Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Hva synes dere Paladiner om patch 3.02, jeg er kjempefornøyd. Var prot før patchen og er prot nå også. Når jeg solo'er så bruker jeg retribution gear men med sverd og skjold og dreper mobs lett. mye lettere enn før patchen.

Prot gearet mitt er stort sett blå gear, 2 grønne og 2 epic. Da har jeg 11600 HP ubuffet, 292 defence og ca 55% avoidance(dodge, parry, block).

Før patchen hadde jeg kun tanket en heroic(slavepen), det gikk forholdsvis greit men healeren sa at jeg tok mye skade. Måtte også spamme alle aggroabilities og taunte fordi dps pustet meg hardt i nakken(de var jo full epic gearet).

Prøvde heroic Slavepen i går igjen, å holde aggro var en lek og jeg spurte healeren hvordan jeg var å heale og han sa det var lett. Ser ut til at prot pally tåler mere nå og aggro er kjempelett å holde.

Har byttet ut spelldamage sverdet jeg hadde med et tanking sverd(begge har samme itemlevel), det er eneste forskjellen.

Edit: Glemte en ting, måtte drikke etter hvert pull før patchen. Etter patchen så var det bare å kjøre på. Mana er 0 problem, kun på bossene at jeg trengte å drikke etterpå.

Endret av Wowaddict
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Raid og herorics er vel satt ned 30% etter patch så alt er lettere.

 

Herorics er jo nesten som vanlig instance nå.

 

Alle klassene har fått mye bra, men ikke glem at alt er også satt ned.

 

jeg med min retlol lå godt oppe på damagemeter, men klarte ikke passere en prot pally.

 

Gjør prot sinsyk med skade ?

 

han gikk forbi både mager og roguer

Lenke til kommentar

Prot gjør en god del mere skade nå, alle spells har blitt instant og vi har fått Hammer of Rigtheousness som er meget bra og så er det jo blitt en forandring med seals og judgements som er en forbedring. Men jeg kan ikke skjønne at du som Retri ikke gjorde mere skade, en forklaring kan være at tanken hadde mye bedre gear enn deg eller at du ikke har et optimalt spec/dårlig utnyttelse av de nye abilitiene.

Lenke til kommentar

Fra mmo-champion:

Paladin (Skills List / Talent Calc. (9095))

Glyph of Holy Light - Your Holy Light grants 10% of its heal amount to up to 5 friendly targets within 5 yards of the initial target. (Old - 100 Yards, typo)

Er dette riktig?.. Gjør i hvert fall denne ubrukelig.. :(

Trist.. så endelig ut som at vi kunne gjøre litt aoe-healing.. men nei...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...