Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har noen spørsmål, håper noen kan svare meg :) Er en lvl 56 Human Paladin, men leveler opp stadig.

 

1. Hvordan er paladin i PVP? Alterac Valley etc når du er lvl 70, har du en stor overlevelse rate, hva skal jeg bruke i skills etc.

 

2. Når WOTLK kommer ut har jeg hørt at paladins blir bedre, hvordan da?

 

3. Hva skal jeg satse på når jeg er lvl 70? Protection eller Holy?

 

4. Hvordan er paladin mot de andre klassene, hvem blir paladins banket lett av?

 

5. Blir paladin ofte tatt ut i raids/instances?

 

6. Hvordan taktikk skal jeg eventuelt bruke hvis jeg kjører ret, eller holy eller prot i PVP?, har hørt at prot er ikke så bra i PVP, battlegrounds.

 

Alt for nå, men hvis jeg kommer på noe mere så skal jeg si ifra :)

Endret av Thelios
Lenke til kommentar
Synd du ikke er overgearet før jul da^^

Med din nye t7 i nexus.

 

Er jo også litt fett at auraen fungerer på hele raidet innenfor rekkevidde.

6% av base mana er det naken mana, bedre gear gir ikke høyere kostnader?

 

Total mana. Så ret/tankadins gjør lurest i å sky intellect som pesten!

 

Har du 1000 i mana så er en pot/heals mye mer effektiv enn om du har 5000, og skillene bruker uansett x% av det totale?

 

Feil, skillsene bruker basemana, altså før intellect

Lenke til kommentar
Synd du ikke er overgearet før jul da^^

Med din nye t7 i nexus.

 

Er jo også litt fett at auraen fungerer på hele raidet innenfor rekkevidde.

6% av base mana er det naken mana, bedre gear gir ikke høyere kostnader?

 

Total mana. Så ret/tankadins gjør lurest i å sky intellect som pesten!

 

Har du 1000 i mana så er en pot/heals mye mer effektiv enn om du har 5000, og skillene bruker uansett x% av det totale?

 

Feil, skillsene bruker basemana, altså før intellect

okay, er ikke det latterlig lite da?

Lenke til kommentar
Hei, jeg har noen spørsmål, håper noen kan svare meg :) Er en lvl 56 Human Paladin, men leveler opp stadig.

 

1. Hvordan er paladin i PVP? Alterac Valley etc når du er lvl 70, har du en stor overlevelse rate, hva skal jeg bruke i skills etc.

 

2. Når WOTLK kommer ut har jeg hørt at paladins blir bedre, hvordan da?

 

3. Hva skal jeg satse på når jeg er lvl 70? Protection eller Holy?

 

4. Hvordan er paladin mot de andre klassene, hvem blir paladins banket lett av?

 

5. Blir paladin ofte tatt ut i raids/instances?

 

6. Hvordan taktikk skal jeg eventuelt bruke hvis jeg kjører ret, eller holy eller prot i PVP?, har hørt at prot er ikke så bra i PVP, battlegrounds.

 

Alt for nå, men hvis jeg kommer på noe mere så skal jeg si ifra :)

 

1) Vær holy i pvp, da kan du holy shocke dritten ut av det meste. da tåler du en del, og kan heale deg selv opp ganske greit+at det er greit å ha noen healere+det er ganske bra i arnea.

2)http://www.mmo-champion.com/index.php?PHPS...f4&page=610 Her kan du se alle talents, og skills og sånt, veldig fin side.

3)Har du gear til det, er prot veldig bra og det er mangel på tanks(iallefall på min server), men tror det er lettere å få gear til holy(merciless etc).

4)Holy paladin eier mange klasser, warrior f.eks er letteid i holy, trenger nesten ikke heale engang, Warlocks derimot, har locken et minimum av skill tar han paladins lett. Men sånn jevnt over vil jeg si at paladin eier de fleste klasser ganske greit(jeg gjør iallefall det :D )

5)Hvis du er holy\prot med greit gear liker folk å ha med paladins. Som retri er det vel verre tenker jeg, da de fleste tenker på retri paladins som dårlig dps, noe som stemmmer hvis du ikke har bra gear.

6)Er du holy er det bare å Holy shocke og seal of righteusnesse så mye du kan, sette på dem en SoJ hvis det er en klasse som kan finne på å sprinte vekk. Stun er også bra. Hammer of wrath når de blir redde rett før de dør og prøver å løpe vekk=Win :p prot er ikke bra i pvp, prøvde det igår, det var ikke gøy i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Hei, jeg har noen spørsmål, håper noen kan svare meg :) Er en lvl 56 Human Paladin, men leveler opp stadig.

 

1. Hvordan er paladin i PVP? Alterac Valley etc når du er lvl 70, har du en stor overlevelse rate, hva skal jeg bruke i skills etc.

 

2. Når WOTLK kommer ut har jeg hørt at paladins blir bedre, hvordan da?

 

3. Hva skal jeg satse på når jeg er lvl 70? Protection eller Holy?

 

4. Hvordan er paladin mot de andre klassene, hvem blir paladins banket lett av?

 

5. Blir paladin ofte tatt ut i raids/instances?

 

6. Hvordan taktikk skal jeg eventuelt bruke hvis jeg kjører ret, eller holy eller prot i PVP?, har hørt at prot er ikke så bra i PVP, battlegrounds.

 

Alt for nå, men hvis jeg kommer på noe mere så skal jeg si ifra :)

1. Avhengig av spec. I pvp er det retribution eller holy som gjelder, hvor holy er et healing-spec, retribution et burst/dps spec. Holy funker greit i 5v5arena og battlegrounds, retribution best i 3v3 og enkelte 2v2 setups. Ikke helt peiling på hvordan retribution funker i 5v5.

 

Ang. overlevelse har både retribution og holy høy overlevelsesevne og kan levere ganske mye før de stryker med. Skills får du nesten finne ut av selv, prøve deg frem.

 

2. Retribution og Protection spesielt gjennomgår en del forandringer. Les samletråden på mmo-champion.com for et sammendrag.

 

3. Avhengig av hva du vil. Holy om du vil heale, protection om du vil tanke, retribution om du vil gjøre dps. Eller gjør som meg og respec mellom alle tre.

 

4. Avhengig av gear og spec, samt en del RNG (Random number generation), hvertfall om du spiller retribution.

 

5. Vil si at alle raids har godt av en paladin. :)

 

6. Protection er kjempebra mot rogues og warriors i pvp, men det er omtrent det. Taktikker er omtrent som skills, du får bare prøve deg frem.

 

1) Vær holy i pvp, da kan du holy shocke dritten ut av det meste. da tåler du en del, og kan heale deg selv opp ganske greit+at det er greit å ha noen healere+det er ganske bra i arnea.

2)http://www.mmo-champion.com/index.php?PHPS...f4&page=610 Her kan du se alle talents, og skills og sånt, veldig fin side.

3)Har du gear til det, er prot veldig bra og det er mangel på tanks(iallefall på min server), men tror det er lettere å få gear til holy(merciless etc).

4)Holy paladin eier mange klasser, warrior f.eks er letteid i holy, trenger nesten ikke heale engang, Warlocks derimot, har locken et minimum av skill tar han paladins lett. Men sånn jevnt over vil jeg si at paladin eier de fleste klasser ganske greit(jeg gjør iallefall det :D )

5)Hvis du er holy\prot med greit gear liker folk å ha med paladins. Som retri er det vel verre tenker jeg, da de fleste tenker på retri paladins som dårlig dps, noe som stemmmer hvis du ikke har bra gear.

6)Er du holy er det bare å Holy shocke og seal of righteusnesse så mye du kan, sette på dem en SoJ hvis det er en klasse som kan finne på å sprinte vekk. Stun er også bra. Hammer of wrath når de blir redde rett før de dør og prøver å løpe vekk=Win :p prot er ikke bra i pvp, prøvde det igår, det var ikke gøy i det hele tatt.

:!:

Lenke til kommentar

jeg skal prøve meg i 2v2 Arena som holy pally :) og lurer på litt spec og hvem jeg bør spille sammen med...

 

jeg har satt opp dette:

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

 

men ikke sikker enda på hvilken class som er best sammen med en holy palla noen som har noen forslag?

 

og også noen forslag på hvordan jeg overlever / stopper en priest når han mb meg som ***** ^^

Lenke til kommentar
Line of Sight manaburn. Warrior/Warlock er vel de som er mest populære med paladin.

 

prøvde med en warlock litt igår og funket veldig greit mot det meste pga warlocken tåler en god del og kan være litt alene sl/sl spec...

 

Men ja en war med skillherarld kanskje,

 

men som sagt los mb funker jo men det er jo noen ganger kampen er mitt på bannen der det ikke er noe los, Bare hammer / heal fort partneren din og så løp og gjemme seg til partneren er nesten død så heale med mgt trinket + holy shock?

 

jeg er virkelig ikke vant med og løpe rundt tingene der med tanke på at jeg kun har spilt dps class i arena

Lenke til kommentar
Står du midt i arenaen fortjener du å tape. Hammer kan du bruke enten offensivt eller defensivt. Bruker du den i panikk taper du.

 

 

jeg er ikke så fan av løpe og gjemme seg bak en pillar og så løpe rundt og rundt =/ virker så lite arena aktig :p

 

jeg har trent der jeg ble nuket av en veng/brut Bm hunter + rdruid jeg sto helt stille og healet funket greit :) jeg døde ikke ^^ men de døde av meg + warlock så tror jeg må finne meg en bra sl/sl lock

 

noen som vet ca hvor mye %critt / haste / armor / hp / +heal og mana jeg bør / må ha får og komme opp til 1700-1900 rating?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...