Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med riktig bruk av talents får du 30 yds range på judgements.

Lær deg å lese postene før du kommer med bastante uttalelser, her var det snakk om en retribution specca paladin, det talentet du snakker om ligger langt nede i Holy treet.

Skulle en retri pala speccet med det talentet ville han ikke være retri lenger, men holy pala med noen få retri talent.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke gitt meg ut med healing som retribuild. Du har veldig få spells å heale me (2 healing og 1 instant heal med lang cooldown) og om du er retribuild har du vel og fokusert litt mer på str og stam fremfor stam og int (jeg har i alle fall fokusert på stam og str).

 

Når jeg for forespørsel om å joine som healer så takker jeg nei for jeg vet at jeg har kun et par 3 heals før jeg er OOM og da er laget hjelpesløs. Har kun rundt 4800 mana.

Lenke til kommentar
Det er jo ikke akkurat optimalt å stå så nær mob'en at man kan judge den når man er healer, både pga. at du får høyere threat ved å stå så nært og at ved mobs/bosser som gjør aoe skade så vil du garantert bli skadet.

Du har rett, men det er en liten ting:

 

Man får ikke høyere threat av å stå nære. Men om man står nære, så trenger man ikke mer enn noen prosent høyere threat enn tanken før man får aggro. Står man utenfor melee range, så må du hele 30% over tanken før bossen "gidder" å skifte target.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke gitt meg ut med healing som retribuild. Du har veldig få spells å heale me (2 healing og 1 instant heal med lang cooldown) og om du er retribuild har du vel og fokusert litt mer på str og stam fremfor stam og int (jeg har i alle fall fokusert på stam og str).

 

Når jeg for forespørsel om å joine som healer så takker jeg nei for jeg vet at jeg har kun et par 3 heals før jeg er OOM og da er laget hjelpesløs. Har kun rundt 4800 mana.

Så du har aldri hørt om paladins som faktisk samler flere set gear?

 

I antall healing spells er det kun holy shock som skiller retribution fra holy, sett bort ifra ting som Light's grace. Forskjellen tidligere var crit, men den er nå ganske utjevnet. Resten av forskjellene er i mana efficiency og buffs, men de er ikke akkurat avgjørende i levle-5mans. Divine Plea og Judgement of the Wise fjerner dessuten alt som heter manaproblemer, og med 30% crit på judgements får du 1 instant flash i snitt per 28 sekunder.

 

Så det er ingen grunn til å la være.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Isåfall så er det den dummeste formuleringen i manns minne. Besides, hva du ikke ville gjort på din character er ganske så irrelevant.

 

Hvorfor blander du inn to healing spells (holy paladins har tre) når du kun snakker om dine erfaringer uansett?

 

"Jeg ville ikke" er forresten et uttrykk for å advare noen mot å gjøre noe.

 

Til topic: Healing funker finfint som retribution, men samle gjerne litt off-gear.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Dette er et diskusjonsforum Lycan, det er ikke noe fast svar på slik ting her men personelige meninger. Er forøvrig heller ingen dårlig formulering fra min side ettersom jeg kun kommer med min erfaring og hva jeg føler er korrekt, det er fremdeles opp til den personen bak spørsmålet om han vil gjøre det eller ikke, jeg har fortalt vedkommende hvorfor jeg ikke ville gjort noe, resten er opp til han/henne.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Sukk, helt greit, min mening, igjen, mer utdypet.

 

Som retribspecced, med/uten healing gear what ever, mener jeg ikke holder mål fordi du kan ikke effektivt heale de rundt deg uten at dette tar tid. Holy light tar noen sekunder å kaste, er du heldig har du art of war som gir instant cast på flash of light, men ellers er du tregere enn en skilpadde sittende fast i sirup. Jeg synes ikke dette fungerer bra nok om man f.eks kommer i uforutsette hendelser som f.eks at man ender opp med å dra flere mobs enn beregnet. Da synes jeg at retribuild kommer til korte til tross for gear. Og jeg liker ikke å ha retri paladins med meg som healer i northrend instanser eller andre instanser vel og merke selv om de har gear for det av overnevnte årsak, og fordi vi (guilden min) har forsøkt det før uten hell.

 

Edit: Er forøvrig ikke jeg som legger opp til noe diskusjon, er bare det at flisespikkeri kombinert med bastantiet og konkludering vekker irritasjon i meg.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...