Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sats mest på retrobution du ;) men å ikke gjøre instancer er vel bare tull, der er det masse quest og ting du kan få... nå i din lvl kan du gjøre deadmines

5559512[/snapback]

 

Okei.. hva er instancer da? Kanskje jeg har missforstått litt?

 

 

EDIT;

 

Hva betyr dette her? ;

C. I'm just starting out and am confused! Help!

 

If you are beginning a new Paladin, your first ten talent points should go into Divine Strength or Divine Intellect, and then Spiritual Focus. This will help you in every way in your quest to reach level 60, since it allows you to reliably heal in combat (especially so once you receive Concentration Aura). Most Paladin talent builds you encounter will include Spiritual Focus for that very reason. However, from there on your path is entirely your decision. If you plan to keep Spiritual Focus at 60, you probably want Divine Intellect, which is more valuable endgame. If you plan from the beginning to respec at or near 60, you probably want Divine Strength, which is more valuable for leveling.

 

Betyr det at jeg skal plassere de første 10 i BÅDE Divine Strength OG Divine Intellect?, Eller; Enten det ene eller andre, SÅ Spiritual Focus?

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Jepp, dette er en "singel-Player" build. Men funker meget bra senere også.Bare putt noen flere poeng in i Holy treet så blir det en bedre raid/party build også. Men jeg anbefaler og respeke ved lv 60 uansett. Jeg syns egentlig en 31/0/20 build er best slutt build. Men om du vill mest spille alene så kan du også sette noen poeng i protection treet. som thoughness og precesion (tror det het det...).

 

Noen builds.

Damage

 

Min build når imp. con aura er fikset

 

Meget god allround build

Lenke til kommentar

Her er iallefall min build, og etter å ha prøvd 6 forskjellige builds etter 1.9, så er dette den jeg er mest fornøyd med.

Perfekt for solo grinding og PvP, men funker også mer enn bra nok i MC/BWL etc.

 

Jeg var 100% sikker på at jeg aldri kom til å droppe divine favor, men ble virkelig nødt til det for å få repentance, ellers så har jeg liten sjans mot nesten alt i PvP.

Menmen, kan leve med å gi slipp på en kjempeskill for å få en annen kjempeskill.

 

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...512050510203151

Lenke til kommentar
Tusen takk for svar og hjelp! :w00t:

 

Men, jeg vet ikke hva "respeke" betyr, og ikke hva en "31/0/20" -build betyr! :blush:

5561281[/snapback]

Respeke er når man gjør om sine talent poeng. Koster litt gull men der er det verdt mange ganger.

 

31/0/20 = 31-i Holy / 0-i Protec / 20-i Retrib

 

btw, en Paladin med mindre enn 21 poeng i Holy måtte nok funnet seg ett annet guild en våres :p

Mindre en 21 poeng i Holy egner seg ikke til end-game instances

Lenke til kommentar
Mindre en 21 poeng i Holy egner seg ikke til end-game instances

5565393[/snapback]

 

Pøh, jeg har 20 i holy og healer mer enn bra nok for BWL. Divine Favor har ikke SÅ mye å si da vett.

5566408[/snapback]

Divine Favor egner seg jo nesten best til grinding. Men den kan være utrolig viktig i BWL osv. Eller når man er alene healer i DM 5-man party.
Lenke til kommentar
Hvis man har dårlig gear er det nok kjekt,ja. :p

5566847[/snapback]

...?

 

Divine Favor er noen av di beste skillene som vi Paladins har! Ingen andre klasser kan bruke en Critical heal få 100 % mana tilbake annethvert minutt.

 

Dårlig gear? nei.

5566883[/snapback]

 

Ja det er en av de beste skillsa vi har, men å si at den er obligatorisk for BWL blir bare tull.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva er det med denne nye Relic Sloten?

 

Og er det nye epic settet Soulforge for paladins?

5613759[/snapback]

Den første relic slot itemet som kommer er ikke såå bra men bedre en ikkeno. Men det kommer nok flere å bedre etterhvert!

 

Soulforge settet er jo mye bedre en lightforge da :p

 

Avenger settet som kommer i AQ er også meget bra men best til PvP/dmg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...