Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva nå? :

 

Nå har jeg putta 5 i Divine Intellect, 5 i spiritual focus, og 5 i improved blessing of might ..

 

Hva skal jeg gå for nå? Jeg er fortsatt en Solo-pally! :)

 

(har jeg valgt rett i det jeg har har gjort til nå?)

 

Takker!!

5636071[/snapback]

Neste syns jeg er å skaffe deg 5% parry, Seal of Command og 5% crit i Retrib treet først.
Lenke til kommentar

Okei.. Tusen takk! :)

 

Ser du har valgt Deflection.. Selv bruker jeg Judgement en del.. så jeg syntes Improved Judgement hørtes bra ut.. Men, du foreslår Deflection, altså!? :) ..tydligvis.. :p

 

Hva med de andre poengene jeg har satt bort da.. Var det "riktige" valg? Tror jeg har fulgt slik som dere har sagt.. :)

 

EDIT.. ja.. i "noen leveler lengre", så har du jo valgt den.. :) .. okei.. Tusen takk!!

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Det kommer ann på hvordan du vill/skal spille. Om du spiller mye solo, er mye i Strat/scholo/dm osv så kan en build være god men ikke fungere så godt til MC/BWL osv. Noen liker å ha en hybrid build healing/dmg noen liker å ha en protection/dmg build. Mens noen går fult ut i de ulike treene. For raiding i MC/BWL osv kan jeg anbefalle en build med 31p i Holy å de øvrige i protec eller retrib.

Lenke til kommentar
Det kommer ann på hvordan du vill/skal spille. Om du spiller mye solo, er mye i Strat/scholo/dm osv så kan en build være god men ikke fungere så godt til MC/BWL osv. Noen liker å ha en hybrid build healing/dmg noen liker å ha en protection/dmg build. Mens noen går fult ut i de ulike treene. For raiding i MC/BWL osv kan jeg anbefalle en build med 31p i Holy å de øvrige i protec eller retrib.

5640972[/snapback]

gogo dps pala :love:

Lenke til kommentar
Det kommer ann på hvordan du vill/skal spille. Om du spiller mye solo, er mye i Strat/scholo/dm osv så kan en build være god men ikke fungere så godt til MC/BWL osv. Noen liker å ha en hybrid build healing/dmg noen liker å ha en protection/dmg build. Mens noen går fult ut i de ulike treene. For raiding i MC/BWL osv kan jeg anbefalle en build med 31p i Holy å de øvrige i protec eller retrib.

5640972[/snapback]

 

Kommer til å spille mest i en plyndre-gruppe med meg (pala) og en rouge

Ellers Mc og onyxia for å samle bindings til legendary sword og ilden til onyxia for å få QS sverdet.

 

Nå er jeg forbannet :love:

Jeg var lei healer rolle i en kamp , og jeg ble en pala spiller.

Men nå spiller jeg med rouger og mage og jeg er den som healer, de flyr rundt og trekker 2-3 og nå er det jeg som står bak og må heale de ( 80-90) healing pr cast (er lvl 12)

:wallbash: jeg har blitt en healer igjen, bare en dårligere også.

Endret av War
Lenke til kommentar
Er Lightforge armot settet bra for en paladin?

5658313[/snapback]

Enkelt, NEI!

 

Det er ett greit overall sett men ikke bra nok til og farmes i uendelighet. Dire Maul har veldig mange fine tingen som er MYE bedre til det meste. Der finnes det mange bra saker til DPS/Tanking/Healing. Kan sterkt anbefale Zul Gurub for og få noen peacekeeper sett om dere ikke gjør MC/BWL. Finnes også en del fine tingen i BRD.

 

EDIT: p.s Paladins trenger ikke bare å bruke Plate...

Endret av Phyx
Lenke til kommentar
Nå er jeg forbannet  :love: 

Jeg var lei healer rolle i en kamp , og jeg ble en pala spiller.

Men nå spiller jeg med rouger og mage og jeg er den som healer, de flyr rundt og trekker 2-3 og nå er det jeg som står bak og må heale de ( 80-90) healing pr cast (er lvl 12)

:wallbash: jeg har blitt en healer igjen, bare en dårligere også.

 

 

Du må ha gjort for dårlig research ;) - Det er dette som er Paladinens rolle, backup healer og decurser, og backup dps. - Vi kan heale lenge etter at cloth-wearers har dødd og redde dagen ;)

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...