Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Noen som veit hvordan det er for prot paladin i BT?

 

Joinet en av de beste alliance guildene på server, vært med i ca en uke hvor jeg ikke har blitt invitert til noen raids, virker som de har meg bare får de gangene de vill i MH...

 

Soz for dobbelpost.

 

 

Menneh tankadins i BT? funker fjell det skal jeg si deg, vært/er det selv, er en del trash hvor en tankdin er greit å ha. Du kan også fint tanke noen av bossene om du har gear for det, eneste er vel at på Najentus er det bedre for raidet om du healer(selvom du _kan_ tanke den), RoS kan du ikke tanke p2 - det er egentlig it på hva du ikke kan.

 

Men over til hva du kan gjøre:

 

Najentus: som sagt, du kan, men bedre for raidet om du healer

 

Supremus: Lettere for deg å plukke han opp etter Volcano ting(Exorcism ftw)

 

Akama: kan tanke en hel side alene

 

Teron: ganske likestilt her med warriors men absolutt en boss du kan tanke

 

Mother: kan tanke den, men mye morsomere og være OT, ta lashes og gå afk =D

 

Council: kan tanke priest eller rouge

 

Lolidan selv: vil si du er bedre på threat pga han Dual wielder + at han er demon. Også litt lettere for deg å holde HS oppe så du ikke blir tatt av Sheer.

 

Men du er også en bra tank for flames i p2, så det kommer vel bare an på hva slags andre tanks dere har der og da

 

 

Om de i guilden din ikke er enig i det så ta en stilfull /gquit , helt ærlig ikkeno som suger mer en å være i en guild som har Pre-TBC syn på tankadins, vært der selv og det er så bedrident kjedelig. Å siden du ikke engang blir invitert til BT raids så virker det som din guild er litt slik

Endret av Cosha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det 12agi/3crit, 12crit/5% snare eller noe annet som gjelder som pvp-meta?

Fikk 12agi/3crit eller haste saken som svar sist jeg spurte (6-7 sider siden)

 

 

BTW: Noen som har pønsket noe på builds med de nuye talent trea? Siden vi får spelldmg fra Stam nå så blir vel paladins imba på threat siden vi stiller med 450ish fra gear fra før?

For de fleste ender man vell opp på 400 bare fra gear?

 

Havner på denne jeg:

http://wotlk.wowhead.com/?talent=sZV0tIxcdMgqeRhoc

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
Om de i guilden din ikke er enig i det så ta en stilfull /gquit , helt ærlig ikkeno som suger mer en å være i en guild som har Pre-TBC syn på tankadins, vært der selv og det er så bedrident kjedelig. Å siden du ikke engang blir invitert til BT raids så virker det som din guild er litt slik

Motatt i mitt guild, vi forguder tankadins og tar heller en t4 tankedin en t6 warrior. Så mye lettere når det er flere mobs som i ZA og MH osv. Til og med i BT

Lenke til kommentar

Då har eg etterkvart innsett at å MT kara blir ikkje gjort. Til det skal folk kun ha tankadins med 15k hp (og det er umulig pre-kara)

 

Så er spørsmålet, ka må en offtank ha av stats? (Er vel egentlig klar over at offtank stort sett er druids men humor me)

Og når trengs egentlig en offtank? moroes, og romelo...og? Kjem liksom ikkje på så mange plasser.

Lenke til kommentar
Då har eg etterkvart innsett at å MT kara blir ikkje gjort. Til det skal folk kun ha tankadins med 15k hp (og det er umulig pre-kara)

 

Så er spørsmålet, ka må en offtank ha av stats? (Er vel egentlig klar over at offtank stort sett er druids men humor me)

Og når trengs egentlig en offtank? moroes, og romelo...og? Kjem liksom ikkje på så mange plasser.

Defence capped og så mye stamina du greier. Spelldmg våpen med enchant.

Lenke til kommentar

~12k+ hp unbuffed? Det er eg ikkje så veldig langt unna. Snakka for øvrig med guildmaster i guildet eg er casualmember i (raider no og då). Han har sjøl en tankadin med 18-19k hp, men er fremdeles crushable. =)

 

Folk har blitt ganske store på det når det gjelder tanks for tida. Er ikkje så lett å få innpass som tank med alle folk som går rundt i badgerewardsgear, karagear, ssc/tk and worse gear.

Lenke til kommentar

Hvordan er disse:

Figurine - Khorium Boar: http://www.wowhead.com/?item=35702

Figurine - Shadowsong Panther: http://www.wowhead.com/?item=35694

 

sammenlignet med:

 

Skyguard Silver Cross: http://www.wowhead.com/?item=32770

Hourglass of the Unraveller: http://www.wowhead.com/?item=28034

 

for retri paladins?

