Lycantrophe Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Kanskje. Time will show. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg er delvis enig med Kaare, derfor kommer jeg til å spille Holy i arena nå uansett. Satser på PvE ved siden av for å geare opp, regner med PvE-gear med flere hundre spellhaste fortsatt topper over PvP-gear Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Ret har ingen spell interrupt, ingen snare til å låse målet fast til seg, og kanskje verst: ingen mortal strike som kan hindre den kjipe healeren fra å heale seg selv mens han ler av tullebursten som ikke er nok når folk får 20000 + i hp. Ret trenger den bursten for å drepe noen i arena, problemet blir jo da at ret gruser alt og alle i AV. Spell interrupt ala Pummel hadde vært på sin plass. Jeg hadde foreslått noe så enkelt som å forandre Glyph of Hammer of Justice til å redusere cooldown til 10sec for så å fjerne stuneffekten, slik at man kun fikk spellinterrupt. Evt. at man legger inn en helt ny ability, men da må Prot talents som minsker cooldown på Hammer of Justice gå tilbake til 5/10/15 sekunder (i beste fall) for å ikke gjøre paladins helt umulig å kaste spells med casting time på. Jeg ser også at paladins gjerne hadde fått en måte å låse targets fast til seg, men da må Judgement of Justice gå, ærlig talt. Judgement of Justice syns jeg i veldig mange tilfeller er bedre enn mange andre abilities som brukes til det samme. Denne ''mortal strike'' tingen er en potensiel 2.effekt som legges til på Crusader Strike i nærmeste fremtid. Blizzard har sagt at Crusader Strike skal få en 2.effekt som er PvP-vennlig, og har også presisert at de kan gjøre det så enkelt som å la den få MS effekt. Når det gjelder den forandringen som gjelder Divine Shield/Avenging Wrath så må selv du kunne forstå at disse to kombinert ikke går an. Paladins gjør rett og slett for mye damage da, mens de selv ikke på noen annen måte enn Mass Dispel kan hindres. En fjerning av 30sec cooldown hadde vært på sin plass, men Divine Shield burde fortsatt gi -50% damage. Manadelen er jeg -fullstendig- enig i. Nå fikk man riktignok en buff når det gjelder mana burns, men likevel så forsvinner manaen altfor fort. Enten så må man gjøre slik at Divine Plea gir tilbake 100% av base mana (istedenfor 25% av total) eller så må Judgement of the Wise buffes tilbake. 20% av total mana var for bra, men 33% av base burde gå, i verste fall ned mot 25-tallet. Jeg tror Ret kommer til å bli endra på mange måter frem mot eller under sesong 5. Endret 25. november 2008 av PSV Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg er delvis enig med Kaare, derfor kommer jeg til å spille Holy i arena nå uansett. Satser på PvE ved siden av for å geare opp, regner med PvE-gear med flere hundre spellhaste fortsatt topper over PvP-gear Jeg er nesten sikker på at Holy kommer til å bli nerfet i løpet av eller før sesong 5 starter. Jeg tror Holy Shock kommer til å gå opp til minst 10 sekund cooldown, mens Judgements of the Pure (som nå visstnok skal buffes) kommer til å bli nerfet på et eller annet vis. Men hvem vet, jeg er usikker på om jeg i det hele tatt kommer til å ha en 80 paladin klar til Sesong 5 eller ikke, tiden vil vise. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Når det gjelder den forandringen som gjelder Divine Shield/Avenging Wrath så må selv du kunne forstå at disse to kombinert ikke går an. Paladins gjør rett og slett for mye damage da, mens de selv ikke på noen annen måte enn Mass Dispel kan hindres. En fjerning av 30sec cooldown hadde vært på sin plass, men Divine Shield burde fortsatt gi -50% damage. Har aldri tatt til orde for at de to skal kunne brukes samtidig, det var heller ikke intensjonen min. Men som det står nå, så er det to momenter som melder seg: 1. AW må tilbake til 30% mer skade. Den ble nerfa til 20% for å brukes sammen med DS, og når DS likevel ikke kan brukes samtidig, og DS selv nerfes enda mer, så er det rett og rimelig at AW får tilbake sin tidligere styrke. 2. DS kan rett og slett fikses slik at den ikke kan brukes når AW er oppe (og omvendt), eller at den kansellerer AW når DS kastes. Hvor forbanna vanskelig kan det egentlig være å gjøre denne endringen? Dersom det er for vanskelig å scripte en autocancel av AW ved kasting av DS så skal jeg lage en jævla /cancelaura Divine Sield macro selv, no problem, bare endre den jævla spellen! Problemet med DS/AW i sin tid var at man ikke turte å bruke AW i arena fordi man da risikerte å bli drept uten mulighet for DS senere. Problemet med 30s cooldown vedvarer altså enda, og vi er ikke nærmere noen god løsning på området. DS må kunne brukes ved behov, særlig når hele paladinklassen er designet rundt spellen. Jeg kommer ihvertfall aldri til å bruke AW lenger i arena. (Går vel tom for mana uansett før jeg kommer så langt) Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hva er best å bruke når man skal levle? Two-hander, eller one-hander og shield? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Twohander, retribution og questing går fortest. