Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går fint for min del å spille med de siste nerfsa, om det fungerer like bra på 80 gjenstår å se. Har kjørt en del arena og kom meg opp til 2070 rating rimelig greit etter siste nerfs i 2v2. Er forøvrig på Cyclone BG, så mangler ikke kompetente spillere for å si det mildt :p.

 

Grendel, hadde vært morro å se hvor mye du overheala men :).

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Går fint for min del å spille med de siste nerfsa, om det fungerer like bra på 80 gjenstår å se. Har kjørt en del arena og kom meg opp til 2070 rating rimelig greit etter siste nerfs i 2v2. Er forøvrig på Cyclone BG, så mangler ikke kompetente spillere for å si det mildt :p.

 

Grendel, hadde vært morro å se hvor mye du overheala men :).

 

Om jeg husker riktig var det 54-56% :p

Lenke til kommentar
Grendel, hadde vært morro å se hvor mye du overheala men

Dette snakker alle om når en pala vinner.

Er ganske BS sa siden en stor heal også healer 5 rundt (5 overheals der)

La oss si at du critter 11000, skal du da vente til tanken har mistet 11 tusen HP? Hva om du bare healer 4000 da.

Og flash hiver du på en spiller som mangler 1600 hp og du critter 4100.

Sånn blir det mye overhealing av. Man kaster jo healen på tanken før han tar forventet skade og all avo tanken har blir i teorien overhealing.

 

Det er argumentet for at tanks ikke behøver stacke mye avo over det de trenger for healsa lander uansett.

Lenke til kommentar

Heia,

 

Jeg har nylig vekket til live min pala på level 54 og jeg har ikke spilt siden pre release TBC. Hva er det jeg bør sjekke ut? ser at det har kommet en hel haug med nye "earning points" eller noe slikt. Builden min er også helt ruinert, alle feats er forsvunnet og jeg må respecce på ny. Har dere tips om en bra PVE build?

 

Mange takk :)

Lenke til kommentar
Hva er minimum hp og defense for protection paladin for normal lvl 70 serverne? (MGT etc).

Defence for en lvl70 instance er 485 for å ikke bli "crittet" av en boss, i en lvl70 raid trenger du 490 defence.

I en normal instance trur jeg du klarer deg bra med 10K hp, ihvertfall hvis du har 485 defence. I en Heroic må du ha mere hp, bør som et minimum ligge rundt 12K hp og >14K Armour.

 

På lvl80 så trenger du 535 defence for lvl80 instancene og 540 defence for raids.

 

Håper dette var til hjelp.

Lenke til kommentar
Heia,

 

Jeg har nylig vekket til live min pala på level 54 og jeg har ikke spilt siden pre release TBC. Hva er det jeg bør sjekke ut? ser at det har kommet en hel haug med nye "earning points" eller noe slikt. Builden min er også helt ruinert, alle feats er forsvunnet og jeg må respecce på ny. Har dere tips om en bra PVE build?

 

Mange takk :)

Feats? :) Noen som har spillet AoC her? :) Men, denne her er grei for leveling tror jeg på lvl 54. Retrib build
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...