War Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Som debuffen sier, alle som blir healet 40 yards fra han du kastet spellen på , disse healene lander ogaå på han med spellen på. Men må de rundt ta healing ikke overheal for at det skal funke? Og funker det bare om den som blir healet trenger heal og at han som motar pga spellen på seg trenger heal? Hadde den på en tank med 5000 HP Kastet en heal på en vedsiden av (innen 40 yards, hadde inrange buff på seg) Han hadde 2000HP så begge trengte heal. Bare han jeg kastet på ble healt og ikke tanken som liksom skulle få like mye heal. HaXX Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 "To the ground, baby!" Lenke til kommentar
Clappy Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 hvor mye mana og spellpower trengs for å heale i MgT heroic? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Kommer helt an på tanken, så er ikkeno fasit på det, prøv å se hvordan det funker - klarer du det ikke har du for lite Lenke til kommentar
War Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Er du pala er det kjipt uansett, 1500 spell pala healer dårligere en 800 spell prest. Alle tar skade og du må heale en og en. Litt lettere med holy shock CD boost osv. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Er det så dårlig tilstand hos paladins for tiden? Når jeg spilte paladin var vi de beste healerne som aldri gikk tom for mana og hadde den desidert beste singletarget healen. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Er du pala er det kjipt uansett, 1500 spell pala healer dårligere en 800 spell prest.Alle tar skade og du må heale en og en. Litt lettere med holy shock CD boost osv. Med litt samordning er det LETT å heale mgt som pala. Første bossen er bare lett. Andre bossen er litt vrien, men med samordning tank+dps som tar adds så er det strengt talt 2 targets du må heale. 3 bossen er en vits og burde gå ned lett, ikke mye gruppe skade, men litt skade på alle. Mot Kael trenger man maks å heale 2 targets i første fase og alle 1 eller 2 ganger mens man er i lufta. Hvis man holder hodet kalt og alle holder seg i nærheten av deg går det finfin som pala. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Beacon of light gjør healing i heroics til en lek tbh Lenke til kommentar
War Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Det er bare tilstanden til pala i MgT pga AoE damage på raidet. Men nå etter patch går det bedre, når MgT kom klagde jo full T6 palas på forumene mens jeg healet der med blue/green priest. For eks 2 boss, 20% og ned gjør han aoe skade på alle, før patch tok det 7 sec for en pala og heale alle 2500 og er dps rævva så varer denne fasen lenge og det blir hardt å heale, er dps god er det en lek. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Folkens.. Trenger en lvl build for ret specc Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Bare mos alle talentpointsa i ret frem til 60 så er alt godt Sier seg selv hva som er bra, ting som øker skaden din er must. Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Som han sier, fyll opp retri. http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...310322135231351 Mener og tror jeg har noe slikt (PVE). Av de andre 10 poengene i WOTLK kan du sette 5 i Divine Strength (+10% Str), og 5 i anticipation (+5% dodge) eller tom. spiritual focus, eller stoicsm osv. hvis du spiller PVP. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Prot har iallefall fått seg en finfin boost. Liker spesielt måten en er meir manaeffektiv på. Trenger ikkje så masse drikking no i hc etc. Threaten har også blitt boosta, men det har vel også sammenheng med hammer of the righteous. Instant avengers shield er også finfint =) Er ikkje sinnsvakt bra geara (15k hp med kings og stambuff), men er overraska over kor mykje boost threaten har fått. Men no er det vel ingen som er prot lenger...alle har det gøy som retlol? =) Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 spilte retlol i noen dager, men når jeg soloet de 5man questene i Ogrila i BEM (de med dragene) skjønte jeg at og bli vandt med dette er bare idiotisk..uansett er jeg Holy så care på ret =P Spilte tankadin før og var greit nok men ble kjedelig så byttet til Holy og angrer ikke et sekund Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Pursuit of Justice i ret talenten, er det ikke noe bra å ha den på når jeg skal lvle? tenkte på for movement sin skyld Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Dersom du ikke speccer Pursuit of Justice begynner jeg å lure litt på deg. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Anonymouse sa at jeg skulle specce slik Kanskje du kan sette opp en annen en Lycantrophe Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Sånn til level 50. Rekkefølge skjønner du nok ganske godt selv. Etter 50 respeccer du, og sikter på dette mot 60. Build. Dette egner seg dog mindre til instances da du ikke har -threat. Det første du fyller ut når du kommer så langt er 15%strength i prot-treet. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Tusen takk :=) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Det mangler 2 seals.. Hvor ble dem av da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå