Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt greit å være retri. Men føler seg jo skikkelig tard når man kommer i party og skal i instance. Greit nok, jeg har ikke akkurat gear typ T6 men jeg har 2 biter t4 og det andre gearet er rundt det nivået. Men dpsen er jo helt latterlig. Shure, jeg er ikke pro retri så med litt bedre skill så kan jeg tyne ut litt til men ikke 50% mer. Jaja, jeg har da kings og salvation til di andre i det minste.

 

Du må gjerne gi armory link slik at vi kan hjelpe deg :)

 

Jeg pumper lett ut minst 7-800dps med 1320ap og 20% crit på min paladin.

 

Gief taccs! er vell rudnt 1800 AP og 31,5% crit i DPS gear ubuffet, men klarer ikke mer en ussle 700DPS i raid? Hva gjør jeg galt? Åpner med JoCr, fortsetter med SoC og CS, og judger SoC hver Cooldown.

Lenke til kommentar
Helt greit å være retri. Men føler seg jo skikkelig tard når man kommer i party og skal i instance. Greit nok, jeg har ikke akkurat gear typ T6 men jeg har 2 biter t4 og det andre gearet er rundt det nivået. Men dpsen er jo helt latterlig. Shure, jeg er ikke pro retri så med litt bedre skill så kan jeg tyne ut litt til men ikke 50% mer. Jaja, jeg har da kings og salvation til di andre i det minste.

 

Du må gjerne gi armory link slik at vi kan hjelpe deg :)

 

Jeg pumper lett ut minst 7-800dps med 1320ap og 20% crit på min paladin.

 

Gief taccs! er vell rudnt 1800 AP og 31,5% crit i DPS gear ubuffet, men klarer ikke mer en ussle 700DPS i raid? Hva gjør jeg galt? Åpner med JoCr, fortsetter med SoC og CS, og judger SoC hver Cooldown.

 

Du har vel en shaman i gruppen antar jeg?

Lenke til kommentar
Helt greit å være retri. Men føler seg jo skikkelig tard når man kommer i party og skal i instance. Greit nok, jeg har ikke akkurat gear typ T6 men jeg har 2 biter t4 og det andre gearet er rundt det nivået. Men dpsen er jo helt latterlig. Shure, jeg er ikke pro retri så med litt bedre skill så kan jeg tyne ut litt til men ikke 50% mer. Jaja, jeg har da kings og salvation til di andre i det minste.

 

Du må gjerne gi armory link slik at vi kan hjelpe deg :)

 

Jeg pumper lett ut minst 7-800dps med 1320ap og 20% crit på min paladin.

 

Gief taccs! er vell rudnt 1800 AP og 31,5% crit i DPS gear ubuffet, men klarer ikke mer en ussle 700DPS i raid? Hva gjør jeg galt? Åpner med JoCr, fortsetter med SoC og CS, og judger SoC hver Cooldown.

 

Du har vel en shaman i gruppen antar jeg?

Vi raider casual og tvinger ingen til å specce noe spesiellt, så vi har bare en shammy som blir stappet i melee gruppa, ellers går dem sammen med healers og sånnt. Så av og til har vi shammy, av og til ikke. Er foresten svært få melee folk, på en god dag kansje 5 i et raid.

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
Specc 1/2 Improved Judgement så kan du judge hver cd. Husk også å ikke judge rett før autoattack slik at du får holdt command oppe. Bruk rank 1 consecration til en hver tid og alltid få inn Cruasder Strikes. Brukt trinkets hver cooldown, gjerne sammen med AW når mulig

 

Hvorfor rank 1 consecration? Gjelder det hvis man tanker også? Er lvl 40 nå og leker aoe tank sammen med en holy priest kompis...

Lenke til kommentar

Tanking har jeg litt mer peiling på.

