.tomf Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Sats på strength. Rød: 8 strength Blå: 4 strength + 6 stamina Gul: 4 strength + 4 crit (eller hit hvis du trenger det) Bytt ut med epic-versjonene hvis du har tilgang til det. Lenke til kommentar
gnrlover Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Sats på strength. Rød: 8 strength Blå: 4 strength + 6 stamina Gul: 4 strength + 4 crit (eller hit hvis du trenger det) Bytt ut med epic-versjonene hvis du har tilgang til det. Hvorfor strenght og ikke critt ? å mener du med epic versjonene? altså om jeg har råd til epic gems ? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg liker 4crit/4str. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Retri funker vel best i tospann med enten rogue eller frost mage. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg har lvla en paladin nå, så har jeg farmet honor til s2, Det jeg lurer på er om noen kan gi meg en bra pvp build (retri) Og hvilkne gems jeg skal bruke, bare statse critt eller ? Og en liten ting til hva er det beste for retri pala i 2vs2 ? Takker ! I pve er +strength den suverent beste staten du kan gemme, men omvendt i pvp. På grunn av heller laber critsjanse er +crit foretrukken for å slå gjennom resilience-veggen du møter. Lenke til kommentar
gnrlover Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 I pve er +strength den suverent beste staten du kan gemme, men omvendt i pvp. På grunn av heller laber critsjanse er +crit foretrukken for å slå gjennom resilience-veggen du møter. Var det jeg også tenkte, skal satse på critt gear, men builden sliter jeg litt med :S Tenkte på denne http://www.wowhead.com/?talent=sZVGkhMZVf0tG0uqcst Bra build ? Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Regner med at du skal ha en ren pvp-build, og da må du ha noe som likner mer på dette. http://www.wowhead.com/?talent=sZVGkhMhZVbutG0uicsz Ikke de store endringene jeg har gjort, annet enn to store grep i prot og ret-treet. Selve grunnen til å specce dypt nedi prot er for improved hammer of justice, med 4 deler pvp-sett får du cooldownen helt nedi 35 sekunder. Fjerna poengene dine fra fanaticism i ret-treet, siden du som pvp-retribution ikke har bruk for threat reduction uansett, og fordi 15% ekstra critsjanse på judgment of command uansett ikke er noe bra å kaste bort 5 poeng på. (Judgment of command står vanligvis for ca. 10% av skaden din bare) Fjerna også poeng fra improved seal of the crusader, men det er en smakssak. Det fordi jeg ikke liker å slenge judgment of the crusader i pvp, fordi det ofte fucker opp rotasjonen med en global cooldown og kan føre til nedetid på seal of command. Men som sagt, det er en smakssak, jeg liker poengene bedre i litt mer parry for å ha en sjanse mot rogues, som er noe av det verste du kan møte på om de vet hva de driver med. Editert: La også til 1 poeng i vindication, fordi det er kjekt å ødelegge for folk med en trash debuff. Endret 20. mai 2008 av Kombat-Kaare Lenke til kommentar
gnrlover Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Regner med at du skal ha en ren pvp-build, og da må du ha noe som likner mer på dette.http://www.wowhead.com/?talent=sZVGkhMhZVbutG0uicsz Ikke de store endringene jeg har gjort, annet enn to store grep i prot og ret-treet. Selve grunnen til å specce dypt nedi prot er for improved hammer of justice, med 4 deler pvp-sett får du cooldownen helt nedi 35 sekunder. Fjerna poengene dine fra fanaticism i ret-treet, siden du som pvp-retribution ikke har bruk for threat reduction uansett, og fordi 15% ekstra critsjanse på judgment of command uansett ikke er noe bra å kaste bort 5 poeng på. (Judgment of command står vanligvis for ca. 10% av skaden din bare) Fjerna også poeng fra improved seal of the crusader, men det er en smakssak. Det fordi jeg ikke liker å slenge judgment of the crusader i pvp, fordi det ofte fucker opp rotasjonen med en global cooldown og kan føre til nedetid på seal of command. Men som sagt, det er en smakssak, jeg liker poengene bedre i litt mer parry for å ha en sjanse mot rogues, som er noe av det verste du kan møte på om de vet hva de driver med. Editert: La også til 1 poeng i vindication, fordi det er kjekt å ødelegge for folk med en trash debuff. Tusen takk ! skal specce nå, men hvor viktig er Sanctity aura ? Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Beste auraen du har, øker skaden din mye mer enn ret aura noensinne vil klare. Jevn over en 5% skadeøkning. Lenke til kommentar
