Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Det er egentlig bare bra det for pre patch var det veldig få items som faktisk var dedikert for palatanks pre end game.

 

Tror jeg skal revurdere speccen min litt nå, har veldig lyst å være med på et par dungeons run før jeg dinger 80 men det er kron umulig å finne gruppe som DPS nå for tiden. Samt om paladins nå utiliserer stamina og strength bedre enn før skulle det ikke ta så forferdelig lang tid å downe mobs selv som prot build.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er egentlig bare bra det for pre patch var det veldig få items som faktisk var dedikert for palatanks pre end game.

 

Tror jeg skal revurdere speccen min litt nå, har veldig lyst å være med på et par dungeons run før jeg dinger 80 men det er kron umulig å finne gruppe som DPS nå for tiden. Samt om paladins nå utiliserer stamina og strength bedre enn før skulle det ikke ta så forferdelig lang tid å downe mobs selv som prot build.

Du trenger ikke prot-specc for å tanke leveling-instances. Ihvertfall ikke om du har brukbart gear fra før av.

Lenke til kommentar
Level er du? Selv kommer jeg til å specce prot på 75, da jeg lærer Shield. Gjør både soloing og tanking en del lettere.

 

Snart 73, lite spilling på palaen min.

 

Du trenger ikke prot-specc for å tanke leveling-instances. Ihvertfall ikke om du har brukbart gear fra før av.

 

Har rundt 700 stamina og 350 strength (med forbehold om kraftig feil, er på jobb nå og får ikke sjekket). Har rundt 1800 AP, som gir meg rundt 540 SP, så kanskje du har rett. Får gjøre et lite forsøk på den fronten, blir det whipe så blir det whip. Har et par quest deliveries som gir meg skjold og sverd med brukbar str/stam.

Lenke til kommentar
Paladins har blitt nerfed, shame on you Blizzard! Hvorfor ikke nerfe warriors med bugga talents?

( for de som ikke vet det: Warriors kan ha 2 våpen i fury, for så å respecce, så beholder de 2 våpen i prot/arms. )

 

Som da slutter å funke med en gang de joiner BG/Instance/Bytter sone

 

 

Har sett utallige filmer på youtube hvor man demonstrer hvordan man kan få det til å virke i Battlegrounds.

Lenke til kommentar

Har slettet en ca 30 poster nå for ren Off-Topic.

 

Minner debatantene om hva som står i nettikette og i rettningslinjene:

Pass på skrivefeil

Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet. Dette kan legges til som et svar i tråden hvis det er et engangstilfelle, men hvis du har ergret deg over samme person tidligere anbefaler vi at du sender en personlig beskjed til personen der du ber han prøve å skrive tydeligere. Det finnes nemlig mennesker som har skrive- og leseproblemer og da skal man ta hensyn.

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

 

 

Så...diskuter nå det dere skal diskutere og ikke hakk og plukk på alt mulig, mkay? :)

Lenke til kommentar

Spør igjen.. kanskje noen vet.

 

Noen som kan bekrefte/avkrefte at Conviction og Sanctified Seals bidrar til crit-chance for healing/holy spells?

 

For på character-sheet, i hvert fall, ser dette ikke ut til å bli vist korrekt... har ca. 20% crit på alle spells og tilsvarende ca 25% på holy (fra Holy Power), men evt. bidrag fra Conviction og Sanctified Seals ser i hvert fal ikke ut til å bli vist riktig. Noen som vet?? :)

 

[Og bare for å presisere... dette er omtrent de samme crit-sjansene jeg startet med på 70 i Holy spec, og siden har Conviction og Sanctified Seals tilkommet - på 77 nå).

 

Takk.

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Har testa ut ret nå i WotLK, er 77 atm. Problemet er at jeg synes jeg gjør for lite damage.

Når jeg dreper mobs pleier jeg å gjøre som dette: Hammer of Justice, Crusader Strike, Divine Storm, Judge Seal of Command med Judgement of Wisdom, repeat minus Hammer of Justice til jeg kan bruke Hammer of Wrath. Pleier å gjøre dette to ganger.

Alt utenom Hammer of Wrath pleier å critte ca. 1000-1500, som jeg synes er en del for lite på 77.

Pleier å ha Devotion Aura og Greater Blessing of Might på meg selv. Uten noen buffs har jeg nå 1482 AP, 28.35% crit, 108 hit, 3.52 speed og 456 strength. Dårlige stats, men det er det beste jeg har klart å få sammen av quest rewards og instance drops.

 

Armory: Klikk her.

 

Det jeg lurer på er om jeg kan forbedre specc osv for å forbedre dpsen min.

 

Edit: Når jeg tenker meg om var det vel ekstremt unødvendig å skrive stats når jeg skulle linke armory etterpå uansett -_-.

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
Du bør kanskje også åpne med å judge, siden det gir deg +3% crit på mobben. :)

 

Men hørtes litt lite ut med 1000-1500 crit. På min 70 paladin critter jeg for over 1500 med både CS, judge og DS :ermm:

Ante ikke at judgements scala på spellpower, så jeg har ikke specca Sheath of Light, men nå fikk jeg ordna Sheath of Light og retrib aura, judgement crit på ca. 2100 med en gang og generel damage en liten del bedre.

Har bare prøvd på training dummys til nå, men skal teste på mobs også straks. Gleder meg til jeg er 80 og får litt bedre gear som funker litt bedre for palas også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...