Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kul helg.. holy pally lvl 74 nå :)

 

Men.. lurer på om jeg gjør noe feil, eller om det er designet slik.. jeg dreper kjappere (og ikke minst har mye høyere oppetid) i holy gear enn i dps gear... riktignok er holy gear jevnt over bedre enn dps, men likevel... Trodde jeg skulle få mer ut av T4 ret-gear og en ok 2-hander enn det ser ut til... :(

Lenke til kommentar
t4 ret med ret spec og et ok våpen burde gå fortere en holy - uansett gear.

Det gjør det sikkert.. poenget var å hive på litt ret-gear med holy spec for å drepe fortere.. men det ser ikke ut til å funke... og dual-spec er vel fremdeles ikke implementer.... eller er jeg på bærtur?..

Endret av pax1
Lenke til kommentar
ganske logisk at det går tregere da... mister jo masse spellpower - som er det du får DPS fra.

Joda.. spellpower gir dps, men det gjør også AP...

 

Uansett.. så en blue post i dag:

DPS of Healing specs

1) Our goal was never to make all specs exceptional at dps. We did want to improve the dps of all the healing specs though.

2) We do think Holy paladin dps is too low.

Så det blir kanskje bedre... men sikkert ikke før jeg er 80.. :)

 

For øvrig.. combinerer holy med noen retribution talents - f.eks conviction. Slik jeg leser det skal også crit-chance for healing spells øke, men på character sheet ser dette ikke ut til å bli riktig oppdatert... noen som kan bekrefte/avkrefte om det er tilfellet (og om det evt. er en character-sheet bug at det ikke vises?)

Lenke til kommentar

Mitt angrep:

 

Retriaura (hele tiden)

 

Seal of command

 

Hammer of justice på mob (Eller repentance om det går). Ikke alltid jeg gjør dette, kommer ann på situasjonen, mobben, omgivelsene etc etc. Judgement slår hardere på stunned mobs.

 

Judge Seal of light

 

Crusader strike

 

Divine Storm

 

Er det noe igjen av mobben da går hammern ut. Som ofest tar det meg ufattelig kort tid å downe mobs med 6-10k hp. Om jeg bruker hammer of justice er det som ofest stein hakke dau før de får inn et slag.

 

Har rundt 1800 Ap, vel 540 Sp, 10k HP og en stor bolle asortert gear bestående av grønt, blått og lilla.

Lenke til kommentar

AP og STR har slik sett ingen nytte for Pala tanks. Shield og sverd med +spellpower og utstyr med fokus på +stam.

 

Paladins får mest ut av threat ved å bruke righteous fury som øker threat generert av holy spells med 90%. Derfor har str og ap veldig lite for seg for en palatank.

 

Gå for spellpower på sverd og skjold og om mulig, spellpower på et par andre items. Men la stamina kommer i fremste rekke.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...