MindTooth Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Tusen takk Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hva nå? : Nå har jeg putta 5 i Divine Intellect, 5 i spiritual focus, og 5 i improved blessing of might .. Hva skal jeg gå for nå? Jeg er fortsatt en Solo-pally! (har jeg valgt rett i det jeg har har gjort til nå?) Takker!! Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hva nå? : Nå har jeg putta 5 i Divine Intellect, 5 i spiritual focus, og 5 i improved blessing of might .. Hva skal jeg gå for nå? Jeg er fortsatt en Solo-pally! (har jeg valgt rett i det jeg har har gjort til nå?) Takker!! 5636071[/snapback] Neste syns jeg er å skaffe deg 5% parry, Seal of Command og 5% crit i Retrib treet først. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Mener du ett poeng i hver av dem, eller fylle de opp i den rekkefølgen du nevnte? Takker, igjen!! hmm.. kanskje du mener "fylle de opp til 5%" Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Sånn her Noen lvl'er senere... Endret 20. februar 2006 av Phyx Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Okei.. Tusen takk! Ser du har valgt Deflection.. Selv bruker jeg Judgement en del.. så jeg syntes Improved Judgement hørtes bra ut.. Men, du foreslår Deflection, altså!? ..tydligvis.. Hva med de andre poengene jeg har satt bort da.. Var det "riktige" valg? Tror jeg har fulgt slik som dere har sagt.. EDIT.. ja.. i "noen leveler lengre", så har du jo valgt den.. .. okei.. Tusen takk!! Endret 20. februar 2006 av Bone Lenke til kommentar
War Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg har nå en pala, men alle sier forskjellig, er en splitt eller en 100% rekke å anbefale med poengene? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Det kommer ann på hvordan du vill/skal spille. Om du spiller mye solo, er mye i Strat/scholo/dm osv så kan en build være god men ikke fungere så godt til MC/BWL osv. Noen liker å ha en hybrid build healing/dmg noen liker å ha en protection/dmg build. Mens noen går fult ut i de ulike treene. For raiding i MC/BWL osv kan jeg anbefalle en build med 31p i Holy å de øvrige i protec eller retrib. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Følg meg gutter, Følg meg Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Følg meg gutter, Følg meg 5641457[/snapback] Hehe... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Følg meg gutter, Følg meg 5641457[/snapback] ?? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Det kommer ann på hvordan du vill/skal spille. Om du spiller mye solo, er mye i Strat/scholo/dm osv så kan en build være god men ikke fungere så godt til MC/BWL osv. Noen liker å ha en hybrid build healing/dmg noen liker å ha en protection/dmg build. Mens noen går fult ut i de ulike treene. For raiding i MC/BWL osv kan jeg anbefalle en build med 31p i Holy å de øvrige i protec eller retrib. 5640972[/snapback] gogo dps pala Lenke til kommentar
War Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Det kommer ann på hvordan du vill/skal spille. Om du spiller mye solo, er mye i Strat/scholo/dm osv så kan en build være god men ikke fungere så godt til MC/BWL osv. Noen liker å ha en hybrid build healing/dmg noen liker å ha en protection/dmg build. Mens noen går fult ut i de ulike treene. For raiding i MC/BWL osv kan jeg anbefalle en build med 31p i Holy å de øvrige i protec eller retrib. 5640972[/snapback] Kommer til å spille mest i en plyndre-gruppe med meg (pala) og en rouge Ellers Mc og onyxia for å samle bindings til legendary sword og ilden til onyxia for å få QS sverdet. Nå er jeg forbannet Jeg var lei healer rolle i en kamp , og jeg ble en pala spiller. Men nå spiller jeg med rouger og mage og jeg er den som healer, de flyr rundt og trekker 2-3 og nå er det jeg som står bak og må heale de ( 80-90) healing pr cast (er lvl 12) jeg har blitt en healer igjen, bare en dårligere også. Endret 23. februar 2006 av War Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Er Lightforge armot settet bra for en paladin? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Det er vel det pala settet som er lettest å skaffe. De fleste begynner med det, og så bygger de på når de begynne i MC/BWL osv. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Er Lightforge armot settet bra for en paladin? 5658313[/snapback] Enkelt, NEI! Det er ett greit overall sett men ikke bra nok til og farmes i uendelighet. Dire Maul har veldig mange fine tingen som er MYE bedre til det meste. Der finnes det mange bra saker til DPS/Tanking/Healing. Kan sterkt anbefale Zul Gurub for og få noen peacekeeper sett om dere ikke gjør MC/BWL. Finnes også en del fine tingen i BRD. EDIT: p.s Paladins trenger ikke bare å bruke Plate... Endret 24. februar 2006 av Phyx Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Nå er jeg forbannet Jeg var lei healer rolle i en kamp , og jeg ble en pala spiller. Men nå spiller jeg med rouger og mage og jeg er den som healer, de flyr rundt og trekker 2-3 og nå er det jeg som står bak og må heale de ( 80-90) healing pr cast (er lvl 12) jeg har blitt en healer igjen, bare en dårligere også. Du må ha gjort for dårlig research - Det er dette som er Paladinens rolle, backup healer og decurser, og backup dps. - Vi kan heale lenge etter at cloth-wearers har dødd og redde dagen Endret 24. februar 2006 av kjetilkl Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Har reddet MT ett par ganger med lay on hands, healer "bare" for litt over 5200 da, men likevel. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 EDIT: p.s Paladins trenger ikke bare å bruke Plate... 5658379[/snapback] Nei, Devout er jo ganske fint. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Har selv noen mail hansker fra Maraudon, rockgrip gauntlets eller noe sånt. Fungerer veldig bra, har sett mange paladiner med mye cloth. Endret 24. februar 2006 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå