Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huks at 12defence gir deg mer frihet på andre items.

 

For 25 Defence Rating så får du 4% avoidance (1%dodge, 1%parry, 1%block, 1%miss)

For 25 Dodge rating får du 1,32% dodge.

 

Med tanke på at miss capper på 490def, og block ikke er effektiv avoidance så er det vell mer rett å si at man får 2% avoidance per 25 def.

For tilsvarende i dodge/parry må du ha 18,9 dodge + 22,4 parry rating.

 

Parry er også en mye bedre stat en dodge siden parry gir et ekstra slag, mens dodge resetter swingtimer.

 

Konklusjon: stack def når du kan :) (eller har jeg regna heeelt feil?)

Lenke til kommentar

:blink:

 

Dere rollespill folk tar knekken på meg, hvordan i hulese navn og rike har dere alle disse tingene fra? Og mange ser ut tilsynelatende å ta dette fra hodet. Alle prosentene, regningene og hele sulamitten.

 

Tar av meg hatten for dere, har problemer nok med selv basis regning.

Lenke til kommentar
Huks at 12defence gir deg mer frihet på andre items.

 

For 25 Defence Rating så får du 4% avoidance (1%dodge, 1%parry, 1%block, 1%miss)

For 25 Dodge rating får du 1,32% dodge.

 

Med tanke på at miss capper på 490def, og block ikke er effektiv avoidance så er det vell mer rett å si at man får 2% avoidance per 25 def.

For tilsvarende i dodge/parry må du ha 18,9 dodge + 22,4 parry rating.

 

Parry er også en mye bedre stat en dodge siden parry gir et ekstra slag, mens dodge resetter swingtimer.

 

Konklusjon: stack def når du kan :) (eller har jeg regna heeelt feil?)

 

Parry gjør at ditt neste angrep kommer 60% raskere mens dodge ikke gjør noen verdens ting annet en at du ikke tar skade fra slaget

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål til ekspertene her...

 

Min holy paladin har benyttet Vengeful Gladiator's Ornamented Chestguard ganske lenge.. var i sin tid en ok oppgradering fra Illhoof chesten....

 

Her om dagen fikk jeg Chestguard of Hidden Purpose, som jeg har tenkt litt frem og tilbake på om jeg skal benytte.... men lurer litt på hva folk syns. Det er jo et PvE item, men med lavere item-lvl.... og litt usikker på hvordan jeg skal veie all den spell-crit'en jeg får med Vengful mot Mp5 og ekstra +heal....

 

Er det noen tommelfingelregel om hvor mye spellcrit man "bør" ha? Takker for svar og innspill.

Lenke til kommentar
:blink:

 

Dere rollespill folk tar knekken på meg, hvordan i hulese navn og rike har dere alle disse tingene fra? Og mange ser ut tilsynelatende å ta dette fra hodet. Alle prosentene, regningene og hele sulamitten.

 

Tar av meg hatten for dere, har problemer nok med selv basis regning.

 

Bare til å sjekke litt på wowwiki det. Mange som går mye lengre enn dette for å få til det perfekte oppsettet for dps/tanking/healing. Theorycraft FTW. :)

Lenke til kommentar

Då var det ding 70 og respecc. tanka durn, BM, SL og SV idag. Gikk forsåvidt finfint. Casters is a bitch tho.

 

Den avoidance'n. Er det noken som i det heile tatt greier å nå cap? Får berre def rating, def rating, defrating. Er på 506 defrating atm, men mangler en god neve av dodge, parry etc til å nå den samla prosenten på..102?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...