Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå spiller jeg ikke paladin selv, men at dere sier Paladins overlever så lenge har jeg ikke sett stort til. 2vs2 skal man være veldig skilled for å komme noe sted. Jeg spiller enten druid eller warrior, der jeg spiller sammen med den andre klassen i 2vs2, og vi denger setups med paladins stort sett, særlig warrior/paladin selv om vi møter s4 geared folk.

 

Har ikke gjort noe 3vs3, men spiller litt 5vs5 som resto druid, og der synes jeg også paladins er veldig svake, både som retri og holy. De kan kontrolleres veeldig enkelt mens man dreper et eller to andre team medlemmer. Har stort sett ikke noen problemer med paladins hverken i BG eller arena. Så, hva er argumentene deres for at dere overlever så lenge?

Er jo bare å crowd controlle dere eller nuke dere til dere bruker "bubble-hs" og så på igjen når deres 10 sekunder med spam healing er over, evt mass dispel.

 

Beklager at jeg kritiserer klassen deres, men jeg vil høre hvorfor dere er så fantastiske, for jeg synes både resto druid og disc priest er mye bedre i pvp, kanskje også resto shaman.

Om man vil spille noe som virkelig overlever lenge, go resto druid, hehe.

 

Edit: Diverse detaljer og skrivefeil.

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar

Personlig ville jeg alltid gått for en treg 2h fremfor en raskere en. Man gjør simpelten mer skade på instant attack som Divine storm og Crusader Strike. Utover det foretrekker jeg SoCommand fremfor SoBlood når det kommer til grinding/levelling og SoB henholdsvis til instancer og raids.

 

Det har også blitt gjort noen endringer på SoB og SoC i betaen så ting kan forandre seg med hensyn til raiding på lvl 80.

Lenke til kommentar
Beklager at jeg kritiserer klassen deres, men jeg vil høre hvorfor dere er så fantastiske, for jeg synes både resto druid og disc priest er mye bedre i pvp, kanskje også resto shaman.

Om man vil spille noe som virkelig overlever lenge, go resto druid, hehe.

 

Edit: Diverse detaljer og skrivefeil.

Hmm... jeg trodde det var ganske "opplest og vedtatt" at paladiner er ganske dårlig i Arena.... :hmm:

 

Og hvis ikke.. hva slags oppsett (i 2v2 og 3v3 f.eks) ville det ikke gitt en bedre gruppe å bytte ut paladinen med f.eks en druid eller en priest....?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...