Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye var vel å ta litt hardt i. 3 poeng i for noe som bare virker mot fåtallet av bossene i spillet, er ganske bortkasta imo. Edit: Regner med at du sikter til pursuit of justice?

 

Husk også på at 1h-spec ikke bare gjelder den skaden du gjør med våpenet, med ALL skade du gjør.

 

var ikke det :p var den som gir mobs 15% mindre stats

 

Den som gir mobs 15% mindre stats, funker ikke på bossmobs. Helt 100% useless.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar
Har begge dem og red belt og annen exalted epics og gjør gay dps.

Faktisk bedre dps i heal gearet med spelldamage.

Tja da er enten resten av gearet ditt crap eller så gjør du noe feil. Jeg skal ikke være retri for å toppe dmg meter (har mage til det) men for å buffe raidet

Lenke til kommentar

Hva skal jeg gjøre? Jeg spiller en holy-paladin og har akkurat fått +1700 healing på den, og nå er det gått nesten to uker siden jeg logget inn. Det er bare ikke noe å gjøre på, jeg har lyst å gjøre quester og samle inn reputation med Netherwing men med en holy paladin er det bare ikke noe gøy. Det tar et år å drepe et monster, og kampen utspiller seg omtrent som at jeg ser på TV og venter på at paladinen min er ferdig med å automatisk drepe monsteret.

 

Er lei av PvP og arena, er det noen som har tips til hvordan jeg kan få gjort quester på en effektiv måte?

 

http://armory.wow-europe.com/character-she...k&n=Shuiyun - Link til paladinen.. Jeg har Gorehowl-øksen og bruker denne til questing.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Hva skal jeg gjøre? Jeg spiller en holy-paladin og har akkurat fått +1700 healing på den, og nå er det gått nesten to uker siden jeg logget inn. Det er bare ikke noe å gjøre på, jeg har lyst å gjøre quester og samle inn reputation med Netherwing men med en holy paladin er det bare ikke noe gøy. Det tar et år å drepe et monster, og kampen utspiller seg omtrent som at jeg ser på TV og venter på at paladinen min er ferdig med å automatisk drepe monsteret.

 

Er lei av PvP og arena, er det noen som har tips til hvordan jeg kan få gjort quester på en effektiv måte?

 

http://armory.wow-europe.com/character-she...k&n=Shuiyun - Link til paladinen.. Jeg har Gorehowl-øksen og bruker denne til questing.

 

 

Specce lolret? :)

Lenke til kommentar
Hva skal jeg gjøre? Jeg spiller en holy-paladin og har akkurat fått +1700 healing på den, og nå er det gått nesten to uker siden jeg logget inn. Det er bare ikke noe å gjøre på, jeg har lyst å gjøre quester og samle inn reputation med Netherwing men med en holy paladin er det bare ikke noe gøy. Det tar et år å drepe et monster, og kampen utspiller seg omtrent som at jeg ser på TV og venter på at paladinen min er ferdig med å automatisk drepe monsteret.

 

Er lei av PvP og arena, er det noen som har tips til hvordan jeg kan få gjort quester på en effektiv måte?

 

http://armory.wow-europe.com/character-she...k&n=Shuiyun - Link til paladinen.. Jeg har Gorehowl-øksen og bruker denne til questing.

 

specc retri, beggyn forfra, vips du er en sugen retri pala

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...