Lycantrophe Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Huks at 12defence gir deg mer frihet på andre items. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Huks at 12defence gir deg mer frihet på andre items. For 25 Defence Rating så får du 4% avoidance (1%dodge, 1%parry, 1%block, 1%miss) For 25 Dodge rating får du 1,32% dodge. Med tanke på at miss capper på 490def, og block ikke er effektiv avoidance så er det vell mer rett å si at man får 2% avoidance per 25 def. For tilsvarende i dodge/parry må du ha 18,9 dodge + 22,4 parry rating. Parry er også en mye bedre stat en dodge siden parry gir et ekstra slag, mens dodge resetter swingtimer. Konklusjon: stack def når du kan (eller har jeg regna heeelt feil?) Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 2.4 Defense Rating = 1 Defense = .04 Miss/Doge/Parry/Block 20 Defense Rating = 1% Dodge/Parry/Miss (Kombinert) 15 Defense Rating = 1% Dodge/Parry/Miss/Block (Kombinert) Så det er ikke 1% av hver men 1% til sammen Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Dere rollespill folk tar knekken på meg, hvordan i hulese navn og rike har dere alle disse tingene fra? Og mange ser ut tilsynelatende å ta dette fra hodet. Alle prosentene, regningene og hele sulamitten. Tar av meg hatten for dere, har problemer nok med selv basis regning. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Huks at 12defence gir deg mer frihet på andre items. For 25 Defence Rating så får du 4% avoidance (1%dodge, 1%parry, 1%block, 1%miss) For 25 Dodge rating får du 1,32% dodge. Med tanke på at miss capper på 490def, og block ikke er effektiv avoidance så er det vell mer rett å si at man får 2% avoidance per 25 def. For tilsvarende i dodge/parry må du ha 18,9 dodge + 22,4 parry rating. Parry er også en mye bedre stat en dodge siden parry gir et ekstra slag, mens dodge resetter swingtimer. Konklusjon: stack def når du kan (eller har jeg regna heeelt feil?) Parry gjør at ditt neste angrep kommer 60% raskere mens dodge ikke gjør noen verdens ting annet en at du ikke tar skade fra slaget Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 2.4 Defense Rating = 1 Defense = .04 Miss/Doge/Parry/Block 20 Defense Rating = 1% Dodge/Parry/Miss (Kombinert) 15 Defense Rating = 1% Dodge/Parry/Miss/Block (Kombinert) Så det er ikke 1% av hver men 1% til sammen Aaah fack leste feil av defense skill og rating :S Se bort fra hele regla mi da Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Kjapt spørsmål til ekspertene her... Min holy paladin har benyttet Vengeful Gladiator's Ornamented Chestguard ganske lenge.. var i sin tid en ok oppgradering fra Illhoof chesten.... Her om dagen fikk jeg Chestguard of Hidden Purpose, som jeg har tenkt litt frem og tilbake på om jeg skal benytte.... men lurer litt på hva folk syns. Det er jo et PvE item, men med lavere item-lvl.... og litt usikker på hvordan jeg skal veie all den spell-crit'en jeg får med Vengful mot Mp5 og ekstra +heal.... Er det noen tommelfingelregel om hvor mye spellcrit man "bør" ha? Takker for svar og innspill. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Di er veldig like. men ett rett fram svar er umulig å komme med. Det kommer ann på lengden på fighten, hvor stor andel FoL og HL du bruker, hvor mye du har av crit\mp5 fra før av++ Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Dere rollespill folk tar knekken på meg, hvordan i hulese navn og rike har dere alle disse tingene fra? Og mange ser ut tilsynelatende å ta dette fra hodet. Alle prosentene, regningene og hele sulamitten. Tar av meg hatten for dere, har problemer nok med selv basis regning. Bare til å sjekke litt på wowwiki det. Mange som går mye lengre enn dette for å få til det perfekte oppsettet for dps/tanking/healing. Theorycraft FTW. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Hihi, theorycrafting er minst 30% av spillet for min del! Er kjempeartig å sitte å finregne på hvordan item som gir meg mest dps-output! (spiller mage atm) Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 theorycraft overlater jeg til folk som kan det, men er alltid kjekt å kunne basic tallene +++ Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Då var det ding 70 og respecc. tanka durn, BM, SL og SV idag. Gikk forsåvidt finfint. Casters is a bitch tho. Den avoidance'n. Er det noken som i det heile tatt greier å nå cap? Får berre def rating, def rating, defrating. Er på 506 defrating atm, men mangler en god neve av dodge, parry etc til å nå den samla prosenten på..102? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 husk at 102.4 skal være inkludert holyshield. Anbefalder å skaffe libramen som øker blockrating når holyshield er aktiv asap som første badgeitem du kjøper. Koster bare 15 badges også så er helt klart verdt det Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Har en 70 pally på Terenas. protspecced. synest dette er den gøyeset classen man kan ha Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Nytt spørsmål (blei mykje på en gang det her). =P 2 shamans i et party. Korleis gi forskjellig blessing? Gir eg greater salv, så får jo begge det. Lurt meg grå på det her ^^ Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 ja, du må gi greater til en og lesser til en annen, ganske stress i starten men blir vandt til det Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Seriøst? går det ikkje an å gi greater salvation til en, og greater kings eller w/e til den andre? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Om du ber en av dem springe out of range så går det vell Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 det er sant gjorde det når han ene var out of range i kara her forleden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå