Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller selv paladin i serverens 2. beste guild (horde sia). er selvfølgelig en blood elf da. Jeg er holy og elsker det i pve, du går nesten aldri oom (out of mana) vist du har en decent crit chance i holy spells. jeg står da som en "innmate" i guildet siden jeg akkurat dinget 70 (kom meg inn pga min IRL friend er der og har raidet på hans charecter ganske ofte. Som sagt dinget jeg 70 nettopp (har ca 2 dager playd i 70). var ganske hypp i starten og gikk instancer får å "improve" gearet mitt, dette gikk greit å er faktiskt med i BT/hyjal nå på denna charn. Min oppgave i raidet er og buffe alle med Blessing of kings.

 

Vist du skal raide som paladin burde du ha "pallypower". dette er en addon får og buffe.

 

kan legge en liten armory link ved siden av vist noen vil se.

http://armory.wow-europe.com/character-she...rr&n=Vegard

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hei,

 

Har brukt RAF systemet for å komme fra lvl 12-42 med boost atm. Når jeg sloss nå går ting litt sakte... Kommer til å få boost til lvl 56 kanskje, og lurer derfor litt på hvordan spells dere bruker når dere attacker?

 

Seal of ? -> ? -> ? osv. Bare sånn at jeg veit sånn ca.

Lenke til kommentar
Hei,

 

Har brukt RAF systemet for å komme fra lvl 12-42 med boost atm. Når jeg sloss nå går ting litt sakte... Kommer til å få boost til lvl 56 kanskje, og lurer derfor litt på hvordan spells dere bruker når dere attacker?

 

Seal of ? -> ? -> ? osv. Bare sånn at jeg veit sånn ca.

 

På 56 er det vel greiest at du speccer retribution, og bruker seal of command, crusader strike, hammer of justice, judgement og hammer of wrath:)

Lenke til kommentar
For dere som har kikket en del på Wotlk allerede.. ser dette ut som en grei Holy build? Har ikke sett mye på dette ennå - bare et første utkast...

 

Holy blir ikke noe bra med mindre de gjør noen store forandringer snart. Specc retri eller Prot

Javel?... Hva er problemet med Holy slik det er nå? (Jeg har som sagt ikke vært på PTR, så jeg vet ikke hvordan det fungerer.)

 

Og man får jo håpe, i hvert fall, at det ikke blir slik at noen specs rett og slett ikke er gangbare på lvl 80.... :hmm:

Lenke til kommentar
Det Buildet ser greit ut det.

Eneste er kings. 4% kings.. kan likegodt droppe kings og ta imp might, Så kan en annen i raidet ofre 3% crit elns og stå for kings blessingen(mens du kan blesse både wisdom og might)

 

Ja.. var litt i tvil om king'sen der....kanskje best som du sier.

Lenke til kommentar

Greia er at Holy ikke får noen nye talents abilities som hjelper på healing i noen stor grad. Og når manaefficiency i tilegg går til helvete siden du ikke kan downranke HL og at encounters visstnok bygger mer rundt aoe-skade som er paladins svake punkt så reroller i allefall jeg.

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar
Greia er at Holy ikke får noen nye talents abilities som hjelper på healing i noen stor grad. Og når manaefficiency i tilegg går til helvete siden du ikke kan downranke HL og at encounters visstnok bygger mer rundt aoe-skade som er paladins svake punkt så reroller i allefall jeg.

 

Ja... har tenkt litt på dette med mana-efficiency.... men i den builden jeg har satt opp burde det bli ganske mye spell-crit (som burde gi en del tilbake). Hvorvidt det er nok gjenstår jo å se....

 

Når det gjelder AoE/group-healing har jo aldri paladin vært bra på det.. men fungert bra som MT-healer... Men jeg tenkte kanskje at Glyph of Holy Light kunne hjelpe litt.... :hmm:

 

Tannker?

Lenke til kommentar
Greia er at Holy ikke får noen nye talents abilities som hjelper på healing i noen stor grad. Og når manaefficiency i tilegg går til helvete siden du ikke kan downranke HL og at encounters visstnok bygger mer rundt aoe-skade som er paladins svake punkt så reroller i allefall jeg.

Nuh, reroller helt ny class eller går prot/retri?

Har rerolla ny server med vennegjengen og har levla 5 chars til 60-63 (RAF).

Har alltid hatt lyst på pala og har nå tenkt å gå retri din med de nye endringene. Da lurer jeg bare på om du mener at du slutter helt med pala, er ikke retri-endringene gode nok, burde jeg heller ta opp en av de andre charsa mine? :p

Lenke til kommentar
Joda Retri som det er i Beta nå er helt latterlig bra. Har bare soloet mesteparten av MC på 80 og drept alle klasser uten problemer med Retrispecc så akkurat det er det lite å utsette på

Kanskje jeg burde teste det da... eller er den så bra at den "må" bli justert, tror du? :)

Lenke til kommentar

Garanter "justert" som du sier.

Jeg spår en gjentagelse av historien;

60 preTBC patch, pallies får nye retri talents som er overpowered på 60, men ville neppe vært noe mer enn balansert på 70 (Det begynte vel som de er akkurat nå, bra i noen få setups).

Men siden retridins eide alt på 60 nerfa de det, og det tok et år(?) før de fiksa dem tilbake. Satt ned CD på crusader strike osv.

Så med andre ord kunne de latt ret vært overpowered under levlingsperioden og så ville de blitt som nå fra starten av istedenfor å være helt gimpa fram til "fixen".

Lenke til kommentar
Joda Retri som det er i Beta nå er helt latterlig bra. Har bare soloet mesteparten av MC på 80 og drept alle klasser uten problemer med Retrispecc så akkurat det er det lite å utsette på

Kanskje jeg burde teste det da... eller er den så bra at den "må" bli justert, tror du? :)

 

Håper jeg virkelig. Vil ikke spille en noskillklasse med 3 knapper som er alt som trengs for å slå mye bedre spillere.

Lenke til kommentar
Håper jeg virkelig. Vil ikke spille en noskillklasse med 3 knapper som er alt som trengs for å slå mye bedre spillere.

Joda, men synes blizz pleier å ta i en anelse for hardt når de nerfer pallies. At den blir mer balansert enn den er nå på ptr utfra hva jeg har lest tar jeg som en selvfølge :p

Vil bare ikke levle pala til 70 og ha det som main i wotlk og så kabang broken class, reroll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...