 

Jeg har bade rank 1 3\4 (husker ikke hvilken i farta) og høyeste rank på action bar. Sammen med rank 2 holy shield og rank 4(høyeste)

På den måten kontrollerer jeg manaen min(litt ihvertfall) og downranker ettersom jeg sliter med mana og hva jeg tanker.

Lenke til kommentar

Ok... prøvde meg litt på en servant ting i blasted lands. Blir riktignok litt kunstig med den høyrere critten og sånn pga low lvl men med wisdom ikke SotC så klarte jeg 720dps ganske lett. steg til 740 på slutten da jeg konsentrerte meg litt bedre. Kunne sikkert klart 750 også.

Lenke til kommentar
Specc 1/2 Improved Judgement så kan du judge hver cd. Husk også å ikke judge rett før autoattack slik at du får holdt command oppe. Bruk rank 1 consecration til en hver tid og alltid få inn Cruasder Strikes. Brukt trinkets hver cooldown, gjerne sammen med AW når mulig

 

Hvorfor rank 1 consecration? Gjelder det hvis man tanker også? Er lvl 40 nå og leker aoe tank sammen med en holy priest kompis...

 

Altså bruk den ranken du har mana til for all del, men uten andre paladins og shadowprest pleier jeg selv å gå oom med noe høyere en rank1

Lenke til kommentar

Right, er i litt behov for tips her.

 

Har som nevnt tidligere respecced paladinen min til protection. Har faktisk vært i et par instancer allerede så den delen av planen fungerte optimalt. Men jeg er totalt feil gearet.

 

Har lest litt rundt palatanks og funnet ut at man oppholder aggro ved spell damage. Men per nå har jeg kun +5 spelldamage så jeg er dårlig stilt om jeg har skjønt det rett. Korrekt?

 

Har da noen simple spørsmål:

 

1. Hvilket gear burde jeg anskaffe meg (level 63)?

2. Hvilken buffs bruker man for å opprettholde aggro?

3. Hvilken taktikk brukes generelt for å holde på monstrene?

 

Har spillet retribution hele tiden så gear messig er jeg totalt borte vekk, har skjønt at man burde gå for +int, + spelldamage og pumpe stamina ellers.

Lenke til kommentar

ikke gå for int, skader ikke men ikke ta gear pga int og/eller gem for det.

 

Når det kommer til gear så er spell damage det som gir aggro ja, så vanligvis har en pally et spell dmg våpen, kanskje shield med spell dmg også noen tier pieces for threat og resten warr items for stamina. og om man er litt heldig har man noen av de få tankadin itemene some er i wow, kan også bruke + spell dmg trinket om du har nok HP og vil ha bittelitt mer TPS.

 

Buff wise så buff deg selv med Kings om du har det, ellers så er Sanctuary bra for litt ekstra threat også

 

hvordan holde aggro er avhengig av spec, men regner med at du har Holy Fresbee så ta er det vel bare og kaste shield, SoR, droppe consecration også Judge JoR på main target. Hold Consecration oppe, downrank etter hvor mye mana du har, bruk SoR igjen og judge om det er behov for det men du burde ha nok aggro på de fleste mobsene etter 2-3 consecrations har gått mens DPS dreper første target.

 

Ville prøvd å skaffet meg macen fra Bloodfurnace (?), dropper vel fra 1 eller 2 boss, eller sverdet fra Slave pens fra første boss.

Endret av Cosha
Lenke til kommentar

Får ta meg noen runder med Ramparts og Blood Furnace for å bygge meg opp litt bedre forståelse rundt tank oppgaven før jeg tar fatt på slavepens. Har hadt litt problemer med å finne grupper til både Slavepens og Underbog, kanskje Coilfang instanse ikke er så innmari populær på min server.

Lenke til kommentar

Interesang informasjon, har såpass dårlig gear at det gjør vondt, bare breastplate har +5 spelldamage socket bonus, ellers er det noen blues men for det meste grønt. Trenger og et nytt skjold.

 

Hm, tror det blir noen rundt med resource gathering for å hample opp litt penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...