Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Etter mange mulige builds har jeg kommet fram til at denne er den eneste jeg gidder å bruke.

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

 

Cleric for the win :/

5395174[/snapback]

Personlig syns jeg denne er bedre Build

5445467[/snapback]

Kan noen forklare hva denne builden bygger til? Er likssom n00b og trenger en vanlig og sikker build etter talents mine ble resatt.

 

Håper på raskt svar. Driver å spiller nå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter mange mulige builds har jeg kommet fram til at denne er den eneste jeg gidder å bruke.

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

 

Cleric for the win :/

5395174[/snapback]

Personlig syns jeg denne er bedre Build

5445467[/snapback]

Kan noen forklare hva denne builden bygger til? Er likssom n00b og trenger en vanlig og sikker build etter talents mine ble resatt.

 

Håper på raskt svar. Driver å spiller nå...

5507659[/snapback]

 

Dette er først og fremst en PvE build. Jeg bruker selv en liknende build (har bla. lasting judgements i stedet for imp BoW), og den er ypperlig til MC/BWL (nef). Men jeg må si at det er litt frustrerende å ikke ha seal of command til grinding og PvP, da denne gir mye mer damage en seal of righteousness noen gang kommer til å gjøre.

 

De vanlige 31holy/20ret og 31ret/20holy funker også bra til PvE (healing messig), men da har man blant annet ikke blessing of kings og sanctuary (noe som et fåtall har virker det som). Disse er også gode til PvP

 

En kombinasjon av prot (reckoning), holy (spiritual focus) og ret (seal of command) kan også være bra, men det blir en veldig situasjonsavhengig build (mer dps når du blir critta)

Lenke til kommentar
Shield Specialization etter hva jeg vet så gir den bare med 3/3 30% mere damage reduction av blocked dmg. Noen som vet om dette stemmer? Om det gjör det så er den nesten ubrukelig.

5525671[/snapback]

 

All dmg mitigation hjelper når man har 4-5 High warlords hamrende på deg i BG ;)

5526152[/snapback]

Mjo da, men jeg syns ikke det er verdt det... 3 poeng asså...
Lenke til kommentar
Shield Specialization etter hva jeg vet så gir den bare med 3/3 30% mere damage reduction av blocked dmg. Noen som vet om dette stemmer? Om det gjör det så er den nesten ubrukelig.

5525671[/snapback]

 

All dmg mitigation hjelper når man har 4-5 High warlords hamrende på deg i BG ;)

5526152[/snapback]

 

Med 4 HWs hakkenede på deg er du død innen 10 sekunder uansett, da? :p

Lenke til kommentar
Shield Specialization etter hva jeg vet så gir den bare med 3/3 30% mere damage reduction av blocked dmg. Noen som vet om dette stemmer? Om det gjör det så er den nesten ubrukelig.

5525671[/snapback]

 

All dmg mitigation hjelper når man har 4-5 High warlords hamrende på deg i BG ;)

5526152[/snapback]

 

Med 4 HWs hakkenede på deg er du død innen 10 sekunder uansett, da? :p

5527908[/snapback]

dmg reduction blir jo ikke mere en ca 15-18 med et godt skjold uansett.
Lenke til kommentar

Kunne noen ha hjulpet meg med en bra build til en Paladin? Jeg spiller for det meste solo, og har ikke kommet lengere enn til level 15 forløpig! Har ikke brukt noen talent-points enda! Det er solo det kommer til å gå mest i! Er ikke med i noen sånne end-game -greier, eller instances (eller hva heter).. Har desverre ikke tid til å spille så mye, så jeg bare spiller nå og da, og da stort sett solo, så sant jeg ikke joiner et lite party for å ta noen quester.. :)

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...