Islanbadsj Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Med den builden jeg bruker for tankng nå (0/40/21) ligger jeg på over konstant på over 1000 TPS på boss så lenge rotasjonen er i orden. Er genialt med Sanctity aura på trash i MH. Endret 13. august 2008 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Med den builden jeg bruker for tankng nå (0/40/21) ligger jeg på over konstant på over 1000 TPS på boss så lenge rotasjonen er i orden. Er genialt med Sanctity aura på trash i MH. Funker den bra ellers til "vanlig" tanking på singlemobs? gidder du å linke den? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Eneste du mangler som du merker er jo avengers shield (healerne merker ardent defender ) og jeg klarer meg helt fint uten det. Får jo ikke like mye initial threat men det gjevner seg raskt ut for å si det sånn. http://www.wowhead.com/?talent=sZVhxIx0zMgoxVbx0hfz Kan fjerne noen talents en plass for å få BoK hvis du føler at du trenger. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Hmm... interresant build. Ser for meg grei tps der ja. Tanker du noen bosser? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Har ikke fått prøvd den så mye, ett MH raid (Bare trash dog) og noen 5-mans. Men ser ingen grunn til at den ikke skal virke ok, med mindre du bruker mye tid under 35%. Forresten, er det noen som har begynnt å samle gear til Wotlk? Vi skal visst over fra å satse på avoidance, defense og spelldmg til defense, strenght og block value. (Bare mobs 4 lvler høyere enn deg kan crushe, mao bosser kan ikke det.) Lenke til kommentar
War Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Om ikke bossene blir lvl 84.. Min holy pala samler gear til prot og nå jeg jeg at jeg har ca 3-4 items av alle slag , både med dpelldmg og pure warriorstats som lists boss za chest osv. Er det slike at etter 102.4 så er det kun spelldamage så er alt i boks? Spelldamagen skal vel deles på 2 av casters spelldamage Lock 1200 = pala tank 600 osv? Hvlken spelldmg burde jeg sette før jeg Sta resten. Raid er mh bt , vil tippe på 6-700? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Blizzard har skrevet at crushing var til for at folk ikke skulle prøve seg på mobs som var my høyere lvl enn de selv, og at det er helt unødvendig i raids. Så bosser er alltid 3 lvls høyere enn max lvl var når det ble realeset. Slik jeg har forstått det i alle fall. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 (endret) 40/21 Club er pwn, hadde 1400-1600TPS på Prince igår, ganske kult når warrioren whisperer deg "mate....HOW do you do it?" angående nytt gear, det taes som det kommer, mer ivrig på å få gear så vi kan progresse gjennom BT nuh så får Wotlk komme når den dit er inne Endret 14. august 2008 av cake^ Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Har ikke fått prøvd den så mye, ett MH raid (Bare trash dog) og noen 5-mans. Men ser ingen grunn til at den ikke skal virke ok, med mindre du bruker mye tid under 35%. Forresten, er det noen som har begynnt å samle gear til Wotlk? Vi skal visst over fra å satse på avoidance, defense og spelldmg til defense, strenght og block value. (Bare mobs 4 lvler høyere enn deg kan crushe, mao bosser kan ikke det.) Så paladins blir å trenge samme gear som warriors altså? Regnet egentlig med dette da spelldmg kommer fra stamina/ap og siden alle spells scaler med ap. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Spelldamagen skal vel deles på 2 av casters spelldamageLock 1200 = pala tank 600 osv? Nei. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Har ikke fått prøvd den så mye, ett MH raid (Bare trash dog) og noen 5-mans. Men ser ingen grunn til at den ikke skal virke ok, med mindre du bruker mye tid under 35%. Forresten, er det noen som har begynnt å samle gear til Wotlk? Vi skal visst over fra å satse på avoidance, defense og spelldmg til defense, strenght og block value. (Bare mobs 4 lvler høyere enn deg kan crushe, mao bosser kan ikke det.) Virkelig? jeg så ingenting i det nye talentreet som tilsier strength over spell dmg. Tor jeg må stikke innom Maintankadin og lese litt... Lenke til kommentar
War Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Nei. Det stemmer nå ganske fra formulen er på 1,9 ellr noe så blir ca halvert. Kara 250 bt 600 Kara lock 500 Kara lock 1200 Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Der jeg har lest det, så det i går. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 oh andre runnet i BT med nye guilden også var Akama så snill at han droppet splitter nye bracers til meg, hurra for meg som nå er et stykk glad person : D Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Så DK warr og pala vil trenger samme tankegear? <,< Lenke til kommentar
kafan Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Er vel ikke noe DK war eller DK pala. Er vel kun DK. Lenke til kommentar
Choloz Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Er vel ikke noe DK war eller DK pala. Er vel kun DK. Tipper han spør: "DeathKnight, warrior og paladin", som om han lurer på om det vil være tankegear i WoTLK som er felles mellom de tre klassene. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Jo, ser den nå, oppe tidlig, men hodet trenger noen timer på å våkne, om i det hele tatt Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Ja, bortsett fra at du slipper å dele skjold med DK. Ser ut som Blizzard har tenkt å få oss til å stacke block value, og jeg tror jeg skal gjøre det. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Med den builden jeg bruker for tankng nå (0/40/21) ligger jeg på over konstant på over 1000 TPS på boss så lenge rotasjonen er i orden. Er genialt med Sanctity aura på trash i MH. Hvor mye spelldamage har du da? Ja, bortsett fra at du slipper å dele skjold med DK. Ser ut som Blizzard har tenkt å få oss til å stacke block value, og jeg tror jeg skal gjøre det. http://www.outlawzpc.com/critaw.jpg Ohh shit! Kansje man faktisk klarer å grinde singlemobs effektivt som prot nå ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå