Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Andre oppgraderinger (pve messig ofc) som kan være relativt lette for deg er merciless headen (ligger midt mellom t4 og t5). Er kin T5 headen som er noe for deg i ssc\tk (på head ofc) så du kan antagelig spare litt dkp på å kjøpe merciless headen og la T5 headen gå til noen andre. Da kan du heller by på annet gear.

(sleng på AP\hit enchanten...)

 

Hvis du er aldor er exalted SSO necken imba. Finner ikke bedre før BT. Er jo realtivt lett å få nå som du skal farme MgT :p

Gjør noen dailies der og så går det fort. (lett faction å få rep med..)

 

Mens du farmer MgT kan du plukke med deg netherforce chestplate, den er bittelitt bedre en vengeful. Ikke la deg lure av socketbonus, gem pure strength. (og 6 all stats ench)

 

Gjør dere gruul enda? er noen imba plate bracers der. Hvis du ikke får en av 2 mulige i SSc da...

 

Enda mere MgT snacks, Sunrage threads. Epic leather boots, ganske gode. Verdt å ta med seg.

 

Har du mange badges å brenne av så er The Blade of Harbingers ett imba våpen... 150badges tho)men så varer det fint gjennom MH\BT)

 

Cheers...

 

Edit: Ah, grats med Shard da!

Endret av eXa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når en gemmer retrigear, ka skal det stackast då? strenght? pve seff...har begynt å hope seg opp litt offspec gear som kanskje burde vore gemma =)

 

Kan for øvrig spørre deg samme om healgear..gem of choice?

 

Når jeg gemmer for holy(dette r blå gems, ikke epic) Så gemmer jeg 9 healing, 2mp5 i blå, 18 healing i rød og 9 healing, 4 intelecct i gul(hvis socket bonus er imba). Hvis socket bonus er crap hender det jeg kjører bare 18 +heal, men de 2 andre er også verdt å få med seg(intellect=+heal +socket bonus=kan være imba) Feks MAsk of introspection, som dropper i ZA. Gul,blå,rød sockets. Socketer en av hver og får 9 +heal socket bonus. Du taper kanskje litt +heal, men får mere intellect og mere mp5, så +healen du mister er minimal+ at du får mere inteleect som igjen gir mer mana og mer spellcrit.

Lenke til kommentar
Når en gemmer retrigear, ka skal det stackast då? strenght? pve seff...har begynt å hope seg opp litt offspec gear som kanskje burde vore gemma =)

 

Kan for øvrig spørre deg samme om healgear..gem of choice?

 

Vel som retri burde du ha 30ish crit. Utover det så er det strenght, strength strenght. vel, fordel å være hitcapped og seff, men det er jo lett.

Som holy er det ikke like rett frem. men er stort sett 4 gems som brukes; 18heal, 9heal\2mp5, 8int, 8spcell crit. Både mp5 og crit er bra, men flash build foretrekker mp5 mens HL build foretrekker crit. jeg liker a ha begge deler :p. Haste trenger du ikke tenke på før sunwell.

 

Hmm! har ett spm! har nettopp fått paladinen min til 70 og holder på å finne tak i tankadin gear. Vet det er ett blått wep du får fra quest i smw/netherstorm! noen som vet hvilket quest det er?

 

Bli honored med CoT og kjøp sverdet, eventuelt kjøp crystalforged sword på AH (di er nesten like)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...