Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Vindication er unyttig som tankadin.

Builden som Ole Gunnar har satt opp er det du bør gå for.

 

bare lurer på Hvorfor den er unyttig? som tankadin bruker man jo kjapp 1h som ofte altså man slår mye og fort og på mange mobs altså den kan være heldig og proce på 1-2-3mobs når du har 4 stk på deg noe som gir moben mindre liv / mindre dodge / mindre armor / mindre atk power / osv osv ? skjønner at den ikke er UBER men er vel grei med tanke på at jeg ikke trenger så SYKT mye mere i prot treet :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...002000000000000

 

som tankadin? bare prøver litt ut får gøy men tenkte mere på sånn instance som typis mgt hvor det er MYE casters så får du på en måte Tps / spellreflect type ? :p

 

og ikke kom og si OMFG this sucksors eller sånt kom med bra kritik :p

 

Caster-mobs kan ikke få spell-criticals afaik. Eye for an Eye er et pvp-talent.

 

Anngående builden jeg linka: det er to points som ikke er brukt i den, siden de to siste går mer på hva du selv foretrekker.

Lenke til kommentar
Om du dør på trash tviler jeg sterkt på at mangel på vindication er grunnen. Heller elendig gruppe som har skylda

Tja nå er jeg av den typen som elsker pug grps :=) selv om ja noen suger xD

 

Og jeg har lært opp gjenom tiden at som oftes så hjelper alt ;) og 3 point får 15% stat reduce er konge egentlig på mobs

Lenke til kommentar
3% overall damage vs. noe som ikke funker på bosser? Er i alle fall sikker på hva jeg selv ville valgt.

 

Dette er 0/46/15: http://www.wowhead.com/?talent=sZV0tIx0dMgqtVbx0h

 

3% mindre skade som ikke er SÅ viktig siden det er mest spelldamage som gir agro mot noe som Gir mye mere survivilbity på hard slående mobs?

 

3% overall damage vs. noe som ikke funker på bosser? Er i alle fall sikker på hva jeg selv ville valgt.

 

Dette er 0/46/15: http://www.wowhead.com/?talent=sZV0tIx0dMgqtVbx0h

 

3% mindre skade som ikke er SÅ viktig siden det er mest spelldamage som gir agro mot noe som Gir mye mere overlevesle evner på hard slående mobs?

Lenke til kommentar

Mye var vel å ta litt hardt i. 3 poeng i for noe som bare virker mot fåtallet av bossene i spillet, er ganske bortkasta imo. Edit: Regner med at du sikter til pursuit of justice?

 

Husk også på at 1h-spec ikke bare gjelder den skaden du gjør med våpenet, med ALL skade du gjør.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Specc som du vil Daxon, vi har prøvd å gi deg våre synspunkter.

Om du tar deg en tur innom Blizzard forums, Maintankadin eller Eltist Jerks vil du få samme svar der. Som PSV har satt opp i speccen er Pursuit of Justice et mye bedre talent, enn Vindication til tanking.

Lenke til kommentar
Mye var vel å ta litt hardt i. 3 poeng i for noe som bare virker mot fåtallet av bossene i spillet, er ganske bortkasta imo. Edit: Regner med at du sikter til pursuit of justice?

 

Husk også på at 1h-spec ikke bare gjelder den skaden du gjør med våpenet, med ALL skade du gjør.

 

var ikke det :p var den som gir mobs 15% mindre stats

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...