Kombat-Kaare Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Fun fact: Jeg var lolretdps i ZA i går, med paladinen min. #4 på damage, bak warlocks og mages. Og hadde du windfury og optimalisert dps gear? Om du gikk med pvp gear eller bare hadde samlet noen deler ret-gear som offspec så er jo ikke det så fryktelig rart. Tror forresten Quicko har ganske gode erfaringer å vise til. "Jeg velger å tro på han og ikke deg, selv om begge viser til like lite dokumentasjon på empirien". Kjempefin logikk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Fun fact: Jeg var lolretdps i ZA i går, med paladinen min. #4 på damage, bak warlocks og mages. Og hadde du windfury og optimalisert dps gear? Om du gikk med pvp gear eller bare hadde samlet noen deler ret-gear som offspec så er jo ikke det så fryktelig rart. Hadde Windfury, Battle Shout og den 10%-attackpowertingen fra Enhancement shaman. DSPgearet var nok ikke optimalisert, men blant det beste jeg har tilgang på, da jeg i utgangspunktet ikke raider. Tror forresten Quicko har ganske gode erfaringer å vise til. "Jeg velger å tro på han og ikke deg, selv om begge viser til like lite dokumentasjon på empirien". Kjempefin logikk. Jeg velger å tro på Quicko fordi: #1 - Jeg har snakket en del med Quicko, hørt hans referanser fra BT og MH, samt tidligere gode poster som viser til både kilder, beviser og gode beregninger. #2 - Som nevnt, Quickos tidligere poster. #3 - Quicko har sine referanser, du har dine. Quicko holder en ren, rolig tone. Du hisser deg opp med en gang du blir motsagt, i tillegg til din rike historie her som troll med retributionpaladin som #1 dps som mål. #4 - Warlocks/rogues i guildet ditt. Hvorfor feiler den egentlige skikkelige dps så stort? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Vil si at alle levlebuildene dere har postet er "temmelig" like, og det er vel i grunn hipp som happ. (Var en som slang points i Divine Purpose, det ser jeg ikke helt vitsen med. Dersom du vil ta mindre skade kunne du heller slengt points i Imp. Righteous Fury, og tatt 6% mindre total skade enn 10% mindre crit skade.) Jeg ville sagt det er det samme for alle klasser. De små valgene merker dere ikke særlig til, dere kunne fått en større forbedring av å optimalisere levlerutene eller bare brukt tiden på forum ingame. Selvfølgelig, det er noen som liker min/max, og det å ha en så sterk karakter som mulig. Ang. retpala i raids igjen: Dersom noen kommer med en så sterk påstand som at de topper meters med en klasse/et spec som vanligvis er langt unna høyest personlig damage done, burde det være deres oppgave å begrunne hvorfor dere enten gjør det mye bedre enn alle andre, eller de andre gjør det dårligere enn dere. Jeg har vist til Wow Web Stats (WWS) og nevnt at ved samme gearlevel så gjør ikke paladins mer skade i t4, t5, t6 eller Sunwell content enn de renere DPS-klassene. Windfury-totem er forresten ikke et hemmelig triks som øker Retribution-DPS, det er en nødvendighet i alle raids for å ikke være helt gimp. En Ret-pala slenges vanligvis i meleegruppa, på bekostning av en rogue (warr/enh shaman/rogue/pala/x, hvor x er feraldruid eller en annen rogue). Dette sikrer at paladinen blir buffet i like stor grad som resten av melee. Dersom paladinen ikke har en feraldruid, har ingen av de andre meleeklassene det heller, og forskjellen i forhold til hverandre vil ikke øke særlig. Jeg har nevnt før, at noe som ødelegger for litt av retribution-synergien, er at en healing-paladin kan ta både imp. blessing of might, og imp. seal of the crusader, noe som gjør at retribution-paladinenes eneste store + (pluss) er refreshing av judgements uten at hver eneste pala må løpe opp til bossen hele tida. EDIT: Wall of text, utrolig hvor fort man får til det når valget er mellom universitet-dritt og snakke om noe man liker. Endret 11. juni 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Prøver igjen, kan denne builden funke. blir jo vill TPS? Er jo ikke så pes å bruke en ranged til pull for å taunte mobs inn i concecration f.eks. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Vil tro du får god TPS med den ja, selv foretrekker jeg nok AD. Ingen i guildet som klarer å overaggroe når jeg AOE tanker MH waves likevel, større sjanse for å stryke med PGA mye dmg, siden de andre tankene slite med å få mobs vekk fra meg. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Er det noen av top guildene(Nihilum, sk-gaming, method) som har med ret pallies i end game raiding, sunwell? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Er det noen av top guildene(Nihilum, sk-gaming, method) som har med ret pallies i end game raiding, sunwell?Vil vel kanske ikek kalle oss for noe topå guild men vi bruker det ja. Veldig bra i mange fighter. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Vil tro de fleste bruker retridins. Lenke til kommentar
mikmat Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg spiller selv som ret paladin winfury øker ca dps dine med 150-200 kommer annen på gear og buffs du har. har gjordt nest hele ssc, the eye og første boss i hyjal pleier og ligge sånn 3-4plass på damage meter kommer helt annen på resten av raidet. Lenke til kommentar
mikmat Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 i sunwell på andre boss der så har dps til den best ret paladin vært ca2300 mens best rogue har hatt 3000. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Regner med at du skal ha en ren pvp-build, og da må du ha noe som likner mer på dette.http://www.wowhead.com/?talent=sZVGkhMhZVbutG0uicsz Ikke de store endringene jeg har gjort, annet enn to store grep i prot og ret-treet. Selve grunnen til å specce dypt nedi prot er for improved hammer of justice, med 4 deler pvp-sett får du cooldownen helt nedi 35 sekunder. Fjerna poengene dine fra fanaticism i ret-treet, siden du som pvp-retribution ikke har bruk for threat reduction uansett, og fordi 15% ekstra critsjanse på judgment of command uansett ikke er noe bra å kaste bort 5 poeng på. (Judgment of command står vanligvis for ca. 10% av skaden din bare) Fjerna også poeng fra improved seal of the crusader, men det er en smakssak. Det fordi jeg ikke liker å slenge judgment of the crusader i pvp, fordi det ofte fucker opp rotasjonen med en global cooldown og kan føre til nedetid på seal of command. Men som sagt, det er en smakssak, jeg liker poengene bedre i litt mer parry for å ha en sjanse mot rogues, som er noe av det verste du kan møte på om de vet hva de driver med. Editert: La også til 1 poeng i vindication, fordi det er kjekt å ødelegge for folk med en trash debuff. Vil Bare si at holy Pala er bedre enn retri pala i PvP Vis meg den klassen(bortsett fra Locks) som tar en Holy pala Endret 16. juni 2008 av Hans-O Lenke til kommentar
Sink Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Vil Bare si at holy Pala er bedre enn retri pala i PvP Vis meg den klassen(bortsett fra Locks) som tar en Holy pala:D Aldri tapt 1v1 mot paladins som discpriest - manaburn ftw. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Vil Bare si at holy Pala er bedre enn retri pala i PvP Vis meg den klassen(bortsett fra Locks) som tar en Holy pala:D Aldri tapt 1v1 mot paladins som discpriest - manaburn ftw. Du har rett, men SP er en annen sak Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Vil Bare si at holy Pala er bedre enn retri pala i PvP Vis meg den klassen(bortsett fra Locks) som tar en Holy pala Årets stråmann? Uansett, jeg pisser på holy paladins som warlock. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Derfor jeg skrev:(bortsett fra locks) og grunnen er at Warlocks er Overpowered noe så grenseløst Det litt komiske er at warriors er letteid for palas, mens de har en tendens til å eie locks Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Derfor jeg skrev:(bortsett fra locks) og grunnen er at Warlocks er Overpowered noe så grenseløst Det litt komiske er at warriors er letteid for palas, mens de har en tendens til å eie locks Hørt om stein/saks/papir spillet før? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Har da eid en og annen holypala jeg Hvor skilled de var har jeg dog ikke peiling på... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Har da eid en og annen holypala jeg Hvor skilled de var har jeg dog ikke peiling på... Åssen class spiller du? Warrior? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå