faldmo Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 oom som ret? jeg visste ikke at det var mulig... med Judgements of the wise og Divine plea skal det være relativt vanskelig å bli oom Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Judgement of Wisdom gjør vel ikke mindre skade? Bruker forresten light og går fortsatt aldri oom. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Mener da at den gjør like mye damage som light. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 judgement of light og wisdom gjør forsåvidt ikke noe dmg at all, men når du judger f.eks SoC så spiller det ikke noen rolle om du gjør det med light eller wisdom. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Damage som blir når du judger blir bestemt av hvilket seal du bruker. Har levlet med raf og er nå 66 med 900-1000ap, 25 crit, 6khp og 3,5k mana. Bare fra quest og instancer i outlands. Mobs går ned fort som fy om jeg critter og seal proccer, ellers må jeg vente på cooldown på divine storm og judge. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Kul helg.. holy pally lvl 74 nå Men.. lurer på om jeg gjør noe feil, eller om det er designet slik.. jeg dreper kjappere (og ikke minst har mye høyere oppetid) i holy gear enn i dps gear... riktignok er holy gear jevnt over bedre enn dps, men likevel... Trodde jeg skulle få mer ut av T4 ret-gear og en ok 2-hander enn det ser ut til... Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 t4 ret med ret spec og et ok våpen burde gå fortere en holy - uansett gear. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) t4 ret med ret spec og et ok våpen burde gå fortere en holy - uansett gear. Det gjør det sikkert.. poenget var å hive på litt ret-gear med holy spec for å drepe fortere.. men det ser ikke ut til å funke... og dual-spec er vel fremdeles ikke implementer.... eller er jeg på bærtur?.. Endret 17. november 2008 av pax1 Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 ganske logisk at det går tregere da... mister jo masse spellpower - som er det du får DPS fra. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 ganske logisk at det går tregere da... mister jo masse spellpower - som er det du får DPS fra. Joda.. spellpower gir dps, men det gjør også AP... Uansett.. så en blue post i dag: DPS of Healing specs1) Our goal was never to make all specs exceptional at dps. We did want to improve the dps of all the healing specs though. 2) We do think Holy paladin dps is too low. Så det blir kanskje bedre... men sikkert ikke før jeg er 80.. For øvrig.. combinerer holy med noen retribution talents - f.eks conviction. Slik jeg leser det skal også crit-chance for healing spells øke, men på character sheet ser dette ikke ut til å bli riktig oppdatert... noen som kan bekrefte/avkrefte om det er tilfellet (og om det evt. er en character-sheet bug at det ikke vises?) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 ganske logisk at det går tregere da... mister jo masse spellpower - som er det du får DPS fra. Velkommen til 2006 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Mitt angrep: Retriaura (hele tiden) Seal of command Hammer of justice på mob (Eller repentance om det går). Ikke alltid jeg gjør dette, kommer ann på situasjonen, mobben, omgivelsene etc etc. Judgement slår hardere på stunned mobs. Judge Seal of light Crusader strike Divine Storm Er det noe igjen av mobben da går hammern ut. Som ofest tar det meg ufattelig kort tid å downe mobs med 6-10k hp. Om jeg bruker hammer of justice er det som ofest stein hakke dau før de får inn et slag. Har rundt 1800 Ap, vel 540 Sp, 10k HP og en stor bolle asortert gear bestående av grønt, blått og lilla. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Hvorfor ikke kjøre judgement of wisdom? Bruker bare instant flash of light når jeg trenger hp anyways. Endret 17. november 2008 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. november 2008 Rapporter Del Skrevet 17. november 2008 Er somregel aldri oom, er jeg i nærheten bruker jeg divine plea. Bruker wisdom i nye og ne dog, kommer ann på hva jeg føler for. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Har gjort om holy palaen min til Protection for å kunne tanke litt i instancer opp mot lvl 80. Hva er det ultimate gearet/weapon til en prot pala om dagen? (tenker da på stats) Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Treigt 1-håndsvåpen med strenght/AP (For maks threat) og eventuelle tankestats. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) AP og STR har slik sett ingen nytte for Pala tanks. Shield og sverd med +spellpower og utstyr med fokus på +stam. Paladins får mest ut av threat ved å bruke righteous fury som øker threat generert av holy spells med 90%. Derfor har str og ap veldig lite for seg for en palatank. Gå for spellpower på sverd og skjold og om mulig, spellpower på et par andre items. Men la stamina kommer i fremste rekke. Endret 19. november 2008 av Bear^ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Da har ikke du sett forandringene i block value scaling, shield of righteousness, hammer of the rightous og 30% av stamina = spelldamage-talentet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Nei har ikke spillet tank siden før patchen men om det stemmer at Stamina nå går SP (slik AP gir SP i Retri) så beklager jeg feilinformasjonen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Samt at SHoR scaler med blockvalue (som scaler ekstra av strength nå, 2str/1block) gjør strength en god stat for paladin tanks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå