Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Men jeg tenkte jeg ikke trengte flere points i prot. er lvl 60 nå. og satt 3 poeng til i den som gir holy light og flash of light mer healing.

 

Tenkte jeg kunne neede på healing gear i tilegg på tanking. Bør vel funke helt ok som main healer når jeg får meg mer healing gear? tenker bare på instancer på vei til lvl 70.

 

Og vil jo bare heale i grupper som allerede har tank, sånn at jeg har større mulighet til å få meg gruppe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal du heale helt fram til 70 så kan du ikke fokusere på points i prot, da må du heller fokusere på Holy.

Som jeg har sagt før. jeg skal bare heale når gruppa jeg kommer i allerede har en tank. Jeg ser ikke vitsen med mer poeng i prot for tanking enn det jeg allerede har. Og jeg trenger vel ikke å være full holy for å heale 5 mans instancer så lenge jeg har noen poeng i holy og healing gear

Lenke til kommentar

[Tillater meg å plukke opp denne fra småprat...]

 

Paladinen min også:

 

271652.jpeg

 

271653.jpeg

 

271654.jpeg

 

Kul :)

 

Hvordan har du speccet nå med nye talents?.. Jeg var veldig i tvil om å gå hele veien i Holy for Beacon of Light, eller om jeg skulle spare de siste 6 poengene der for å få crit-bonus fra Retribution..... men ble til slutt Full holy.

 

Lurer også på om det er verdt å bruke 2 poeng i Infusion of Light... den ble endret siden sist jeg så (var det ikke instant FoL i tillegg en stund)?

 

Og til slutt... noen tanker om bruk av Glyph of Flash of Light?

 

Slik jeg forstår det så blir totalen "bare" en 120% heal, hvor 70% tikker inn over 12 sekunder... virker ikke så spennende for oss som er vant til å spamme FoL.....

Lenke til kommentar
Jeg gikk for en 51/5/5 specc. Men jeg ville ikke stole fullt og helt på meg når det gjelder paladins. Det er mage jeg kan. Paladinen min er bare en KZ- og ZA-alt, som jeg healer med. Jeg bare valgte talents som jeg synes var bra, jeg har ikke theorycraftet for å få 100% utbytte.

 

Ok.. lurte litt på å sjekke Arcane på min mage nå.. ser litt kul ut (har vært frost). :)

Lenke til kommentar
Jeg gikk for en 51/5/5 specc. Men jeg ville ikke stole fullt og helt på meg når det gjelder paladins. Det er mage jeg kan. Paladinen min er bare en KZ- og ZA-alt, som jeg healer med. Jeg bare valgte talents som jeg synes var bra, jeg har ikke theorycraftet for å få 100% utbytte.

 

Ble vel noe slikt da regner jeg med? :)

Lenke til kommentar

Infusion of Light skal eventuelt kunne gi en instant Flash of Light, men som med Moonkin forandringene kom ikke denne med i patchen. (Kom 15% Judgements of the Pure og 30 yard ekstra på Enlightened Judgements med?)

 

Glyph of Flash of Light er crap, hold unna. Den trenger en buff, snarest.

 

Skulle jeg valgt paladin healing glyphs akkurat nå hadde jeg valgt disse som bankers:

 

- Glyph of Cleansing (20% mana cost reduksjon på Cleanse.) MAJOR

- Glyph of Seal of W. (5% mindre mana cost healing spells.) MAJOR

- Glyph of the Wise (50% mana cost reduksjon på Seal of W.) MINOR

 

(Glyph of Holy Light er også crap siden den kun teller for effektiv healing.)

Lenke til kommentar
....

(Glyph of Holy Light er også crap siden den kun teller for effektiv healing.)

Takk for input...:)

 

For Glyph of Holy Light: hvis du caster en 8k heal på MT hvor 4k er overhealing så blir det 400 heal på 4 targets?...

 

Får vel første raid i kveld... Maggy og så SSC... forhåpentligvis en følelse for hvordan alle disse endringene fungerer.. og blir vel en respecc igjen snart...

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...