Hansoen Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Hvis en warrior eier en holy pala er det enten ufattelig lavt skill nivå fra palaen sin side, eller ufattelig høyt skill nivå fra warriors side Rett og slett fordi(spesielt etter 2.4) Holy Paladiner har ganske god dps+at man kan heale, jeg har tatt full vengeful warriors i mitt tier4 gear også rundeid vengeful warriors i mitt arena gear(som ikke er noe å skryte av ) Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Well timed Counterspells kan bli pain. Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Fake heal for å avoide Pummel, Consecrate+Judge SealRighteousness funker helt flott. http://www.vimeo.com/1171119 Shockadin is luuuv. Endret 16. juni 2008 av kim_a Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Holy paladin er sjelden et problem alene for min del. (rogue) Endret 16. juni 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Holy paladiner har jeg generelt aldri noe problem med. 1. Du har (med twohander) ca. 2-3 ganger så lang swing time, gå derfor ut av range straks du har slått fra deg, sånn at du holder tilnærmet 100% potensiale for dps oppe, men holy paladinen mister 50% av sin. 2. Ikke sloss i consecrate, gå ut av range om idioten slenger det. 3. Tøm han for mana ved å bruke alt på holy shock/seals/consecrate. 4. Få idioten til å bruke divine shield, spar opp all rage(warrior/mana(ret paladin)/cooldowns for å burste straks han har forbearance og kommer under 60%. Warriors spesielt bør bruke intercept så mye som mulig sammen med trikset om å kutte swing timen til paladinen ved å gå ut av range, sleng inn hamstring også. Jo mer han er stunna jo bedre. Ret bør kjøre rank1 seal of command og bare pirke på mannen til han evt. blir desperat og kjører divine shield. (stun ved lav hp får mange holy paladiner til å shielde) Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Tenk om han ikke er idiot da? Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg bare skrev den generelle måten å ta holy paladiner på, om han er veldig god og satser på å være manaeffektiv hele veien blir saken en annen, men de fleste bruker faktisk tull som consecrate aktivt. Holy paladin er sjelden et problem alene for min del. (rogue) Så tøff at du måtte editere vekk trollinga di? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg synes oppgaven retpally v. holypala høres veldig hard ut, fordi du mangler hyppige interrutps til å legge press på han. Dermed kan han kose seg med flash of lightspam til å nulle ut mesteparten av skaden din, som ikke er altfor høy på plate. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Holy paladiner har jeg generelt aldri noe problem med.1. Du har (med twohander) ca. 2-3 ganger så lang swing time, gå derfor ut av range straks du har slått fra deg, sånn at du holder tilnærmet 100% potensiale for dps oppe, men holy paladinen mister 50% av sin. 2. Ikke sloss i consecrate, gå ut av range om idioten slenger det. 3. Tøm han for mana ved å bruke alt på holy shock/seals/consecrate. 4. Få idioten til å bruke divine shield, spar opp all rage(warrior/mana(ret paladin)/cooldowns for å burste straks han har forbearance og kommer under 60%. Warriors spesielt bør bruke intercept så mye som mulig sammen med trikset om å kutte swing timen til paladinen ved å gå ut av range, sleng inn hamstring også. Jo mer han er stunna jo bedre. Ret bør kjøre rank1 seal of command og bare pirke på mannen til han evt. blir desperat og kjører divine shield. (stun ved lav hp får mange holy paladiner til å shielde) Lykke til med å tømme en Holy pala for mana, når jeg kommer mot retri palaer så går de oom et år før meg, og da står de der og slenger med klubba si, og gjør praktisk talt null dmg. Holy pala vs retri pala\warrior er alltid lett for meg ihvertfall Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Så tøff at du måtte editere vekk trollinga di? For en gangs skyld skrev du noe konstruktivt, og da fortjener du noe bedre enn en kjapp kommentar fra min side. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Holy paladin er sjelden et problem alene for min del. (rogue) Med min holy paladin var det omvendt i alle fall. Etter som de ikke har så store muligheter for å heale seg selv, får jeg dem ned med seals og shocks, mens jeg stunner -> healer, BoP'er -> healer, spammer heals generelt. I tillegg At jeg har mye armor, og stoneform. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Lykke til med å tømme en Holy pala for mana, når jeg kommer mot retri palaer så går de oom et år før meg, og da står de der og slenger med klubba si, og gjør praktisk talt null dmg. Holy pala vs retri pala\warrior er alltid lett for meg ihvertfall Nå skal jeg ikke hevde at det er lett å drepe en holy paladin som er seg bevisst på hva han driver med, men i de fleste tilfeller er mana det minste problemet mot en holy paladin. Rank1 seal of command, blessing of wisdom og 0 bruk of crusader strike/judgment er nok til å holde manabruker på 0. Crusader strke/judgment kun ved lavt liv og når holy paladinen er stunna får som regel paladinen til å måtte shielde. Selvsagt hjelper det også å være bloodelf, da mana tap/arcane torrent er det lille ekstra som får begeret til å renne over. Det verste er stort sett holy paladiner som bruker holy shock til å heale seg selv i steden for å angripe, og henger på som en klegg med SoR, men de pleier jeg bare å stikke fra om jeg møter de, løper raskere enn de uansett. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Repetance -> løp? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) neh, mere det at han har vett mellom øra, en grunn til at jeg aldri gidder prøve meg på restodruids eller restoshamans i BG, tar et halvt århundre så innen de er nede kommer det en dott av en kylling og dreper meg. Alliance lærte aldri at 2 mot 1 er feigt Edit: er flere ting jeg av og til skygger banen for, men de der er jævlige... Endret 17. juni 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Resto druid er ikke no problem så lenge du venter til han er ved 50% og i caster form, da stunner du, fyrer av avenging wrath og håper på crits. Rett før stun går ut kjører du en stunlock ved å bruke arcane torrent (om du er elf) og repentance når den løper ut. Vent til swing timeren er resatt og crusader strike er oppe før du evt. bryter repentance. Resto shamaner er det bare å gi opp. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg snakket mere utifra ståstedet til en warrior Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Tenkte jeg skulle prøve å soloe panther bosses i ZG, hvordan gjøres dette? Endret 18. juni 2008 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Youtube, sjekk der. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Fant bare for warriors. Må du muligens ha trinketen fra siste boss i shattered Halls? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå