Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye var vel å ta litt hardt i. 3 poeng i for noe som bare virker mot fåtallet av bossene i spillet, er ganske bortkasta imo. Edit: Regner med at du sikter til pursuit of justice?

Husk også på at 1h-spec ikke bare gjelder den skaden du gjør med våpenet, med ALL skade du gjør.

var ikke det :p var den som gir mobs 15% mindre stats

Den som gir mobs 15% mindre stats, funker ikke på bossmobs. Helt 100% useless.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar
Haste er nydelig for Blood Elf Paladins.

1% haste = 1% dps økning.

Mao var ikke swiftsteel shoulders et dumt kjøp? Fikk plans+2xheart of darkness til 250g. Noe annet haste gear jug burde kikke på? Swiftsteel bracers er vel heller ikke dumme..?

Lenke til kommentar
Har begge dem og red belt og annen exalted epics og gjør gay dps.

Faktisk bedre dps i heal gearet med spelldamage.

Tja da er enten resten av gearet ditt crap eller så gjør du noe feil. Jeg skal ikke være retri for å toppe dmg meter (har mage til det) men for å buffe raidet

Lenke til kommentar

Hva skal jeg gjøre? Jeg spiller en holy-paladin og har akkurat fått +1700 healing på den, og nå er det gått nesten to uker siden jeg logget inn. Det er bare ikke noe å gjøre på, jeg har lyst å gjøre quester og samle inn reputation med Netherwing men med en holy paladin er det bare ikke noe gøy. Det tar et år å drepe et monster, og kampen utspiller seg omtrent som at jeg ser på TV og venter på at paladinen min er ferdig med å automatisk drepe monsteret.

Er lei av PvP og arena, er det noen som har tips til hvordan jeg kan få gjort quester på en effektiv måte?

http://armory.wow-europe.com/character-she...k&n=Shuiyun - Link til paladinen.. Jeg har Gorehowl-øksen og bruker denne til questing.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Hva skal jeg gjøre? Jeg spiller en holy-paladin og har akkurat fått +1700 healing på den, og nå er det gått nesten to uker siden jeg logget inn. Det er bare ikke noe å gjøre på, jeg har lyst å gjøre quester og samle inn reputation med Netherwing men med en holy paladin er det bare ikke noe gøy. Det tar et år å drepe et monster, og kampen utspiller seg omtrent som at jeg ser på TV og venter på at paladinen min er ferdig med å automatisk drepe monsteret.

Er lei av PvP og arena, er det noen som har tips til hvordan jeg kan få gjort quester på en effektiv måte?

http://armory.wow-europe.com/character-she...k&n=Shuiyun - Link til paladinen.. Jeg har Gorehowl-øksen og bruker denne til questing.

Specce lolret? :)

Lenke til kommentar

specc retri, beggyn forfra, vips du er en sugen retri pala

Lenke til kommentar

Spørsmålet er heller hva er poenget med din "nye" spec? Altså hva skal du brukte det til? PVP eller PVE?

Uansett hvilken så er defense skill meningsløst for holy. Bedre med imp RF for å ta mindre skade da uansett hva du prøver å specce til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...