 

Og hvordan ville Shard of Contempt (http://www.wowhead.com/?item=34472) stille seg i forhold til de andre igjen?

Lurer nemlig på om jeg skal mekke en av eller begge Figurins'ene eller ikke..

Lenke til kommentar

Shard of contempt er F****** imba. Skaff den.

Den og darkmoon card crusade. Du kan gjerne ha en tredje trinket til trash ettersom DC:C trenger litt tid på å bygge seg opp.

Ashtounge talisman of seal og blackened naaru silver er di eneste trinketen som er bedre. Førstnevnte må du være exalted med BT folka for å få og nr2 dropper fra Muru eller twins, husker ikke helt.

Shadowsong Panther er ett bra alternativ til den tredje trinketen da.

 

Edit: Hvor my AP har du raid buffet? etter ett hvist punkt blir shard of contempt bedre enn ashtounge trinkten fordi den scaler med AP. men nok AP vil den tilogmed bli best ingame.

Eller, den kommer ikke til å gå forbi blackened naaru silver siden den også scaler med ap, bare ikke like mye. Så etter 10k pluss ap går shard forbi... men. :p

Endret av eXa
Lenke til kommentar
Shard of contempt er F****** imba. Skaff den.

Den og darkmoon card crusade. Du kan gjerne ha en tredje trinket til trash ettersom DC:C trenger litt tid på å bygge seg opp.

Ashtounge talisman of seal og blackened naaru silver er di eneste trinketen som er bedre. Førstnevnte må du være exalted med BT folka for å få og nr2 dropper fra Muru eller twins, husker ikke helt.

Shadowsong Panther er ett bra alternativ til den tredje trinketen da.

 

Edit: Hvor my AP har du raid buffet? etter ett hvist punkt blir shard of contempt bedre enn ashtounge trinkten fordi den scaler med AP. men nok AP vil den tilogmed bli best ingame.

Eller, den kommer ikke til å gå forbi blackened naaru silver siden den også scaler med ap, bare ikke like mye. Så etter 10k pluss ap går shard forbi... men. :p

 

Vi har ikke downet noe i BT enda. Ligger vell på rundt 2000 ubuffed AP i raid geare mitt (S3 arena gear, s2/våpen og tier5 shoudlers og noe kara stuff.) og ca 33% crit med de to skyguard og hourglass.

Lenke til kommentar

Kikket på armorien din. Viser deg i retri gear men med prot talents.

Ser du har 105hit. Det er 10 for mye (regner med du selvfølgelig tar precision), så du kan fint gemme om elns for å ta inn di 10hit i strenght elns.

Med MotW, Kings og BoM så har du 2350ish ap ihvertfall. Di to beste trinketene du kan få tak i atm er da shard og DC:C. Når du blir exalted i BT kan du bytte ut DC:C med trinketen derfra. Du kan og lage panther figurinen, DC:C er antagelig ikke billig (langt over 1000 på min server) så kan være du sparer litt G der...

 

Men Sho! kom deg avgårde i heroic MgT...

(edit: ja jeg vet det kan være en dritt instanse, men trinketen er SÅ god ja. Jeg farmet instansen med både prot palaen min(for stamina trinket)

og Spriesten min(timbals)...)

Endret av eXa
Lenke til kommentar
Kikket på armorien din. Viser deg i retri gear men med prot talents.

Ser du har 105hit. Det er 10 for mye (regner med du selvfølgelig tar precision), så du kan fint gemme om elns for å ta inn di 10hit i strenght elns.

Med MotW, Kings og BoM så har du 2350ish ap ihvertfall. Di to beste trinketene du kan få tak i atm er da shard og DC:C. Når du blir exalted i BT kan du bytte ut DC:C med trinketen derfra. Du kan og lage panther figurinen, DC:C er antagelig ikke billig (langt over 1000 på min server) så kan være du sparer litt G der...

 

Men Sho! kom deg avgårde i heroic MgT...

(edit: ja jeg vet det kan være en dritt instanse, men trinketen er SÅ god ja. Jeg farmet instansen med både prot palaen min(for stamina trinket)

og Spriesten min(timbals)...)

Har Shard of Contempt :) FIkk den vell ca når jeg posta her. Var da med som tank på jikat etter tank trinketen. Ang hit så har jeg ikke gemmet for det i det hele tatt, men bare ble sånn når jeg stacka sammen DPS gear :)

Men takker for råd :D hjalp mye!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...