Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Skaff deg PallyPower. Verdens beste addon ( imo ) når det kommer til fordeling av buffs. Setter opp hvem som skal ha hva av greater og 10min buffs. Så ender du opp med en liste over alle klassene hvor det står duration og buffs. Kan holde musa over klasselista for å se de individuelle spillerne og deretter trykke der for å buffe 10mins. Er rett og slett genialt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skaff deg PallyPower. Verdens beste addon ( imo ) når det kommer til fordeling av buffs. Setter opp hvem som skal ha hva av greater og 10min buffs. Så ender du opp med en liste over alle klassene hvor det står duration og buffs. Kan holde musa over klasselista for å se de individuelle spillerne og deretter trykke der for å buffe 10mins. Er rett og slett genialt

 

Posta visst med brodern sin konto

Lenke til kommentar

Har faktisk fått ned pallypower. Var ikkje den enklaste addonen å flytte på. (den grønne prikken som du kan flytte med dukka aldri opp første gang). Av en eller anna grunn fungerte det fint etter 6 timers disabling ^^

 

Var sikker på det gikk an å gi forskjellig greater blessings. Lærer så lenge en lever I guess.

 

Har forsåvidt enda et spm. For å kunne gjere max threat er dette her nokelunde riktig:

-SoC

-Throw avenger shield

-holy shield

-judge

-SoRight.

-Concecrate

-judge på alle cd med ny SoRight. og samme med holyshield og concecrate?

 

Gir dette den beste aggroen og threaten? (snakker foruten avenging wrath her)

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar
Hvorfor har du SoC i det hele tatt som prot?

 

For max threat pleier jeg å:

 

SoR

Holy Shield

Avenger's Shield

Consecration mens de løper

JoR (og seal refereshe sealet)

 

For så å holde HS og Consecration oppe, samt judge på hver cooldown.

 

Fin oppskrift og velfungerende, for min del i alle fall. Men problemet oppstår når gruppa finner ut at når man har 3 mobs MÅ man ha i alle fall 1 av dem under sheep og de har selvfølgelig ikke tid til å dra de 2 resterende monstrene vekk, slik at consecration blir uaktuelt fordi du har den forbanna ull dotten som springer mitt i hele klasen.

 

Deretter klager de vilt etter whipen fordi paladinen ikke klarte å opprettholde aggro.

Lenke til kommentar

Ja forsøkte det en gang, consecration og takla på meg 3 stk samtidig. Ble kicka ut av gruppa fordi jeg ikke kunne spillet og måtte lære meg hvordan det var å være i gruppe. Forsøkte fogjeves å forklare den dotten av en gruppe leder hvordan paladins opprettholdte aggro men fjotten trodde tydeligvis at paladins gjør det på samme måte som warriors.

 

Irriterende men dog.

 

Whiteshit:

 

Du får mer utbytte av SoR. Samt, jeg vet ikke om det har noe effekt, men jeg har i alle fall Retribution aura oppe, mye grunnet at Devo har minimal armor effekt samt hjelper ikke den døyt med å opprettholde agro.

 

Jeg bruker og å judge med Wisdom for mer mana, vet ikke om det er fåmælt men med såpass mange meninger rundt å gå er det vanskelig å finne det som fungerer optimalt.

Lenke til kommentar
Hvorfor har du SoC i det hele tatt som prot?

 

For max threat pleier jeg å:

 

SoR

Holy Shield

Avenger's Shield

Consecration mens de løper

JoR (og seal refereshe sealet)

 

For så å holde HS og Consecration oppe, samt judge på hver cooldown.

 

Fin oppskrift og velfungerende, for min del i alle fall. Men problemet oppstår når gruppa finner ut at når man har 3 mobs MÅ man ha i alle fall 1 av dem under sheep og de har selvfølgelig ikke tid til å dra de 2 resterende monstrene vekk, slik at consecration blir uaktuelt fordi du har den forbanna ull dotten som springer mitt i hele klasen.

 

Deretter klager de vilt etter whipen fordi paladinen ikke klarte å opprettholde aggro.

Hadde ikke brydd meg et sekundm om dem ville sheepa, er vell heller amgen sit problem dersom han ikke klarer å holde sin mob sheeped, cons må du bruke uansett, er stabile 250TPS

 

Dersom han hadde kicka meg hadde jeg tatt meg en prat med guildlederen demmes, og spurt hva i hellvette det var slaks idioter dem har i guilden.

 

SoV er bra det, men tar tid å bygge opp not stacks til at den blir bra. men når den ticker for 250 så er du oppe på 700tps bare fra den og cons alene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...