Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 De bare forsvant? Gå til trainer. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Det mangler 2 seals.. Hvor ble dem av da? Du har ikke spilt siden patchen? Ble en del endringer da. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Crusader ooog? Sjekk trainer, retribution og "judgement". Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Dersom du ikke speccer Pursuit of Justice begynner jeg å lure litt på deg. Specca det ikke jeg etter 3.0 (for mange gode dmgtalents), men jeg speccet hovedsaklig for instanceleveling der jeg var dps(med druidtank og enhancementshammy bla.) Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Noen som kan linke en bra holy pvp specc til meg? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Hvordan ble nerfen? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 for kraftig.... merker forskjell i dps'en Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Herregud! Såg patchnotes nå. Det er jo ren slakt! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Merker nesten ingen forskjell, forutenom mana, men vil tro det balanserer seg til level 80. Greit, man får kanskje ikke så høye crits med verken Divine Storm eller Crusader Strike lengre, men bortsett fra det så merker jeg ingen verdens ting. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Synes nerfen var nice jeg, klart vi ble nerfet ganske greit men herregud..dere trodde vel ikke at vi skulle forbli så OP? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Synes nerfen var nice jeg, klart vi ble nerfet ganske greit men herregud..dere trodde vel ikke at vi skulle forbli så OP?Jo jo jo jo erm... nei?Greier fortsatt og gjøre bra DPS. Synd bare på mana'n da. Lenke til kommentar
SeT Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Synes nerfen var nice jeg, klart vi ble nerfet ganske greit men herregud..dere trodde vel ikke at vi skulle forbli så OP?Jo jo jo jo erm... nei?Greier fortsatt og gjøre bra DPS. Synd bare på mana'n da. Jeg har ikke merket det sinnsykt på dps'en i raids... Eneste problemet mitt var at jeg slet med manaen på slutten - måtte poppe en pot for å ha nok mana! Eneste jeg la merke til var at det var sykt mangen greengearede paladins som whinet over at de ikke lengre kunne 1hitte folk med 400 resilience, noe de ikke skulle ha greid i første omgang! Vi hadde absolutt godt av denne nerfen. Ser at vi får en ny spell - divine plea - på lvl 71.. da vil ikke mana problemet være noe ille likevel! Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Klarer nå 100k dmg full pupp med 1200DSP før jeg går oom. Da med Seal of Martyr, JoM, CS, DS og Cons hver CD. Lå vell mellom 1400 og 1600 før patch. Og ja. det merkes godt på manaen, men paladins er nå balansert, og ikke loladins. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Før patch va vi vell OMGadin, nå er vi bare like kjedli som før.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Jepp. Det å ikke være OP=kjedelig, right? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Har fått meg 3 t6 deler (holy build) lurer på hvilke gems jeg skal anskaffe på: legs - blå crown - gul og meta hands - blå Takk for svar Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 blå = spellpower/mp5 gul= haste meta= 12int/can return mana on spellcast Er malen jeg som regel følger, selvom jeg har regemmet noen gems fra Haste til crit etter patchen Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Har de endra noe på prot talentsa? Går OOM skitfort, må sette meg ned for å bli critta som før patchen <,< Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Klarer nå 100k dmg full pupp med 1200DSP før jeg går oom.Da med Seal of Martyr, JoM, CS, DS og Cons hver CD. Lå vell mellom 1400 og 1600 før patch. Og ja. det merkes godt på manaen, men paladins er nå balansert, og ikke loladins. Det er greit nok at de senka damage litt... en av mine mains er retridin, og han pumpa ut noe utrolig med damage også. Jeg tror ikke mana blir et stort problem alikevel. Level 71 - Divine Plea - You gain 25% of your total mana over 15 sec (som innervate, hvis jeg forstår rett), but the amount healed by your spells is reduced by 20%. (Instant, 1 Minute Cooldown) http://wotlkwiki.info/index.php/Paladin#tab=New_Abilities Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Jepp. Det å ikke være OP=kjedelig, right? Vell... Før TBC så var jo pala ganske go i pvp. Jeg savner den tiden der pala var den som kunne ta alle klasser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå