Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shockadin er vel strengt tatt å gjøre det feil. :)

Jeg tør våge påstanden at i WotLK kommer over halvparten av alle PvE-healadins til å være shockadins, og PvP-Healadins kommer til å være praktisk talt utelukkende shock-spec.

Instant holy light etter Holy Shock crits er heftige saker, samt at CD på holy shock blir vel også sannsynligvis kraftig redusert.

Shockadin fungerer ganske bra i dag også, jeg tviler sterkt på at noen annen healer og knapt nok noen klasse kan gjøre såpass heftig burst som en bra gearet shockadin.

Lenke til kommentar
Det trengs ikke offtank i karazhan. Er du defence-cappet, har ~12k+ hp (bør gå fint med badges) og healere som ikke suger bør det gå fint å solotanke hele karazhan.

Ikke hør på "folk". "Folk" har ikke peiling.

12K HP som palatank på phase 2 prince er fette vanskelig å heale såvidt jeg har erfart ;p Er holy pala selv og har prøvd å heale liiitt for dårlige tanks der.

Lenke til kommentar
12K HP som palatank på phase 2 prince er fette vanskelig å heale såvidt jeg har erfart ;p Er holy pala selv og har prøvd å heale liiitt for dårlige tanks der.

Derfor jeg skrev "+". Det krever at healere har litt gear, har pots, paladinen selv bruker masse consumables (12k hp ubuffet, + kings, + fortitude + evt. bloodpact + 20stam fra mat + 250hp fra potion + healthstones/healthpot/fel blossom). Kommer også ann på hvor mange healere man har.

Selv har jeg 15.4k hp ubuffet (vil bli mer når jeg får byttet om et par enchants og brukt ZA-skjoldet), og 1-2 healer har null problem med å holde meg oppe på prince.

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig begynt å tanke med loadinen min! Det er faktisk evig fett! Har aldri tanket før, men dette likte jeg!

Fant en tanke specc på nett:

tankadin

Grei raide specc? har såvidt begynt å høste gear, og mainhand er vel det som er førsteprioritet:P Har ikke hatt tid til å spille noe særlig ennå, så får nok begynne å gå litt bg's for merciless mainhanden. Greide nå vertfall å offtanke kara lett som bare det, og det med bare 2 middels healere!

Lenke til kommentar

wotlk

Greater Blessing of Salvation removed.

Blessing of Salvation renamed Hand of Salvation, now reduces total threat on the target by 2% per second for 10 seconds while also reducing all damage and healing done by 10%. Only one Hand spell can be on the target per paladin at any one time. Now costs 6% of base mana.

Righteous Fury now increases threat caused by Holy damage by 90%.

Pala tank ftw da

Warriors -

Defensive Stance now increases threat by 45%.

Egnentilg betyr alt dette at det blir mindre buffing på oss.

Endret av War
Lenke til kommentar
Synd du ikke er overgearet før jul da^^

Med din nye t7 i nexus.

Er jo også litt fett at auraen fungerer på hele raidet innenfor rekkevidde.

6% av base mana er det naken mana, bedre gear gir ikke høyere kostnader?

Total mana. Så ret/tankadins gjør lurest i å sky intellect som pesten!

Har du 1000 i mana så er en pot/heals mye mer effektiv enn om du har 5000, og skillene bruker uansett x% av det totale?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...