Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

please nerf palas :o de har warrior dps nå med 1 mere hit ved crital strike.. en pala tok 4 slag på 1 sec på meg :O

5389654[/snapback]

 

 

warrior dps? hva i helvete snakker du om. Den marginale dpsen paladins hadde før er blitt nerfa til faen.

5389812[/snapback]

Eh nei.

5390168[/snapback]

 

Jeg vil si at vi har tilnærmet lik dps som før ved å slåss mot stunnable mobs/players, men mot mobs som er immun mot stun (dvs 95% av alle i endgame instancer) så gjør vi mye lavere dps. Også i PvP er dette ganske kjipt da alle orcs har 25% (virker som 95% spør du meg) resistance til stuns (orc warriors kan få 40% med talents), og alle priests har 15% med talents.

Procraten på SoC viser seg å være ca. den samme som før, selv om blizzard har sagt at den er økt, derfor har vi i realiteten lavere dmg enn før.

 

Hadde de fjerna kravet om at fienden må være stunna for å gjøre synlig skade på judgement of command, så hadde jeg vært godt på vei fornøyd.

Men slik som det er nå (180dmg for 240 mana, eller 300dmg hvis stunned) så er judgement of command nært ubrukelig i MANGE situasjoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg rocker MYE mer i arathi basin nå, enn jeg gjorde før patch.

Pursuit of justice = INGEN hunters som klarer å kite meg lengre.

5390194[/snapback]

Pursuit of Justice er to bortkastede poeng syns jeg. Skaff en blillig enchant som gjør det samme.

Men healingen har blitt mye bedre! Men jeg skønner ikke hvorfor crit raten på spells har gått fra ca 11% til ca 22% Dette er da på FoL. Noen som vet hvordan dette er mulig? Har de fornadret Int/% crit forholdet nå?

Lenke til kommentar
Jeg bruker alltid rank 1 av SoC, ofrer alt for mye mana for å få inn kanskje 300 dmg på stun, da er det bedre å bruke det på 1 heal. :)

5393974[/snapback]

 

Jeg også, bruker rank5 (når target er stunna) når jeg trenger litt ekstra burst dmg, f.eks. nå target har lav HP.

 

Rank1 er et must mot priests (manadrain) og evt. shamans (purge...)

Lenke til kommentar

Her er en build som jeg tror bil den ultimate allround-builden nå. - men dette holy-treet healer jeg bedre enn flere av prestene vi har med i MC (har endel +healing gear også da ;)) og dps'en er merkbart bedre enn før ved å kjøre SoCrus, judge, SoC, stund, Judge etc ...

 

Og Vindication er nå et must, dette er det beste talentet vi har fått på lenge :)

 

Holy Talents - 23 points

# Divine Intellect - rank 5/5

# Spiritual Focus - rank 5/5

# Healing Light - rank 3/3

# Consecration - rank 1/1

# Unyielding Faith - rank 1/2

# Improved Blessing of Wisdom 2/2

# Illumination - rank 5/5

# Divine Favor - rank 1/1

 

(Proetction har jeg ikke speccet enda)

Protection Talents - 11 points

# Improved Devotion Aura - rank 5/5

# Precision - rank 3/3

# Guardian's Favor - rank 2/2

# Blessing of Kings - rank 1/1

 

(I retrib kan du leke litt, det viktigste er at du fpr SoC, Vindication, benediction og Conviction)

Retribution Talents - 18 points

# Benediction - rank 5/5

# Improved Judgement - rank 2/2

# Deflection - rank 3/5

# Conviction - rank 5/5

# Seal of Command - rank 1/1

# Vindication - rank 2/2

Lenke til kommentar
Tror jeg har en fin build som passer meg veldig bra, har egentlig aldri før hatt en skikkelig build.

 

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...502050512203050

5397344[/snapback]

 

Den ser jo ok ut den, men jeg ville nok valgt Vindication fremfor Eye for an Eye, og Pursuit of justice tror jeg egentlig bare er nyttig i BG (ellers bruker du jo gulrot og spurs på hesten, og går - det gjør vi jo aldri ;))

Lenke til kommentar
Purge, cleanse desease og cleanse posion koster fra 130-150 mana nå. Enda en hordenerf, jippi.

5394086[/snapback]

 

Paladins Cleanse koster mer mana (Alliance)

Shamans Purge koster mer mana (Horde)

Priests Dispel koster mer mana (Begge)

 

Ser ikke hvordan dette er en horde nerf.

5394702[/snapback]

 

cleanse er 8% of base mana, purge er 10% of base mana. Men uansett var ikke dette poenget mitt. Alliance har to klasser som kan dispelle egne spillere, mens horde har en. Nå når en prest må bruke 20% av mana på å dispelle bare partyet sitt, sier det seg selv at alliance har en fordel. Paladiner dispeller, prester healer. Og purge er praktisk talt ubrukelig i dungeons.

Lenke til kommentar
Purge, cleanse desease og cleanse posion koster fra 130-150 mana nå. Enda en hordenerf, jippi.

5394086[/snapback]

 

Paladins Cleanse koster mer mana (Alliance)

Shamans Purge koster mer mana (Horde)

Priests Dispel koster mer mana (Begge)

 

Ser ikke hvordan dette er en horde nerf.

5394702[/snapback]

 

cleanse er 8% of base mana, purge er 10% of base mana. Men uansett var ikke dette poenget mitt. Alliance har to klasser som kan dispelle egne spillere, mens horde har en. Nå når en prest må bruke 20% av mana på å dispelle bare partyet sitt, sier det seg selv at alliance har en fordel. Paladiner dispeller, prester healer. Og purge er praktisk talt ubrukelig i dungeons.

5397376[/snapback]

Ja burde jo bare mangle at Shamans var like imba PvE sett som dem er PvP sett, ihvertfall når paladins er hakket bedre i Pve! Er jo Helt ufattelig at paladins skal være bedre på ett felt!

 

/sarcasm

 

:roll:

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Purge, cleanse desease og cleanse posion koster fra 130-150 mana nå. Enda en hordenerf, jippi.

5394086[/snapback]

 

Paladins Cleanse koster mer mana (Alliance)

Shamans Purge koster mer mana (Horde)

Priests Dispel koster mer mana (Begge)

 

Ser ikke hvordan dette er en horde nerf.

5394702[/snapback]

 

cleanse er 8% of base mana, purge er 10% of base mana. Men uansett var ikke dette poenget mitt. Alliance har to klasser som kan dispelle egne spillere, mens horde har en. Nå når en prest må bruke 20% av mana på å dispelle bare partyet sitt, sier det seg selv at alliance har en fordel. Paladiner dispeller, prester healer. Og purge er praktisk talt ubrukelig i dungeons.

5397376[/snapback]

Ja burde jo bare mangle at Shamans var like imba PvE sett som dem er PvP sett, ihvertfall når paladins er hakket bedre i Pve! Er jo Helt ufattelig at paladins skal være bedre på ett felt!

 

/sarcasm

 

:roll:

5397424[/snapback]

ta det rolig, dere blir snart nerfa tilbake ;)

Lenke til kommentar

Jeg driter vel i shaman! Poenget var at på alliance kan paladiner dispelle seg OOM nå, mens på horde må prester dispelle seg OOM, ergo kan ikke prester på horde heale. Og en aggro-reduserings totem til blizzard er en vits. Helt seriøst. For det først om du vil bruke den totemen, kan du ikke ha shamanen i gruppe med warriors. Det vil si at warriors ikke får buffs. GG.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jaja, da tenkte jeg at man skulle poste sine erfaringer med min "nye" paladin. Lvl 49 på al-akhir, retributionspec med litt holy.

 

PvP er det som driver meg for tiden, og jeg kan ikke si annet enn at det er sinnsykt mye bedre i pvp nå enn det var før. Nå ligger jeg gjerne på topp i rankingene, og alt går veldig bra.

 

Judgement of Command kombinert med judgement of the crusader og hammer of justice har gitt meg critter oppmot 1000, og jeg føler at total dps faktisk har gått oppover som følge av de ulike forandringene.

 

Kort oppsummert, jeg dør svært sjeldent, jeg hogger svært hardt og som flaggbærer i WSG klarer ingen omtrent å ta meg.

 

Så alt i alt er jeg svært fornøyd, hva med dere? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...