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 mja, skal spille ret + DK (aner ikke hva slags spec enda) i 2on2 da sesongen starter. Har ganske bra CC-chains + Burst, bra kordinering der tror jeg kan bli en heftig combo å slå. Alltid morro med RNG-comboer Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Spør igjen.. kanskje noen vet. Noen som kan bekrefte/avkrefte at Conviction og Sanctified Seals bidrar til crit-chance for healing/holy spells? Jeg bestemte meg for å sjekke med en GM, og etter en del diskusjon og testing sa han at de begge fungerer og at ingen av de gir synlig (på character sheet) crit-bonus... Om dette er med hensikt (skal være en hidden bonus) eller ikke har jeg ikke fått noe svar på, men i følge denne GM'en, i hvert fall, så skal det fungere. Til info Lenke til kommentar
Minus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er usikker på hvor jeg skal plassere talentene mine hen, men hva synes dere om dette? 5/5 - Deflection (øker parry-sjansen med 5%) 2/2 - Improved Blessing of Might (øker effekten med 25%) 2/2 - Improved Judgement (korter ned ventetiden med to sekunder) 1/3 - Heart of Crusader (øker crit-sjansen med 1%?) Alle er i retribution-treet. Tilbakemeldinger? Må forøvrig si jeg synes protection-paladiner virker uovervinnerlige, i hvert fall når man ser litt på talentene. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er usikker på hvor jeg skal plassere talentene mine hen, men hva synes dere om dette?5/5 - Deflection (øker parry-sjansen med 5%) 2/2 - Improved Blessing of Might (øker effekten med 25%) 2/2 - Improved Judgement (korter ned ventetiden med to sekunder) 1/3 - Heart of Crusader (øker crit-sjansen med 1%?) Alle er i retribution-treet. Tilbakemeldinger? Må forøvrig si jeg synes protection-paladiner virker uovervinnerlige, i hvert fall når man ser litt på talentene. Til hvilket specc? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Hvis det er til en prot spec så er det 5/60/6 som er det beste. I retribution bruker du da 5/5 deflection og 1/2 Improved judgement. Hvis du har 2/2 Improved Judgement så blir det rot med rotaitions. De som er numbercrunchere har kommet fram til at det er det beste for prot. Edit. Her er link til build: http://www.wow-tools.org/talent-calculator...000000000000000 Hvis du ikke trenger kings i prot treet så kan du da putte 5 talent poeng mere i retribution treet. Dette er vel helst hvis du gjør 25 man raid da det vil være andre som kan buffe kings. Hvis du bare gjør 5/10 man er det nok best å ha kings. Endret 28. november 2008 av Wowaddict Lenke til kommentar
Minus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Åja, nei, jeg holder på å levle og vil gjerne ha maks skade da. Er ikke mer enn på nivå 10 enda, men prøver bare å planlegge litt så jeg slipper å respecce så mye. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Hvis det er til en prot spec så er det 5/60/6 som er det beste. Nei, ikke nødvendigvis 5poeng i holy er ikke nødvending, threath er ikke noe issue lengre. Selv går jeg alltid for runspeed fra retri treet. Det er jaggu ganske nice. Endret 28. november 2008 av eXa Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Les tooltip. Seal of Vengeance/Corruption. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Skal starte på palan min nå tenker jeg, Priest er kjempe gøy, men vil ha litt forandring Er Holy fortsatt like bra som det var på 70? Eller er de andre healing classene litt bedre? Og en liten "nooB" q: Beacon of light; kan noen forklare meg åssen det fungerer? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Bacon! Vel, det er ganske enkelt. Du kaster Beacon på et target. Så, dersom du healer noen som helst innen 40y (tror de må være i party/raid) så healer du ditt beacon-target også. Kast det f.eks på offtank og heal OT samtidig som du healer raid/MT. Endret 28. november 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Noen som vet om det funker å caste på deg selv så man får mana tilbake når man healer på trash ol? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hvis det er til en prot spec så er det 5/60/6 som er det beste. Nei, ikke nødvendigvis 5poeng i holy er ikke nødvending, threath er ikke noe issue lengre. Selv går jeg alltid for runspeed fra retri treet. Det er jaggu ganske nice. Vel, når du er prot spec så slipper du jo ikke unna å gjøre ting solo iblant, dailies m.m. og da vil de 5 poengene i holy hjelpe på med økt dps + at du også som en bonus får økt tps når du tanker. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Nå har jeg ikke SotR enda, men tviler på at 15% på seal utgjør så veldig mye når man dreper mobs solo. det at man løper fortere fra mob til mob utgjør sikkert like mye sånn tidsmessig i enden. Men klart... man dreper ikke spess fort som prot så alle monner drar vel. Men nå speccer jeg aldri for solo heller da.... Tps står jeg ganske hardt på at ikke er noe issue lenger at all, så den biten bryr meg lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå