John Keats Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Paaalallalaa ftw Gearet mitt: http://armory.wow-europe.com/character-she...on&n=Lieder Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kan man spille, så kan man spille... Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Går fint for min del å spille med de siste nerfsa, om det fungerer like bra på 80 gjenstår å se. Har kjørt en del arena og kom meg opp til 2070 rating rimelig greit etter siste nerfs i 2v2. Er forøvrig på Cyclone BG, så mangler ikke kompetente spillere for å si det mildt . Grendel, hadde vært morro å se hvor mye du overheala men . Endret 6. november 2008 av Keylar Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kan man spille, så kan man spille... Push the 1 button, omg I can haz bukkit of skillz Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Går fint for min del å spille med de siste nerfsa, om det fungerer like bra på 80 gjenstår å se. Har kjørt en del arena og kom meg opp til 2070 rating rimelig greit etter siste nerfs i 2v2. Er forøvrig på Cyclone BG, så mangler ikke kompetente spillere for å si det mildt . Grendel, hadde vært morro å se hvor mye du overheala men . Om jeg husker riktig var det 54-56% Lenke til kommentar
War Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Grendel, hadde vært morro å se hvor mye du overheala men Dette snakker alle om når en pala vinner. Er ganske BS sa siden en stor heal også healer 5 rundt (5 overheals der) La oss si at du critter 11000, skal du da vente til tanken har mistet 11 tusen HP? Hva om du bare healer 4000 da. Og flash hiver du på en spiller som mangler 1600 hp og du critter 4100. Sånn blir det mye overhealing av. Man kaster jo healen på tanken før han tar forventet skade og all avo tanken har blir i teorien overhealing. Det er argumentet for at tanks ikke behøver stacke mye avo over det de trenger for healsa lander uansett. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 SoC har fått den gammle animasjonen.... Likte den nye jeg! Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Hva er minimum hp og defense for protection paladin for normal lvl 70 serverne? (MGT etc). Endret 7. november 2008 av roberth1990 Lenke til kommentar
Toddi Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Paladin har så jævla mye armor, tar jo forever og drepe en. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvordan er prot å levle med om dagen? Skal levle opp en palla fra 58-70, men tenkte det kunne vært greit å kunne tanke litt på veien... Noen tips til spec? Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hvordan er prot å levle med om dagen? Skal levle opp en palla fra 58-70, men tenkte det kunne vært greit å kunne tanke litt på veien... Noen tips til spec? http://www.wowhead.com/?talent=sZ0eVA0uMtgcoZx dette kan være noe og starte med på lvl 58 og så jobbe seg lengre ned i prot Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ville gått for denne. Man holder gjerne på med flere mobs samtidig, som gjør Hammer of the Righteous overlegen Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Så dette funker helt greit å levle med? Hva slags gear går man for da? Spelldmg eller str/stam?? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 sta + str sta gir spelldmg om du speccer touched by the light str gir attackpower til å downe singletargets Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hva med våpen da? Raskt eller treig one hand? Lenke til kommentar
Mocci Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Heia, Jeg har nylig vekket til live min pala på level 54 og jeg har ikke spilt siden pre release TBC. Hva er det jeg bør sjekke ut? ser at det har kommet en hel haug med nye "earning points" eller noe slikt. Builden min er også helt ruinert, alle feats er forsvunnet og jeg må respecce på ny. Har dere tips om en bra PVE build? Mange takk Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hva er minimum hp og defense for protection paladin for normal lvl 70 serverne? (MGT etc). Defence for en lvl70 instance er 485 for å ikke bli "crittet" av en boss, i en lvl70 raid trenger du 490 defence. I en normal instance trur jeg du klarer deg bra med 10K hp, ihvertfall hvis du har 485 defence. I en Heroic må du ha mere hp, bør som et minimum ligge rundt 12K hp og >14K Armour. På lvl80 så trenger du 535 defence for lvl80 instancene og 540 defence for raids. Håper dette var til hjelp. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Heia, Jeg har nylig vekket til live min pala på level 54 og jeg har ikke spilt siden pre release TBC. Hva er det jeg bør sjekke ut? ser at det har kommet en hel haug med nye "earning points" eller noe slikt. Builden min er også helt ruinert, alle feats er forsvunnet og jeg må respecce på ny. Har dere tips om en bra PVE build? Mange takk Feats? Noen som har spillet AoC her? Men, denne her er grei for leveling tror jeg på lvl 54. Retrib build Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Har spillt AOC ja. Lenke til kommentar
Mocci Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 hehehehe you got me Guilty of charge...spiller fortsatt Aoc. Sorry mente talent build da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå