Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Hots og groupheal savner jeg i MgT osv.

Har en prest og pala i samme stats 2100+heal osv.

Presten er oom før man vet ordet av det, med palaen kan jeg spamheale flash i det uandelige, 10min boss 70% mana igjen uten pots.

I ZA er det bare store heals(med pots) på MT og går ikke oom der heller men prestene gjør det.

 

Gjør for eks alle 5man uten å ha med en mana drikke

Drikker ikke i kara heller uten om noobwipes som autowalk osv og alle dør.

Skal aldri logge presten min igjen , i tillegg så overlever man jo mye mer med 16k armor

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Paladins er nødt til å chain potte mana når de caster Holy Light, ja.

 

Men holy priests har nok større mana problemer. Vår holy priest har 4mp5 gems i alle blå slots.

Vi har noen holypriests, og atm jobber vi med illidan. Jeg som shadowpriest er i gruppe med holypriestsa på denne fighten, fordi p2 drar så utrolig med mana. Selv når jeg holder 1400dps, som gir 350mp5 for de i gruppa mi, så går dem oom, disse prestene har 400mp5 while casting buffed. Nå vet ikke jeg hvor mye de potter i denne fasen, men super manapots gir bare 100mp5, så holypriests sliter indeed med mana på noen fights(bb, ros,(mother) og illidan(p2 typisk.))

Endret av Sink
Lenke til kommentar

sletta alch nå , hvordan potter du?

Når du har mistet 3k mana potter man så neste cd er klar klappt, og ikke som nobsa i guildet som potter når dem er oom.

Som pala divine iLL(2-3 ganger på en boss) som er 50% mana rabatt i 15 sec den bruker man når man må bruke holy light.

Vil ikke si at man må ha alch for dem steinen, det finnes mange andre gode trinketer , hva med 15 mana regen.

Lenke til kommentar
Hehe nei Paladins er gode på mana-efficiency på lavere content. Men må potte mana hver CD i BT, nødt til å bruke mye holy light's pga den sinnsvake skaden alle tar hele tiden

 

Da må du gjøre noe galt, det er svært skjelden jeg må bruke pots i BT, stort sett bare en på council hvis fighten tar litt lang tid, og på mother hvis jeg uheldig og får mye mana burned. - Brukte også _en_ på bloodboil og najentus i begynnelsen, men takler det fint med prayerbook og DI/DF på annehver spine nå .... - ikke noe problem å holde mt oppe sammen med en annen pala og heale raidet innimellom....

 

-Det kan selvsagt hende det er de du skal heale som gjør noe feil da ;-)

 

Ellers bruker jeg stort sett 60/40 FL/HL vil på bosser vil jeg anta, hvis ikke tanken er undergeara så vil det som oftest fungere bedre og du har større HPS med en 2FL+HL cycle enn med å spamme HL (som selvsagt er nødvendig noen ganger)

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar
Hehe nei Paladins er gode på mana-efficiency på lavere content. Men må potte mana hver CD i BT, nødt til å bruke mye holy light's pga den sinnsvake skaden alle tar hele tiden

 

Da må du gjøre noe galt, det er svært skjelden jeg må bruke pots i BT, stort sett bare en på council hvis fighten tar litt lang tid, og på mother hvis jeg uheldig og får mye mana burned. - Brukte også _en_ på bloodboil og najentus i begynnelsen, men takler det fint med prayerbook og DI/DF på annehver spine nå .... - ikke noe problem å holde mt oppe sammen med en annen pala og heale raidet innimellom....

 

-Det kan selvsagt hende det er de du skal heale som gjør noe feil da ;-)

 

Ellers bruker jeg stort sett 60/40 FL/HL vil på bosser vil jeg anta, hvis ikke tanken er undergeara så vil det som oftest fungere bedre og du har større HPS med en 2FL+HL cycle enn med å spamme HL (som selvsagt er nødvendig noen ganger)

 

Du har garantert bedre gear enn meg da ;) For jeg løper rundt i karagear.

 

Forresten noen måte å overbevise guildet om at vi må gjøre SSC og TK? De vil bruke alle raid-dagene på BT mens jeg og 3 andre healers har drittgear ( en druid og prest med blått, meg og en annen pala med karagear )

 

Fikk bare beskjed om at jeg får gear etterhvert som vi progresser, men jeg må si jeg hadde hatt lyst på noe bedre siden jeg føler jeg ikke klarer holde følge med skaden som blir tatt ( wipe på supremus siden jeg ikke holder tanken i live i de få sekundende det tar en annen pala å komme i range etter kitinga ( han klarer det fint alene ))

Lenke til kommentar
Fikk bare beskjed om at jeg får gear etterhvert som vi progresser, men jeg må si jeg hadde hatt lyst på noe bedre siden jeg føler jeg ikke klarer holde følge med skaden som blir tatt ( wipe på supremus siden jeg ikke holder tanken i live i de få sekundende det tar en annen pala å komme i range etter kitinga ( han klarer det fint alene ))

 

Ok, da vil jeg kanskje tro du er litt undergearet ja :-o - Men med badges fra alle bosser og 3 tokens pr. boss etter patchen vil hele raidet være gearet på kort tid uansett nå, så tror ikke jeg hadde orket å gå tilbake til de _utrolig_ kjedelige t5 instancene for loot ...

 

(vel, du kan jo ta vashj og kael uten å cleare resten nå, så det kan jo være aktuellt hvis man har etpar raid dager til overs etter å ha clearet bt og mh for å geare noen....)

Lenke til kommentar
Jeg ville nok ha valgt T4 shoulders on satt in crit gems. Det er nok det som gir mest. +healing er oftee mer e-peen men crit gir også mye mer healing og er bra for mana :)

 

Så 2 Gleaming Dawnstones (eller 2 Gleaming Lionseye hvis man skal slå på stortromma)?..

 

Gir nesten samme crit (med lionseye i hvert fall), 11 mer heal, 2 mindre mp5 og 2 mindre int.. Jaja.. de ser hvertfall bedre ut... :)

Lenke til kommentar

Som healadin kjører jeg en balanse av +healing og crit. Har nå +2165 healing, 32,3% crit og 147mp5 raid buffa. Har null problem og holde manan min oppe under mt healing på alt av content jeg har prøvd frem til nå (ROS atm) Kjører hovedsaklig FoL med HL rank5 for og holde casting tiden på HL nede. Om det kommer burst damage er det da kjapt å legge en rank11 HL eller om man vet det kommer mye damage. På bosser som BB der man må spamme HL på den personen som får enrage er det null problem å holde manan oppe om man har en shadowpriest i gruppa.

Kjører som regel i en gruppe med shaman/sp/1 prest og 2 palas. Palas og shaman har spellsurge som er en fin liten boost på manen til alle i gruppa. Har også tatt BB uten shadowpriest i gruppa men da krever det smart bruk av pots/DI for å ha nok mana ut kampen. Siden jeg ikke har så høy selfmana regen må jeg overleve på crit for å holde manakosten nede. Kommer fremdeles til å kjøre på for å få økt crit og healing. Det er også viktig å ha en bra mana pool. Har man mellom 13-14K er det null problem på alle kamper jeg har vært med på.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat fått paladinen min opp til level 50, og har blitt gankse lei. Burde jeg respece prot, selv om quests gir mer exp nå etter 2.3 patchen? Jeg føler at jeg har valget mellom å gjøre dårlig DPS, eller å måtte drikke etter hver tredje mob når jeg spiller som retri.

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat fått paladinen min opp til level 50, og har blitt gankse lei. Burde jeg respece prot, selv om quests gir mer exp nå etter 2.3 patchen? Jeg føler at jeg har valget mellom å gjøre dårlig DPS, eller å måtte drikke etter hver tredje mob når jeg spiller som retri.

 

På 51 får du ice-barbed spear, det er en markant økning i dps for å si det mildt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...