Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
retriadins kommer til og bli nerfa herfra og til pakisan, helt latterlig slik det er nå men for all del, kos dere så lenge det varer

For det første, vi har allerede fått et par nerfs som har gått live, og flere kommer i 3.0.3 patchen. Burst damage blir nerfa mens sustained dps blir buffa.

 

For det andre, DENNE PATCHEN ER IKKE BALANSERT RUNDT LEVEL 70. Det er whining som du kommer med som gjorde at retribution paladins ble lolret gjennom hele tbc.

Endret av Tmrk
Lenke til kommentar

As I stated yesterday, we are happy with Ret's PvE damage and sustatined damage in PvP, but were concerned that the burst damage in PvP could be too high. We discussed this for literally hours yesterday, which was certainly not the first time we have discussed the issue. Thus I hope these changes are not perceived as a knee-jerk reaction, but I am sure that will depend a great deal on which class you play.

 

Divine Storm -- the damage was changed from Holy to Physical. As you know, Holy damage is almost never mitigated and this talent could pack a lot into a very short time. This is a nerf to the ability's damage. This change is now active on Live.

 

Repentance -- this ability now lasts for only 6 seconds in PvP (down from 10). Obviously this is also a nerf. This change is also active on Live.

 

Art of War -- now affects all damage done by Judgements, Crusader Strike and Divine Storm (instead of critical strike damage). Net dps should be about the same but less bursty. This change will be made before Nov 13.

 

Righteous Vengeance -- now applies a dot affect similar to Deep Wounds (instead of critical strike damage). This ends up being a significant buff to the ability to make up for the damage lost to Divine Storm, but is also less bursty. This change will be made before Nov 13. EDIT: The dot will NOT break Repentance.

 

Glyph of Crusader Strike -- now reduces mana cost (instead of increased damage on stunned targets.) We thought paladins could stack too much damage vs. stunned targets. This change will be made before Nov 13.

 

We also fixed a bug with Seal and Judgement of Light that could sometimes result in too much healing.

 

In our tests, Retribution dps remains the same over longer periods of time, but they can't do quite so much damage in the initial few seconds of a PvP encounter.

 

I know Ret pallies feel a little picked on since we've made this mistake before of having them come out the gate too strong and then had to correct them. For that I do apologize. It's a difficult spec to balance since part of its design is to have large crits and stuns, which have obvious PvP implications. We are pretty confident this will not nerf pallies into the ground as I facetiously promised yesterday, but if we overdid it, we'll be happy to back off some of the changes.

 

On the other hand, maybe we'll see fewer BGs with 20 paladins on the opposing side and can get some reasonable feedback on all the other classes in the game.

 

EDIT: To clairfy the new dot will not break Repentance.

Lenke til kommentar

Pala nå: Det er dritmoro, nei ikke fordi jeg er OP som faen (det hjelper jo litt det og :p).

Men fordi jeg ikke står og griner på hvert melee slag SoC ikke proccer på og den eneste skaden utenom hvit er crusader strike hvert 6. sekund.

 

Mana endring gjør at man faktisk kan bruke spellsa sine til en forandring, jeg kan bruke MIGHT! :O Judge hele tiden uten å miste SoC procs og ha full mana.

 

Healsa er jo helt latterlige da, FoL scaler utrolig bra med +dmg/healing og med mitt ganske bra gear for levelen på 64 healer jeg 800 istedenfor tooltips ~500, når jeg får den instant etter crits og aldri går tom for mana, spellcrit er høy pga. crit endringa og hoten eier.

Da kan de godt balansere skaden og gjøre meg mindre OP og det vil fortsatt være GRISEMORO! :D

Lenke til kommentar

Husk at det kreves betraktelig mer armor for samme % mitigation på level 80 vs 70. I tillegg er det snakk om 10 ekstra talentpoints. I starten av wotlk vil jeg tippe de har mindre mitigation enn nå.

 

Husk at høyere HP kun handler om starten og burst-recovery. Dersom DPSen er høyere enn HealingPSen vil kampene fortsatt bli rimelig korte.

Lenke til kommentar
Trenger en macro som gjør følgende:

 

/sjekker om jeg har "art of War" buffen

/cast Flash of light hvis jeg har den

/cast Crusaderstrike om jeg ikke har den

 

Hvorfor skal du flashe med en gang den proccer? Det er jo så noobish at jeg ikke har ord :>

 

Det hjelper når jeg tar min ukentlige "solo-onyxia" run. mindre variabler å følge med på, mana er aldri et problem og jeg ligger skjelden på 100%hp.

 

Og ja, det er bare det jeg skal bruke den til :yes:

Greit for å fylle banken med 18slot bags, en god del cash, og nexus crystals.

 

EDIT: ellers kan jeg macroe den til å caste FoL på tank hver procc. Neppe veldig nødvendig men bedre en at jeg ikke bruker den.

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Har aldri levlet en pala selv, da jeg har fått boost med 3x xp til lvl 50. Veit ikke hva som er deilig å levle med eller noe. Noen som vil gi meg et lite specc til lvl 70?

 

Samme attack rekkefølge som sist?

 

bruker seal of command, crusader strike, hammer of justice, judgement og hammer of wrath:)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...