Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hihi, uansett hvordan class-forum/tråd man leser, så er det whine om at klassen man spiller blir voldtatt av blizzard. Jeg tror nok de vet hva de gjør, og greier å balansere spillet greit, om en ikke til wotlk-release, men iallefall til 3.1.

Det har de jo alltid greid før så! :D

......eeeh!

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer paladins opp mot haste rating gear? vurderer å svi av noe badges på dette i neste patch siden intellect blir såppass uviktig.

Veit at SoC er ppm, men haste reduserer jo CD, både global og på feks CS. Men hvor mye gain er det? Hoe å hente på å gå fra full S3 arena til badge-haste?

EDIT: er ret-pala

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
Hvordan fungerer paladins opp mot haste rating gear? vurderer å svi av noe badges på dette i neste patch siden intellect blir såppass uviktig.

Veit at SoC er ppm, men haste reduserer jo CD, både global og på feks CS. Men hvor mye gain er det? Hoe å hente på å gå fra full S3 arena til badge-haste?

Intellect blir såpass uviktig? Du kan ikke downranke lenger, da vil jeg si at Intellect blir mer eller mindre veldig nyttig

Lenke til kommentar

Intellect blir såpass uviktig? Du kan ikke downranke lenger, da vil jeg si at Intellect blir mer eller mindre veldig nyttig

Downranke hva? Seal of Command? ;)

Lenke til kommentar

Er en Alliance retribution Paladin bare for å spesifisere det:)

Grunnen til at jeg spør er at det er mye haste fokus på LK gear, og en del talents (+windfury rework)

Tenker å kjøre med dette speccet: http://wotlk.wowhead.com/?talent=sZ0xZVfbtbfucMsxuAo

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Hei. Jeg spiller på en lvl 57 paladin nå. Har lyst til å spille paladinen min sånn som hobbs gjør. Veit det er litt teit. Men det ser ut som om han har det så morro med paladinen sin.

Trur dere denne builden er bra for det build

Og ettersom jeg levle er bør jeg sette points i holy eller protection?

Hadde likt å kunne være tank og healer i gruppe. alt etter hva som trengs.

Lenke til kommentar

Kort og godt:

-haste er ikke optimalt for SoC siden det er ppm som nevnt, men de har vært spekulasjoner på om haste skal øke ppm på SoC. Ingenting bekreftet.

-SotMartyr har du også neste patch om du er alliance. Denne nyter veldig godt av haste i raid situasjoner.

-Intellect er ubrukelig

-Haste reduserer ikke Global Cooldown på melee abilities slik som CS, bare spells som f.eks Flash of Light.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg spiller på en lvl 57 paladin nå. Har lyst til å spille paladinen min sånn som hobbs gjør. Veit det er litt teit. Men det ser ut som om han har det så morro med paladinen sin.

Trur dere denne builden er bra for det build

Og ettersom jeg levle er bør jeg sette points i holy eller protection?

Hadde likt å kunne være tank og healer i gruppe. alt etter hva som trengs.

Hobbs ja! Fin kar. Du nok brukte points i Protection, det er det Hobbs gjør hvertfall, men nå som Wrath of the Lich King kommer ut så vet jeg ikke helt åssen det blir med talents og sånt. Å være både Healer og tank samtidig er nok ikke så lurt. Er du healer så må du jo fokusere mest på healegear osv, og da blir tanke-egenskapene sunket. Og omvendt.

Lenke til kommentar

Mye av utstyret du bruker som palatank funker og faktisk som off healing, men main healing vil jeg ikke lagt meg på ut på uten noe bedre. F.eks på level 66 hadde jeg (har jeg) vel 180 spell damage og +190 healing. Funker ikke som main healer men i en presset situasjon klarer en protection build paladin å i alle fall off heale når nøden er størst.

Lenke til kommentar
Mye av utstyret du bruker som palatank funker og faktisk som off healing, men main healing vil jeg ikke lagt meg på ut på uten noe bedre. F.eks på level 66 hadde jeg (har jeg) vel 180 spell damage og +190 healing. Funker ikke som main healer men i en presset situasjon klarer en protection build paladin å i alle fall off heale når nøden er størst.

Burde ikke protection paladinen heller tanke om situasjonen er så kinkig?

Og ja, saml alle typene av gear. Å kunne utføre 3 forskjellige roller er jo halvparten av moroa med en hybrid i PvE.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...