Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes nerfen var nice jeg, klart vi ble nerfet ganske greit men herregud..dere trodde vel ikke at vi skulle forbli så OP?
Jo jo jo jo erm... nei?

Greier fortsatt og gjøre bra DPS. Synd bare på mana'n da.

 

 

Jeg har ikke merket det sinnsykt på dps'en i raids... Eneste problemet mitt var at jeg slet med manaen på slutten - måtte poppe en pot for å ha nok mana! Eneste jeg la merke til var at det var sykt mangen greengearede paladins som whinet over at de ikke lengre kunne 1hitte folk med 400 resilience, noe de ikke skulle ha greid i første omgang! Vi hadde absolutt godt av denne nerfen. Ser at vi får en ny spell - divine plea - på lvl 71.. da vil ikke mana problemet være noe ille likevel!

Lenke til kommentar
Klarer nå 100k dmg full pupp med 1200DSP før jeg går oom.

Da med Seal of Martyr, JoM, CS, DS og Cons hver CD.

 

Lå vell mellom 1400 og 1600 før patch. Og ja. det merkes godt på manaen, men paladins er nå balansert, og ikke loladins.

 

Det er greit nok at de senka damage litt... en av mine mains er retridin, og han pumpa ut noe utrolig med damage også. Jeg tror ikke mana blir et stort problem alikevel.

 

Level 71 - Divine Plea - You gain 25% of your total mana over 15 sec (som innervate, hvis jeg forstår rett), but the amount healed by your spells is reduced by 20%.

(Instant, 1 Minute Cooldown)

 

http://wotlkwiki.info/index.php/Paladin#tab=New_Abilities

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...