tflovik Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Hva synes dere Paladiner om patch 3.02, jeg er kjempefornøyd. Var prot før patchen og er prot nå også. Når jeg solo'er så bruker jeg retribution gear men med sverd og skjold og dreper mobs lett. mye lettere enn før patchen. Prot gearet mitt er stort sett blå gear, 2 grønne og 2 epic. Da har jeg 11600 HP ubuffet, 292 defence og ca 55% avoidance(dodge, parry, block). Før patchen hadde jeg kun tanket en heroic(slavepen), det gikk forholdsvis greit men healeren sa at jeg tok mye skade. Måtte også spamme alle aggroabilities og taunte fordi dps pustet meg hardt i nakken(de var jo full epic gearet). Prøvde heroic Slavepen i går igjen, å holde aggro var en lek og jeg spurte healeren hvordan jeg var å heale og han sa det var lett. Ser ut til at prot pally tåler mere nå og aggro er kjempelett å holde. Har byttet ut spelldamage sverdet jeg hadde med et tanking sverd(begge har samme itemlevel), det er eneste forskjellen. Edit: Glemte en ting, måtte drikke etter hvert pull før patchen. Etter patchen så var det bare å kjøre på. Mana er 0 problem, kun på bossene at jeg trengte å drikke etterpå. Endret 17. oktober 2008 av Wowaddict Lenke til kommentar
War Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Var i BT igår som holy, hadde prot pala tank Tanken hadde 1200 dps og lå på 5 plass i dps lista Er jo helt syk patch. Noe merkelig BoM blessing. jeg har ikke imp og warrior battleshout sletter blessen siden den er kraftigere. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Ja, helt sykt. Vår bear tank hadde over 2k dps på Kil'jaeden. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Må si jeg likte meget godt de nye endringene på paladin siden. Siden jeg er i level prosessen er jeg fult retribution og dæven døtte det går kjapt å knerte mobs nå. Vaser i Nagrand for øyeblikket og det har aldri vært bedre å grinde quests. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Raid og herorics er vel satt ned 30% etter patch så alt er lettere. Herorics er jo nesten som vanlig instance nå. Alle klassene har fått mye bra, men ikke glem at alt er også satt ned. jeg med min retlol lå godt oppe på damagemeter, men klarte ikke passere en prot pally. Gjør prot sinsyk med skade ? han gikk forbi både mager og roguer Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Liker veldig godt endringene Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Prot gjør en god del mere skade nå, alle spells har blitt instant og vi har fått Hammer of Rigtheousness som er meget bra og så er det jo blitt en forandring med seals og judgements som er en forbedring. Men jeg kan ikke skjønne at du som Retri ikke gjorde mere skade, en forklaring kan være at tanken hadde mye bedre gear enn deg eller at du ikke har et optimalt spec/dårlig utnyttelse av de nye abilitiene. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Er fortsatt på level 65. Hvilken gren burde jeg velge for rask progress oppover? Er evigheter siden jeg spilte sist og har glemt det meste. Birger Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Ta med deg divine strength fra protection og sett resten i retribution. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvilken våpen combo burde man bruke? Two-handed eller one og shield? Hvordan er det med armor osv. Hva burde man satse på? Ta en titt på denne: http://www.wowhead.com/?talent=sZ0xZEbbxMczfMsguAo Skal ærlig innrømme at noe er greskt for meg. Derfor setter jeg pris på all den hjelpen jeg kan få. Birger Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Kjør 2-hander, så treig som mulig. Tror jeg ville kjørt noe sånt som dette på lvl 65. Tanka ZA og Kara i går. Var helt utrolig lett. Lå på tredjeplass på dmg meter i ZA med over 1000dps, var ferdig med alle chests på 34 minutter. Ikke var vi spesielt bra geara, og group composition var heller ikke optimal. Helt vilt rett og slett! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Sååå, noen Holy paladins som driver i Sunwell som kan si noe om patch changes og hvordan ting fungerer nuh? har ikke hatt nett hjemme på 1mnd snart "WOOHO!" så har ikke fått testet noe som helst =( gife info =D Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Fra mmo-champion: Paladin (Skills List / Talent Calc. (9095))Glyph of Holy Light - Your Holy Light grants 10% of its heal amount to up to 5 friendly targets within 5 yards of the initial target. (Old - 100 Yards, typo) Er dette riktig?.. Gjør i hvert fall denne ubrukelig.. Trist.. så endelig ut som at vi kunne gjøre litt aoe-healing.. men nei... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Kjør 2-hander, så treig som mulig. Tror jeg ville kjørt noe sånt som dette på lvl 65. Takk for den. Vil respece når jeg for tid. Birger Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Linka deg visst feil build. Ville tatt denne. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Akkurat. Mente selv det var rart at du ville jeg skulle bruke two-handed også hadde du ikke specet det talentet. Uansett, tusen takk. Om dere/du har tid. Er det noen våpen på lvl 65 nesten 66 som er bra i lengden? Birger Lenke til kommentar
kafan Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Får vel et greit et i Nagrand for ring of blood-chainen om jeg husker rett. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Sethekk halls. Questen for instancen gir en fin 93 DPS polearm. Så kan du spare ring of blood til 70 og få gull i stedet Ring of blood saken har vel bare ~80 dps og. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 er veldig fornøyd med endringene. eneste jeg ikke like er endringen i anticipation. trenger mer def rating for å bli uncrushable nå Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 retriadins kommer til og bli nerfa herfra og til pakisan, helt latterlig slik det er nå men for all del, kos dere så lenge det varer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå