen som kan anbefale et leveling spec? Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Ca. noe slikt på level 30: http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...000000000000000 Senere ville jeg endra til dette, pga. endringer i manaregen, nye skills og fordi du har lyst på en god pvp spec i tilfelle du blir ganka: (Som paladin har du nok dps/manaregen under levling uansett, og da er det like greit å ta en pvp spec) http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...312302135201311 Lenke til kommentar
zennox Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Er en pala i level 33 nå, men jeg merker at jeg har jo ingen insta-dmg spells? Når får jeg spells som har det? Lenke til kommentar
saimon Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 i lvl 50 er det vel, får du crusader strike, men du har vel jugdement som er instant? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Ja, så at med seal så blir jo det insta-dmg, men det er jo det eneste også ;< Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Og problemet er? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Det er bare sånn paladin er. Når jeg ska drpepe noe bruker jeg de 3 angrepene jeg har så må jeg vente på cooldowns. Paladin er jo en hybrid, den skal kunne gjøre flere ting. Du kan både heale og gjøre skade, og tanke hvis du vil. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 30. november 2008 Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 Tanke er noe som har blit utrolig mye mer morro nå etter wotlk også syns jeg. Mange nye tingen og holde på med og ikke bare spamme 2-3 saker lenger. Det er jo tydleig at paladins har blit mer lik warriors i tanke måte nå. Lenke til kommentar
SeT Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Hva er anbefalt +spellpower før man begynner på heroics nå i lich king? Føler jeg sliter som paladin med +1500 spellpower, men har en vel dårlig mana pool, ligger bare på litt over 13k unbuffed. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 tja, med 1500 spellpower kommer det mer an på tanken, jeg hadde 1240 spellpower når jeg drev i Sunwell - unbuffed. Begynte å heal heroics med akkurat samme gearet, skal sies at dette var med guilden så t6/sunwell tank og DPS. Manapoolen din kan være et problem, jeg har nå 19k ca unbuffed og jeg kan finne på å gå oom innimellom om shit hits the fan. Men for å svare enkelt (som er hardt innimellom =P ), du kan heale her0ix, bare finn en grei tank =) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Regem med Intellect, det er faktisk ganske bra pga Divine Plea og 35% av int -> SP om du har lite mana. Selv hadde jeg vel rundt 1300 SP når jeg startet med Heroics Endret 1. desember 2008 av -Grendel- Lenke til kommentar
eXa Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) ....og replenishment. Endret 1. desember 2008 av eXa Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Noen spesiell forskjell mellom Frenzyheart og Oracles jeg burde vite om? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Tankegloves fra frenzy, thrown hvis du er warrior, bortsett fra det er det vel termite jar og det egget som er forskjellen, ble Oracle på meg, ved en feil Lenke til kommentar
SeT Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Takk takk! Med litt gemming og litt nytt gear så har eg kommet meg opp i 1600SP og 16k mana unbuffed. hjalp på en måte litt på merket eg! Manapoolen min var forresten på 12.4k unbuffed når jeg sjekket opp i det:P Endret 2. desember 2008 av SeT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå