Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Hvordan det "er i de aller fleste guilder" er en empirisk påstand, og ikke noe bevis for at det faktisk ER slik. Og selv bygger jeg påstanden min på egen empiri, skjønner ikke hva som er så problematisk med det.

Kan gjerne begynne å ta screenshot for hver gang jeg topper meteret på en benchmarkfight.

Roguene ligger forresten som oftest i topp 5, sammen med meg og en enhancment shaman, i tillegg til en hunter og en destruction lock.

Kommentaren din om trolling er jo forresten ikke noe annet enn trolling fra din side selv.

Red.: Usakelighetene dine gidder jeg ikke kommentere engang.

Ser at du har kommentert alt jeg har sagt alt, og lurer på hvilke usakligheter det skulle være?

Det var jo du som begynte med "trolling".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og til quicko:

Det er flere som har klart det samme, jeg har aldri sagt at jeg er den eneste, så fuck off din lille dritt.

http://www.wwsscoreboard.com/classplacings.php

Titt rundt. Les, lær. Og jo, dersom du er nr. 1 på trash og en haug av ulike encounters ER det noe galt. Det har ikke noe med hvor flink du er som spiller å gjøre.

Du snakker om rosa verden her, og jeg håper det går opp for deg at den kommentaren din passer best om deg selv.

Post gjerne WWS scoreboard neste gang du er i BT/MH, og jeg tar gjerne en runde for å se hva de andre gjør galt.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
så fuck off din lille dritt.

Ser at du har kommentert alt jeg har sagt alt, og lurer på hvilke usakligheter det skulle være?

Ser at det var en liten glipp fra min side, skulle stått i entall.

----

Ta gjerne screenshots av dps-metre. Da får vi sett på de andre klassene i guilden din og.

---

Tror forresten Quicko har ganske gode erfaringer å vise til.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Morsomt å se det fanatiske hatet mot paladin som dps, hvordan forumnerdene blir ville apekatter med en gang noe ikke følger mainstreamen deres.

Ja, jeg har faktisk mast til Guild Masteren om å få en retpala i guildet, fordi de holder judgements oppe med langt mindre energi enn holy palas, og auraen er ikke så ille heller, mens de leverer grei damage, som likevel er langt fra toppen.

Noe jeg har empiri på som går imot fårhåndsdømmingen din.

Lenke til kommentar

Du kunne kommet deg unna med noe lignende i AoC, men i WoW er klassene og DPS i forhold til gearnivå analysert grundig.

Det er ikke mulig å gjøre noe overraskende nå, utenom rett etter en ny patch med radikale endringer på kort varsel. Hadde Paladin grust andre klasser i DPS i en eller annen encounter, på en eller annen gearlevel, ville alle visst det.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Fakta er at retridins ikke kan måle seg med rene dpsclasses, men dette er ingenting å henge seg opp i, slik skal det være. Retridins outdpser druids og spriests uten tvil endgame, men shamans ligger hakket forran. Man må heller ikke glemme at alle de nevnte klassene buffer raidet\gruppa mye, så det er clearly verdt å ha med en paladin i raids.

Om du topper dmg i ditt guild, ok, du er sikkert hakket bedre enn resten av guildet til å spille, bedre på å optimalisere gear og følger bedre med. Hybridclasses skal ikke toppe dmg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...