dup Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg er i gang med en palla nå (level 11). Har et par spørsmål: -Hvordan burde jeg specce? Noen som kan sette opp en build for meg? -Og jeg tentkte å ha enten engineering eller blacksmithing som profession (mining i tillegg). Hvilken av disse to burde jeg ta? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Engineering gir kule ting, fin trinket og en god hjelm til alle specs. Blacksmithing gir en god prot-del og ett bra ret-våpen (som erstattes av s3 om du kommer så langt). Engineering, imo. Red.: Spec Retribution. Endret 6. juni 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg er i gang med en palla nå (level 11). Har et par spørsmål: -Hvordan burde jeg specce? Noen som kan sette opp en build for meg? -Og jeg tentkte å ha enten engineering eller blacksmithing som profession (mining i tillegg). Hvilken av disse to burde jeg ta? Retribution for solo og questlevling. Selv var jeg Protection på lvl 11 husker jeg, men Retri er nok lurest. Ta Eningeering i tilleg. Lenke til kommentar
dup Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Takk for svar! Da blir det nok engi. og retri (er det ikke dette som ble/blir kalt loladin?) Men er det noen som har lyst/ork til å sette opp et fint retri-tre, slik at jeg bare kan følge slavisk? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Heldigvis så er noe av loladin uttykket borte nå siden retrib speccede paladins har vist seg og være veldig bra dps. Kommer oftest ikke top 5 men ikke langt unna og har en blessing og buffer gruppen sin bra og holder judgment's oppe. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Nåja, lolret er ganske patetisk om du sammenligner det med renere klasser. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Tull, har hatt høyest dps i guilden siden jeg ble med i starten av SSC. Er på archimonde nå og har cleara 3/9 BT, så det er ikke snakk om at guilden suger. Ligger alltid på første på både trash (som ikke involverer aoe) og singletarget på benchmark bosser. (Recount fra alle medlemmene bekrefter det hver gang) Det gjelder bare å ha peiling på hva man driver med, og alltid sørge for å ha nødvendigheter som windfury oppe. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Vil gjerne se warlockene deres. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Rart at du tydeligvis er den eneste retpalaen i verden som "vet hva du driver med". Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Hah, jeg visste det kom, hver eneste gang noen kommer med noe som bryter med den rosa verdenen dere lever i så kommer det tullete angrep med at "alle andre suger", og ironi over det jeg gjør. Det får så være, jeg vet at vi er et stabilt guild som progresser godt i t6 og jeg vet at jeg alltid ligger på topp. Om dere ikke aksepterer det så er ikke det mitt problem. Og til quicko: Det er flere som har klart det samme, jeg har aldri sagt at jeg er den eneste, så fuck off din lille dritt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Hah, ingen troller som K-K. Du viser her til ingenting verken underbygd, dokumentert eller bevist. Kun dine ord og "flere har gjort det samme". Det har ingenting med "en rosa verden" å gjøre, men med realitetene. Vis gjerne til det. Se også på hvordan det er i de absolutt fleste guilds. Jeg lurer litt på spesielt rogues og warlocks, hvor de ligger på de samme områdene. Red.: Usakelighetene dine gidder jeg ikke kommentere engang. Endret 10. juni 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå