Lycantrophe Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Den er kjekk, ja. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Tror neppe du klarer bossen uten den trinketen, med mindre du bruker all manaen din på å heale hver gang divine shield/BoP er ute av cooldown. Trinketen er omtrent et must, det er forsåvidt to ekstra skjold også, da så mange pantere vil ødelegge skjoldet ditt etter noen minutter bare. Stå helt i hjørnet med ryggen mot vegger når du tanker, da unngår du at du får pantere som slår bakfra/fra siden og unngår avoidancen din. Bruk Seal of wisdom hele tiden, og judge wisdom når Arlokk kommer frem. Ellers er det veldig lett, bare bruk trinketen hver cooldown, og seal of light om du sliter virkelig (det bør du ikke). Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Ok, vet ikke om jeg orker å farme SH for den trinketen TBH. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Den er verdt det, brukbar til utrolig mange situasjoner. Dessuten har jeg en mistanke om at den vil være rimelig solid også når en soloer ting på level 80. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Driver å lurer på hva som er best av Chestguard of the Stoic Guardian og Chestplate of Stoicism Statsene er som følger: Stats ----- Chestplate --- Chestguard Armor ------- 1765 --------- 1607 Stamina ------- 78 ----------- 60 Defence ------- 51 ----------- 22 Dodge --------- 34 ----------- 38 Block V. ------- 39 ------------ 0 Spelldmg ------- 0 ----------- 35 Sockets -------- 1 ------------ 3 Jeg har Chestguard atm og har fyllt sockets på den. Med sockets ville statts sett slik ut: Stats ----- Chestplate --- Chestguard Armor ------- 1765 --------- 1607 Stamina ------- 96 ----------- 96 Defence ------- 51 ----------- 26 Dodge --------- 34 ----------- 42 Block V. ------- 39 ------------ 0 Spelldmg ------- 0 ----------- 35 Så hvilken burde jeg velge? skal jeg fortsette med Chestguard og bruke badges på epic gems, eller spare til Chestplate? Endret 11. juli 2008 av Zepticon Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) SpOrs hvor mye defense og dodge du har fra fOr av. trenger du dodge og defense kjOrer dzžu den som har mest av det, men hvis du trenger spell dmg mer kjOrer du den. Edit: glemte Block. Endret 12. juli 2008 av Hans-O Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Spørs hvor mye defense og dodge du har fra før av. trenger du dodge og defense kjører du den som har mest av det, men hvis du trenger spell dmg mer kjører du den. Edit: glemte Block. Unbuffed: Dodge: 24,41% Parry: 16,24% Block: 16,95% Spelldmg: 431 Med Holy Shield er total Avoidance 104,19% Spør siden jeg overhode ikke har peiling. Er tilbøyelig til å si at det ikke spiller noen rolle men siden den nye badge chesten skal være tier6-ish og den gammle er bare tier5-ish så er jeg litt i villrede. Er forresten SSC/TK/MH jeg driver å raider atm. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Spørs hvor mye defense og dodge du har fra før av. trenger du dodge og defense kjører du den som har mest av det, men hvis du trenger spell dmg mer kjører du den. Edit: glemte Block. Unbuffed: Dodge: 24,41% Parry: 16,24% Block: 16,95% Spelldmg: 431 Med Holy Shield er total Avoidance 104,19% Spør siden jeg overhode ikke har peiling. Er tilbøyelig til å si at det ikke spiller noen rolle men siden den nye badge chesten skal være tier6-ish og den gammle er bare tier5-ish så er jeg litt i villrede. Er forresten SSC/TK/MH jeg driver å raider atm. Vetta faen jeg, men jeg ville kjOrt den med mer dodge og block. Sikkert mange som er uenig, men som en venn som raider sunwell sier(han er prot pala): "You can never have enough dodge and block." Edit: den ene hadde visst mindre dodge, men det var jo nesten ikke noe Endret 13. juli 2008 av Hans-O Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Kansje jeg bare kjøper den også Så får vi se hvilken som "føles" best når jeg spiller:) Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Hvordan er det med proffesions som palla (prot) er det som med mage at du MÅ ha blacksmithing? Eller kan man ha 2 gathering profesions og tjene penger? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Hvordan er det med proffesions som palla (prot) er det som med mage at du MÅ ha blacksmithing? Eller kan man ha 2 gathering profesions og tjene penger? En mage som må ha blacksmithing? Røyka noe ille i dag? Uansett, nei, man trenger ikke blacksmithing på noen class eller spec. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Hvordan er det med proffesions som palla (prot) er det som med mage at du MÅ ha blacksmithing? Eller kan man ha 2 gathering profesions og tjene penger? Ser ikke helt sammenhengen mellom BS og mage, men hvis du skal ha 1 bra profession for prot pala er enginnering for headen ikke sA verst(dette gjelder alle class). Men det skader ikke A ha f.eks 2 gathering eller alch/herb, eng(BS)/mining, Skinning/LW, Jewelcrafting/mining, og sikkert noen flere jeg ikke har fAtt med meg i farten. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Det jeg mente er at du som mage "MÅ" ha tailoring for å lage tailor settene, så lurte på om det var noe tilsvarende for palla, at man "måtte" ha BS for å få et eller annet =) Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Det jeg mente er at du som mage "MÅ" ha tailoring for å lage tailor settene, så lurte på om det var noe tilsvarende for palla, at man "måtte" ha BS for å få et eller annet =) Før i tiden(veit ikke om det gjelder enda) så får du noen kickass blacksmith sko for prot-paladins. Heldigvis er disse BoP og krever ikke BS så du lvler BS bare for å lage disse og så reroller du at annet proff som feks JC. JC/ench er foresten kickass som pala. Får noen gode gems, og kan stacke +12spelldmg på rings for ekstra aggro. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Med andre ord kan jeg levle pallaen min med hva slags profesion jeg vil =) Klarer meg sikkert uten et par sko, værre hvis det hadde vært et helt sett, sånn som det er på tailoring. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Som prot palla er det spelldmg som gjelder er det ikke? Hvordan er det da hvis man skal spekke det på level 35 ca og aoe grinde, da må man vel bruke mail/leather/cloth for å få spelldmg? Mulig jeg er litt på bærtur, men det er vel dårlig med plate gear med pluss dmg før outland? Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Blacksmithing er totalt ubrukelig. Vil du ha bra tank-plate, skaff deg engineering. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Kommet ca over t4 på palaen og skal gå crit. 2100+heal 10% crit 460/242 regen Var det jeg hadde og etter litt utskifting ble det 1950+heal 28%crit xxx/156? regen Litt mindre + heal og mindre regen, merker at jeg går mye fortere tom for mana og det er vanskeligere å heale for eks kara. Spamheal på en hel gruul fight i øverste gear ga ca 75% mana igjen I critgear går jeg tom og må potte som snekkeren. Burde critten være høyere 35%+ ? Føler at det ble vanskeligere å heale i critgear, det er vel ikke mye å hente på annen spec. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Blacksmithing er totalt ubrukelig. Vil du ha bra tank-plate, skaff deg engineering. Yuss, this man speaks the truth. Engineering + enchanting er den beste tankadin komboen imo. Tier 5.5ish-nivå briller (enda bedre hvis man får tak i sunwell-pattern) + en del artige trinkets (rakett-tingen med stamina er greit hvis man bare vil ha aggro fra en mob i en pack av flere feks.) + 24 ekstra spell damage. Disenchanting av instance-loot er bestandig win. (og world-drops + quest rewards så klart) Bootsene fra blacksmithing kan langt på vei erstattes pre-raid. War: Mener de nerfa crit-regen for ei god stund sia. Nå har jeg alldri spillt noe særlig holy paladin, men mener å ha lest (på elitist jerks) at mp/5 er veien å gå etter crit-nerfen. Gidder ikke finne tråden på elitist jerks nå, men du finner den sikkert lett der. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Jeg har vært i kara som eneste healer og ikke en gang drukket en mana drikke eller pottet på de 2 timene det tok.( i mp5 gear) Trur jeg burde gå mana regen igjen selv om jeg kanskje får trøbbel i BT da jeg må heale store heals på MT. Endret 16. juli 2008 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå