Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Latterlig navn, god addon.

 

Bruker aldri pallypower ^^ har ikke prøvd den men er ikke så utrolig god i nye addons ^^

 

jeg bruker bare decuser + healing addon som funker greit :=) er en auto raid buffer på den også som viser når folk ikke har buff lenger:P bruker litt mye symbols men koster jo ikke så alt får mye^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da jeg raid-leada (karazhan og litt gruul) som paladin (rundt juletider) nekta jeg å starte før alle paladinene i raide hadde pallypower. Så bra er den imo. :p

 

siden er random Raid leader i kz/gruul nekter og raide uten må den jo være best :O hehe neida men altså vi har en egen pala channel så der får vi beskjed om hva vi skal buffe : )

Lenke til kommentar
-Du MÅ ha:

Decursive (små firkanter man klikker på for å decurse)

- Pallypower (sorterer paladin buffs, med timers etter buffs for hver klasse. synkroniserer med andre paladins)

 

 

 

Har pallypower, den addonen er det beste som er oppfunnet siden cola

1 pala setter opp alle blessings (vet hvem som har hva/improved) og resten av palladinene

bare trykker på en knapp så blesser man rett.

 

Dec bruker jeg ja det kommer opp 25 3x3mm firkanter og ett trykk på dem så er debuffen borte. Kommer ikke opp om man ikke kan fjene den.

 

 

Kanskje prøve grid da x-perl på en måte er like stor som healbot /dvs like mye plass som det tar å ha alle gruppene fremme.

 

Sånn har jeg det nå

Endret av War
Lenke til kommentar
Til PvEhealing?

 

hehe den dere imp fury saken ser man vekk ifra til pve healing...

 

da blir du plutselig tank :p

 

Neida, har imp RF selv og den er finfin på bosser med mye AOE skade..

 

Paladins gjør .25 threat per healing done i stedet for .5 som de andre healerne, altså .25 * 1.9 = .475 threat per heal, med andre ord fortsatt mindre enn andre healers.. Denne .25 kommer fra Nefarian-tiden hvor mange brukte paladins til å tanke adds i phase1 ved å spamheale seg selv..

Lenke til kommentar
Til PvEhealing?

 

hehe den dere imp fury saken ser man vekk ifra til pve healing...

 

da blir du plutselig tank :p

 

Neida, har imp RF selv og den er finfin på bosser med mye AOE skade..

 

Paladins gjør .25 threat per healing done i stedet for .5 som de andre healerne, altså .25 * 1.9 = .475 threat per heal, med andre ord fortsatt mindre enn andre healers.. Denne .25 kommer fra Nefarian-tiden hvor mange brukte paladins til å tanke adds i phase1 ved å spamheale seg selv..

 

Forbanna unødvendig "nerf" i grunn, og egentlig bare en forbanna stor buff i ettertid.

Skal man aoe-tanke med heals kan man bare slenge ut en consecration i tillegg, og mobene er som limt fast uansett.

Lenke til kommentar
Til PvEhealing?

 

hehe den dere imp fury saken ser man vekk ifra til pve healing...

 

da blir du plutselig tank :p

 

Neida, har imp RF selv og den er finfin på bosser med mye AOE skade..

 

Paladins gjør .25 threat per healing done i stedet for .5 som de andre healerne, altså .25 * 1.9 = .475 threat per heal, med andre ord fortsatt mindre enn andre healers.. Denne .25 kommer fra Nefarian-tiden hvor mange brukte paladins til å tanke adds i phase1 ved å spamheale seg selv..

Vi hadde ingen problemer med threat der likevel :p

Lenke til kommentar

Underlig nok var alldri aggro noe problem for oss på Nef. Hadde større problemer med class calls faktisk. Noen (les: jeg) greide å drepe class leaderen sin to attempts på rad under priest class call. :D

 

Fikk han ned første kvelden uansett tho :)

 

Vi hadde en periode der vi måtte geare opp tanker igjenn, etter 3-4 av våre best geara (og skilla) hadde migrata til nye servere/quitta spillet. Under et bwl raid fikk vi kjeft for å overaggroe på Firemaw (tror det var han i allefall), som healers. Endte med at vi fikk inn en dårligere geara tank, men med mer skills.

Lenke til kommentar

Hei, eg lurte paa om dere hadde noen tips til min prot.palla. Hva er det neste eg bor gaa for? Hva er lettest aa faa tak i for aa oke min avoidance? Hviler naa paa 99.5%

 

Har 71badges akkurat no, saa lurer paa hva eg bor kjope. Har lyst paa de gode pantsene som koster 105badges.

 

Har og veldig lyst paa den tankingringen som dropper fra arcatraz, men er veldig vanskelig aa faa gruppe dit, selv som tank.

 

 

Eg faar ikke tanket noe i ZA, kun karazhan akkurat no. Min tankingerfaring er noksaa kort, har kun vaert healer og dps.

Lenke til kommentar
Hei, eg lurte paa om dere hadde noen tips til min prot.palla. Hva er det neste eg bor gaa for? Hva er lettest aa faa tak i for aa oke min avoidance? Hviler naa paa 99.5%

 

Har 71badges akkurat no, saa lurer paa hva eg bor kjope. Har lyst paa de gode pantsene som koster 105badges.

 

Har og veldig lyst paa den tankingringen som dropper fra arcatraz, men er veldig vanskelig aa faa gruppe dit, selv som tank.

 

 

Eg faar ikke tanket noe i ZA, kun karazhan akkurat no. Min tankingerfaring er noksaa kort, har kun vaert healer og dps.

 

Du har jo 104.79% avoidance så trenger ikke tenke alt for mye på det ;)

 

Ville forøvrig kjøpt Slikk's Cloak of Placation fra badges ganske fort da den er rimelig pen i avoidance og stamina.. Men joda, du kan selvfølgelig spare til Badgelegs, de er også helt konge.. Samt at du må få byttet ut den ringen ganske kjapt

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

Hva har eg saa mye avoidance? Har en macro her som beregner avoidance, den sier eg kun har 100.xx% noe med holy shield oppe. Men viss dine kalkuleringer er riktige er jo det SYYKT NICE :D

 

Lurer litt paa hva eg bor spare til, er bare snakk om et par dager uansett, men har veldig lyst paa de leggsene

Lenke til kommentar

Dodge: 19.41%

Parry: 16.09%

Block: 23.01%

 

Base Miss: 5%

Miss fra Defense: 5.96%

Holy Shield: 30%

Libram of Repentance: 5.32

 

+++

 

= 104.79%

 

Gå for legs du, så får du boosta spelldamage litt i tillegg til Avoidance og Stam

 

Edit: Ah, regna med du hadde Libram of Repentance siden jeg bare så på ikonet, da stemmer din utregning ja.. Anbefaler å skaffe denne i stedet siden du ikke er avoidance-cappa.. Threat tar du igjen med Wizard Oil, og Legs når du får disse.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

Ja eg venter bare paa HS saa skal eg kjope repentence i stedet. 15badges ikke akkurat mye.

 

Noen triks til kordan eg kan tanke maiden? Hun silencer saa mye. Er det noe triks man kan hoppe akkurat i tide for aa unnga silence? Hadde store treathproblemer med henne kun, resten gikk greit.

Lenke til kommentar

Må bare spamme knappene til skillsa går av igrunn, samt be DPS slacke littegranne.. Skal inrømme at Maiden ikke er letteste å tanke men er bare å spamme knappene, spesielt viktig å holde HS oppe så godt det lar seg gjøre samt consecration.. Men absolutt, be DPS holde litt tilbake

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

Par små spørsmål..

spiller 2vs2 med druid, går smooth ikke noen store problemer egentlig.

Begynner å nærme oss 1800. Så er hoved spørsmålet, er macen verdt det? eller burde jeg fylle vengeful settet mitt? jeg kom litt sent inn i denna sesongen, så ikke helt der liksom.

Også burde jeg ha 9 stamina og minor run speed på boots for å kunne kite warriors og rogues litt eller?

Lenke til kommentar

Uhh, be dpsen din om å se på threatmeter. Så vidt jeg husker (begynner å bli noen måneder siden jeg tanka maiden) er vel silencen relativt kort, men hyppig? Mener å huske at jeg fikk lurt inn judges hver cd, men mista noen holy shields. Er ikke helt sikker :p

 

Beste tipset er vel uansett å be dpsen din se aktivt på threat meter.

 

Edit: var litt sen.

 

Kan også være lurt å prioritere holy shield over judges, i allefall hvis healerne ikke er så alt for bra geara. (Jeg raida vanligvis med ~t5 healers) (edit2: som smeagoldfish forsovit sa)

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar
Par små spørsmål..

spiller 2vs2 med druid, går smooth ikke noen store problemer egentlig.

Begynner å nærme oss 1800. Så er hoved spørsmålet, er macen verdt det? eller burde jeg fylle vengeful settet mitt? jeg kom litt sent inn i denna sesongen, så ikke helt der liksom.

Også burde jeg ha 9 stamina og minor run speed på boots for å kunne kite warriors og rogues litt eller?

 

Våpen gir alltid større dps/hps upgrade enn armor, og er dermed det viktigste å oppgradere hvis du ikke nødig trenger én eller flere stats det ikke kan tilby.

Lenke til kommentar
Ville forøvrig kjøpt Slikk's Cloak of Placation fra badges ganske fort da den er rimelig pen i avoidance og stamina.. Men joda, du kan selvfølgelig spare til Badgelegs, de er også helt konge.. Samt at du må få byttet ut den ringen ganske kjapt

 

Kan eg faa noen god tankingring med aa vaere exalted med noen factions? Eneste gode ringen eg vet om er vel den i arcatraz som ekstremt faa gidd aa gjore. De gangene vi har provd har gruppen opplost seg tvert, og seff rett etter noen har gjort karazhan questet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...