Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Kommet ca over t4 på palaen og skal gå crit.

2100+heal

10% crit

460/242 regen

Var det jeg hadde og etter litt utskifting ble det

1950+heal

28%crit

xxx/156? regen

Litt mindre + heal og mindre regen, merker at jeg går mye fortere tom for mana og det er vanskeligere å heale for eks kara.

Spamheal på en hel gruul fight i øverste gear ga ca 75% mana igjen

I critgear går jeg tom og må potte som snekkeren.

Burde critten være høyere 35%+ ?

Føler at det ble vanskeligere å heale i critgear, det er vel ikke mye å hente på annen spec.

Jeg sitter pA en 2155+heal, med ca 20%(25% i pvp) crit(holy). Skal ikke veere noen grunn for at du ikke kan gA for +heal og crit. nA har mp5 min lid litt i det siste, har gAtt fra 140 til 110, men har fAtt mer crit og +heal sA det tar jeg med knusende ro :D hAper du har 10% i alle(altsA 15 i holy) eller lurer jeg pA hva som skjer. Da er heller ikke 28% sA mye hvis du har det i holy, og dette er i ditt "crit gear".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har egentlig bare byttet ut gems og 1 ytinket og chest, men nekter å skaffe mer om crit er nerfet og jeg må lide meg gjennom BT i mp5 gear.

Det er også fristende å bruke S3/pvp gear pga crit VS kara raid crit gear++.

Om critten må være høtere må jeg samle gear lenge da i banken og ta på alt på en gang.

Lenke til kommentar
Du kan kjøpe command libramen for 20 badges iallefall.

Du har også rep til head enchant.

Jeg vet det, men gidder ikke A kaste ut masse gull og badges pA prot speec. Jeg ba om en vurdering av mitt speec, og ikke av mitt gear, da jeg vet hvilke forbedringer som kan gjOres, men ikke har sA stor peil pA prot speec.

Lenke til kommentar
Jeg har bare et spOrsmAl til dere som har peil pA prot pala. Er dette et godt speec for prot pala?(Drit i A kritiser gearet, jeg er egentlig holy, sA det der er det jeg har plukket opp nAr andre ikke trenger, jeg vet det suger :tease: )

Jeg ville prøvd å få poeng inn i 1h-specialization, +5% skade (og dermed threat) på alt du gjør er ikke noe å fnyse av. Dropp de to poengene i holy, iallefall, muligens også Spell warding.

Lenke til kommentar

Hoi! Har nettop startet å lvle opp en paladin(ret lvling specced) og lurer på hvordan jeg kan gjøre det mest mulig effektivt. Sånn som jeg gjør det nå så kjører jeg opp Seal of Crusader for å judge den, og etterpå opp med Command og lar den gå ut. Har oppe Blessing of might. Er nå lvl 27 og ligger rett over 1 day played. Finnes det en mer effektiv måte uten å bruke alt for mye mana?

Lenke til kommentar
Hoi! Har nettop startet å lvle opp en paladin(ret lvling specced) og lurer på hvordan jeg kan gjøre det mest mulig effektivt. Sånn som jeg gjør det nå så kjører jeg opp Seal of Crusader for å judge den, og etterpå opp med Command og lar den gå ut. Har oppe Blessing of might. Er nå lvl 27 og ligger rett over 1 day played. Finnes det en mer effektiv måte uten å bruke alt for mye mana?

Det er en typisk nybegynnerfeil, har ikke telling på hvor mange ganger jeg har irritert meg over folk som judger SotC på mobs når de grinder som retribution.

Kjør seal of command, kun seal of command, og ikke judge annet enn seal of command.

Bruk forresten blessing of wisdom, mana regenen hjelper veldig og skaden du mister fra might er veldig liten.

Endret av Kombat-Kaare
Lenke til kommentar
Jeg har bare et spOrsmAl til dere som har peil pA prot pala. Er dette et godt speec for prot pala?(Drit i A kritiser gearet, jeg er egentlig holy, sA det der er det jeg har plukket opp nAr andre ikke trenger, jeg vet det suger :tease: )

Jeg ville prøvd å få poeng inn i 1h-specialization, +5% skade (og dermed threat) på alt du gjør er ikke noe å fnyse av. Dropp de to poengene i holy, iallefall, muligens også Spell warding.

Takker, hOrtes meget fornuftig ut.

Lenke til kommentar
Ok, men: SoC er vel holy dmg? Og judgement of crusader vil vil gjøre mer dmg totalt på mobsene enn dmgen en gjør ved å starte med en command judgement?

Ja og nei.

Seal of command scaler jævlig dårlig med holy spell damage, tror du kan snakke om en ekstra 40-50 skade rundt level 50-60 med judgment of the crusader.

Er ikke vanskelig å se at en judgment of command med ~200 skade er bedre.

I tillegg kommer det faktum at du dreper monsteret fortere.

JotC skal BARE judges på bosser eller eliter som tar mer enn et minutt å drepe, og selv da er judgment of wisdom bedre.

Judgment of the crusader er stort sett bare bra for tanker som scaler veldig greit med spell damage (men også de bruker den bare på bosser).

Stort sett en helt ubrukelig judgment frem til du kommer til 25 mann raids, da judger du improved versjonen på bosser for 3% mer crit.

Lenke til kommentar
Som prot palla er det spelldmg som gjelder er det ikke? Hvordan er det da hvis man skal spekke det på level 35 ca og aoe grinde, da må man vel bruke mail/leather/cloth for å få spelldmg?

Mulig jeg er litt på bærtur, men det er vel dårlig med plate gear med pluss dmg før outland?

??

Lenke til kommentar
Som prot palla er det spelldmg som gjelder er det ikke? Hvordan er det da hvis man skal spekke det på level 35 ca og aoe grinde, da må man vel bruke mail/leather/cloth for å få spelldmg?

Mulig jeg er litt på bærtur, men det er vel dårlig med plate gear med pluss dmg før outland?

??

Konsentrer deg om Str-Agi-Stam-Block-Parry-Dodge.

Skal du AoE- grinde trenger du den armoren du kan få.

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

Paladin FTW - den dauer jo nesten aldri!

Jeg var holy intil nå, men følte meg modig, respeccet Prot og gikk LGF for BRD. Vi clearet hele instancen med kun ett wipe (nerf Hunterpets of afk healers :p )- det var skikkelig gøy! Og fryktelig mana intensivt.

Som nevnt ovenfor her er JoW + BoW veien og gå, og man trenger heller ikke bruke høyeste rank Consecration. Likevel brukte jeg nesten 2 stacks manapots of 3 stacks water. Er det noe mer jeg kan gjøre for å spare mana men samtidig ha threat nok? Jeg lagde en mouse over macro som kaster RD samme med DI og BoP. Hva slags verktøy bruker prot palas? Hvor mye TPS trenger jeg på mitt lvl? Jeg hadde muligens et team som var litt gimpy, synes selv jeg gjør lite skade, men var 2nd på damage done med en hunter over meg og en under. Hunter pettene tok agro fra meg ganske lett synes jeg, og jeg tror ikke de hadde growl på.

Linker til min Char her, og tar gjerne i mot råd om gear/spec (jeg vet jeg må ha 2 points til i Imp RF, jeg var litt for kjapp til å klikke da jeg respeccet) Har vel også et shamanvåpen, men det funker :S

Lenke til kommentar

??

Shield spike på skjoldet, gjerne lifestealing eller fiery på en kjapp 1h (1.50 er prima) og "of stamina/monkey/bear"-gear holder i lange baner. Glem å bruke mana på consecration eller SoR, skaden kommer fra autoattack+reckoning, spike og BoS.

Lenke til kommentar
Shield spike på skjoldet, gjerne lifestealing eller fiery på en kjapp 1h (1.50 er prima) og "of stamina/monkey/bear"-gear holder i lange baner. Glem å bruke mana på consecration eller SoR, skaden kommer fra autoattack+reckoning, spike og BoS.

Hva med Holy Shield? Og lifestealing/fiery er sikker bra på et våpen du bruker for questing etc, men jeg satte nå +40 spelldamage på min 1h. Er ikke det litt om å gjøre å ha threat på mange mobs samtidig som prot pala? Og får man ikke det delvis ved aoe-damage?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...