Lycantrophe Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Bare dropp vindication. Bortkastede poeng. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Mye var vel å ta litt hardt i. 3 poeng i for noe som bare virker mot fåtallet av bossene i spillet, er ganske bortkasta imo. Edit: Regner med at du sikter til pursuit of justice? Husk også på at 1h-spec ikke bare gjelder den skaden du gjør med våpenet, med ALL skade du gjør. var ikke det var den som gir mobs 15% mindre stats Den som gir mobs 15% mindre stats, funker ikke på bossmobs. Helt 100% useless. Endret 9. april 2008 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Den som gir mobs 15% mindre stats, funker ikke på bossmobs. Helt 100% useless. Var vel en periode den funket på Void Reaver, men det ble det slutt på... Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Er haste noe å samle på som ret pala? Er horde hvis SoB skulle ha noe å si Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Haste er nydelig for Blood Elf Paladins. 1% haste = 1% dps økning. Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Haste er nydelig for Blood Elf Paladins. 1% haste = 1% dps økning. Mao var ikke swiftsteel shoulders et dumt kjøp? Fikk plans+2xheart of darkness til 250g. Noe annet haste gear jug burde kikke på? Swiftsteel bracers er vel heller ikke dumme..? Lenke til kommentar
War Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Har begge dem og red belt og annen exalted epics og gjør gay dps. Faktisk bedre dps i heal gearet med spelldamage. Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Har begge dem og red belt og annen exalted epics og gjør gay dps.Faktisk bedre dps i heal gearet med spelldamage. Tja da er enten resten av gearet ditt crap eller så gjør du noe feil. Jeg skal ikke være retri for å toppe dmg meter (har mage til det) men for å buffe raidet Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Hva skal jeg gjøre? Jeg spiller en holy-paladin og har akkurat fått +1700 healing på den, og nå er det gått nesten to uker siden jeg logget inn. Det er bare ikke noe å gjøre på, jeg har lyst å gjøre quester og samle inn reputation med Netherwing men med en holy paladin er det bare ikke noe gøy. Det tar et år å drepe et monster, og kampen utspiller seg omtrent som at jeg ser på TV og venter på at paladinen min er ferdig med å automatisk drepe monsteret. Er lei av PvP og arena, er det noen som har tips til hvordan jeg kan få gjort quester på en effektiv måte? http://armory.wow-europe.com/character-she...k&n=Shuiyun - Link til paladinen.. Jeg har Gorehowl-øksen og bruker denne til questing. Endret 11. april 2008 av Pycnopodia Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Spec retribution, og kjøp deg det nye S0,5 rep retrib gearet der du mangler retr. gear? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Hva skal jeg gjøre? Jeg spiller en holy-paladin og har akkurat fått +1700 healing på den, og nå er det gått nesten to uker siden jeg logget inn. Det er bare ikke noe å gjøre på, jeg har lyst å gjøre quester og samle inn reputation med Netherwing men med en holy paladin er det bare ikke noe gøy. Det tar et år å drepe et monster, og kampen utspiller seg omtrent som at jeg ser på TV og venter på at paladinen min er ferdig med å automatisk drepe monsteret. Er lei av PvP og arena, er det noen som har tips til hvordan jeg kan få gjort quester på en effektiv måte? http://armory.wow-europe.com/character-she...k&n=Shuiyun - Link til paladinen.. Jeg har Gorehowl-øksen og bruker denne til questing. Specce lolret? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Hva skal jeg gjøre? Jeg spiller en holy-paladin og har akkurat fått +1700 healing på den, og nå er det gått nesten to uker siden jeg logget inn. Det er bare ikke noe å gjøre på, jeg har lyst å gjøre quester og samle inn reputation med Netherwing men med en holy paladin er det bare ikke noe gøy. Det tar et år å drepe et monster, og kampen utspiller seg omtrent som at jeg ser på TV og venter på at paladinen min er ferdig med å automatisk drepe monsteret. Er lei av PvP og arena, er det noen som har tips til hvordan jeg kan få gjort quester på en effektiv måte? http://armory.wow-europe.com/character-she...k&n=Shuiyun - Link til paladinen.. Jeg har Gorehowl-øksen og bruker denne til questing. specc retri, beggyn forfra, vips du er en sugen retri pala Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Specce lolret? Hva er det? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Specce lolret? Hva er det? Leker du enda dummere enn du er, eller prøver du være morsomm med en forferdelig humor? Inlegget mitt var ment å være litt moro, men du tar det fullstendig seriøst... Endret 12. april 2008 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Lolret er en betegnelse mye brukt når paladinens retribution spec skal omtales. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Tenkte og skifte spec på min holy pala til et anna holy spec http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 tror dere at dette kan være et nice et? Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Spørsmålet er heller hva er poenget med din "nye" spec? Altså hva skal du brukte det til? PVP eller PVE? Uansett hvilken så er defense skill meningsløst for holy. Bedre med imp RF for å ta mindre skade da uansett hva du prøver å specce til. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Jeg vil nok si at dette (42/19/0) er en av de mest brukte builden. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Ringer =O igår droppet http://thottbot.com/i28763 men jeg har allerede en grei ring http://thottbot.com/i29373 og den ringen ifra siste bossen mgt normal med epic healing gem så hva og bruke? blir ikke helt enig med meg selv Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Driver å gjør litt arenas sammen med en holy paladin og MS warrior (jeg er retri). Prøvde første gang dene komboen onsdag og vi klarte oss overaskende bra. Derfor tenkte jeg å respece slik at jeg har full PvP-arena specc for akkurat dene komboen og kom fram til dette: http://www.wowhead.com/?talent=sxZxMZxbetGcuicsz Noen tanker om hva jeg bør forandre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå