Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Par små spørsmål..

spiller 2vs2 med druid, går smooth ikke noen store problemer egentlig.

Begynner å nærme oss 1800. Så er hoved spørsmålet, er macen verdt det? eller burde jeg fylle vengeful settet mitt? jeg kom litt sent inn i denna sesongen, så ikke helt der liksom.

Også burde jeg ha 9 stamina og minor run speed på boots for å kunne kite warriors og rogues litt eller?

Våpen gir alltid større dps/hps upgrade enn armor, og er dermed det viktigste å oppgradere hvis du ikke nødig trenger én eller flere stats det ikke kan tilby.

jeg skreiv så evig feil, mente warrior:p

og ja jeg er holy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja eg venter bare paa HS saa skal eg kjope repentence i stedet. 15badges ikke akkurat mye.

Noen triks til kordan eg kan tanke maiden? Hun silencer saa mye. Er det noe triks man kan hoppe akkurat i tide for aa unnga silence? Hadde store treathproblemer med henne kun, resten gikk greit.

Når jeg healer på Maiden unngår jeg silence ved å kaste Blessing of Sacrifice på tankeb rett før Maiden kaster silence. Vil det også fungere dersom du tanker? Kaste på en annen i raidet?

John Chr.

Lenke til kommentar
Ja eg venter bare paa HS saa skal eg kjope repentence i stedet. 15badges ikke akkurat mye.

Noen triks til kordan eg kan tanke maiden? Hun silencer saa mye. Er det noe triks man kan hoppe akkurat i tide for aa unnga silence? Hadde store treathproblemer med henne kun, resten gikk greit.

Når jeg healer på Maiden unngår jeg silence ved å kaste Blessing of Sacrifice på tankeb rett før Maiden kaster silence. Vil det også fungere dersom du tanker? Kaste på en annen i raidet?

John Chr.

Det er forskjell på repentance og silence.

Svaret er nei, men av en annen grunn enn du legger opp til.

Lenke til kommentar

Paladin burde ikke ha nevneverdige mana problemer når de tanker, så sant de har Blessing of Wisdom på seg, samt (Seal) og Judgement of Wisdom på mobben. I verste fall bruker man mana pots.

Hvis så likevel skulle være tilfelle, gi heller paladinen en brukbar shadowpriest i gruppen, da går ikke paladinen tom for alt i verden.

Lenke til kommentar
Er også greit å droppe holy shield for å ta mer skade hvis man er veldig desperat. I allefall på ting som ikke slår så veldig hardt. (karazhan/heroics for det meste)
Bare synd holy shield bygger veldig mye aggro. Det beste hadde nok nesten vært og brukt noen cloth items med +SD, int & sta. Men bare om du overgearer instancen. For ofte så gjør de andre det også og du må fortsatt bygge mye aggro.
Lenke til kommentar

Vel det kan oppstå uventa situasjoner hvor du vanligvis har mana, men av en eller annen grunn ikke har det. Feks. Ekstra trash mobs, patrolls, boss får inn en ekstra heal på seg selv så kampen blir lengre osv osv. Da kan det være lurt å droppe holy shield et par ganger.

Jeg hadde en del rene threat items jeg brukte på omtrent alt av trash, heroics og opp til curator i karazhan. Er faktisk en del helt grei plate spell power gear uten avoidance, og kara-trash cloaken er veldig fin.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Et lite tankadin sporsmaal til:

Er det noe eg bor downranke i disse dager? Per i dag bruker eg full ranks av alle abilites, har ikke noe saerlig manaproblemer siden eg alltid har med en shadowpriest, men noen folk sier eg bor bruke rank 1 consecration osv.

Har 315spelldamage akkurat no.

Lenke til kommentar

Manaproblem kun i den forstand at eg maa drikke etter hver 2 pack eller noe slikt, tenker da paa heroics. Om gruppen bestaar av folk som nesten aldri trenger drikke er eg den eneste, saa hadde vaert greit aa hatt noen manatips for at det skulle flytet fortere. Pleier se paa treathmeteret om eg ligger langt foran slik at eg kan droppe aa bruke holyshield for aa ta litt mer skade.

I noen heroics er dette et minimalt problem da eg heldigvis tar mye skade, men i UB maa eg drikke titt og ofte.

Lenke til kommentar

Yes, endelig faatt pantsene mine, men no lurer eg virkelig paa hva mitt beste neste trekk bor vaere.

Armory linken: Crippen

De bootsene eg har naa, har ikke allverden stamina, men mye dodgerating,noe de nye badgebootene mangler. Til gjengjeld har de blockrating, men ikkje det litt crap avoidance aa ta med? Dodgerating er vel bedre om man har nok avoidance til aa velge.

Kanskje eg skal se paa ny chest, burde vel lett velge den med +60 spelldmg paa, for ikkje det slik at paladins ikke klarer utnytte block value statten noe saerlig? Tenker da paa warrior versjonen av chesten for 100badges.

En ting eg alltid har lurt paa, har vi behov for expertise rating? Hva med spellhit?

Huff, var mye spoersmaal, takker til den som svarer paa en brokdel av det :)

Endret av Mahler
Lenke til kommentar

Expertise er ikke dumt, det reduserer litt damage income. Spellhit er sjelden verdt å bruke itempoeng.

For boots vil jeg enten anbefale Red Havoc eller paladin-ekvivalenten fra badges. Evt. gjøre som meg, om du har litt gull, og levle blacksmithing og lage deg de utrolig geniale Boots of the Protector. Da får du noen fine ap-gear-items og, f.eks Skillherald.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...