Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre enn begge to, men om jeg måtte velge hadde jeg nok valgt bort scarab. Fantastisk trinket for klasser som paladin og priest som ikke har den samme muligheten til å skyte avgårde en instant heal når ting begynner å gå i grus. Kan godt være det er mer fordelaktig å bytte bort lower city prayerbook, men kan tenke meg at den er fin med FoL-spam.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

Tingen er at scarab er herlig når den først proccer, men med tanke på hvor tilfeldig den er kan du ikke sette din lit til at den proccer når det er behov for rask raid healing.

 

Uansett så er vel shaman/priest mer egnet til raid healing enn paladin og brukes vel oftere til det når man er i Black Temple og raidene skal optimaliseres mest mulig.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Tingen er at scarab er herlig når den først proccer, men med tanke på hvor tilfeldig den er kan du ikke sette din lit til at den proccer når det er behov for rask raid healing.

 

Uansett så er vel shaman/priest mer egnet til raid healing enn paladin og brukes vel oftere til det når man er i Black Temple og raidene skal optimaliseres mest mulig.

 

joda, men jeg vil fortsatt si den er bedre for å heale, uansett om det er raidhealing eller singletarget en å spare 220 mana per min som i praksis blir enda mindre siden man ofte roterer med holy light

Lenke til kommentar

Som pala healer satser dere på crit for å betale 50% eller regen?

Selv ser jeg alle Bt palaer gå for crit, med 10 crit gems over alt osv.

 

Selv bruker jeg mana regen gear 220 mens jeg kaster og 19% crit

På en 6-7 min prince fight med alter som innebærer full spammheal med store og små heals uten pots så ender jeg opp på 70% mana igjen.

Og med regen i seg selv kan jeg kaste en ny flash heal 3,5 sec etter at den siste har landet når jeg er helt oom.

Har i regen gearet 2100+heal.

 

Ser at prestene og shamanene i gruppa er helt oom på 40% av bossen og healet mye mindre.

Om en crit pala går oom så forblir han oom

Hvilken er "best"

Endret av War
Lenke til kommentar
Som pala healer satser dere på crit for å betale 50% eller regen?

Selv ser jeg alle Bt palaer gå for crit, med 10 crit gems over alt osv.

 

Selv bruker jeg mana regen gear 220 mens jeg kaster og 19% crit

På en 6-7 min prince fight med alter som innebærer full spammheal med store og små heals uten pots så ender jeg opp på 70% mana igjen.

Og med regen i seg selv kan jeg kaste en ny flash heal 3,5 sec etter at den siste har landet når jeg er helt oom.

Har i regen gearet 2100+heal.

 

Ser at prestene og shamanene i gruppa er helt oom på 40% av bossen og healet mye mindre.

Om en crit pala går oom så forblir han oom

Hvilken er "best"

 

Du bør aime for rundt 25% crit, gearet vil ha crit i seg selv etter hvert som dere kommer lenger. Men om socket bonusen din er god, og du vil ha den bør du putte inn en gleaming dawnstone (8crit) gem. Crit er supersweet, ikke bare med tanke på manaregen men mer healing. Jeg også har mye mana igjen etter en fight, men har du 70% igjen uten å potte er dere enten helt på farmstadiet eller så bør du starte med litt mer holy lights når det trenges. I hvert fall om noen dør, så er det surt å vite at du hadde egentlig mana til å redde han. Det jeg gjør da er å ha rank 7 holy light oppe noen ganger for å ha 2sec holy light klar. Jeg har 2000 healing, 24.5% crit og husker ikke manaregen, men mer enn nok. <3 crit!

Lenke til kommentar
Post link til armory Richard og War, hvis dere gidder.

 

Her er min profil. Hva synes dere om gem valget mitt? Burde jeg kjøre mer crit?

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ow&n=Gynter

 

Hvorfor har du staminasocket i skoa og 12 stam enchant?

 

Ellers ser det greit ut, ville satsa på Vitality på sko og en blå Royal-gem i stedet, men ellers ser det greit ut. Ville ikke gemma for mer crit akkurat nå om jeg var deg, du har greit nok med crit. Vet ikke hvor langt dere er i PvE enda men regner med at gearet ditt holder.

Lenke til kommentar
Post link til armory Richard og War, hvis dere gidder.

 

Her er min profil. Hva synes dere om gem valget mitt? Burde jeg kjøre mer crit?

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ow&n=Gynter

 

Hvorfor har du staminasocket i skoa og 12 stam enchant?

 

Ellers ser det greit ut, ville satsa på Vitality på sko og en blå Royal-gem i stedet, men ellers ser det greit ut. Ville ikke gemma for mer crit akkurat nå om jeg var deg, du har greit nok med crit. Vet ikke hvor langt dere er i PvE enda men regner med at gearet ditt holder.

 

Takker, skifter til vitality og bytter ut 18 stm med 22 healing jeg har liggende.

Lenke til kommentar

Selv syns jeg crit er utrolig viktig for healing. Greit +mp5 er kjempe bra det også men da når du bruker FoL. Om du må begynne med HL så blir crit mer og mer viktig. Har buffet nå ca 34% men kunne godt ønske meg mer crit...

Og en crit heal er jo også +50% healing. Selv om det meste av dette ofte blir overhealing.

Lenke til kommentar
Er ikke det bare den skaden du gjør med våpenet, eller gjelder det andre abilities også?

 

One-Handed Weapon Specialization Rank 5

Increases physical damage you deal when a one-handed melee weapon is equipped by 10%.

 

One-Handed Weapon Specialization Rank 5

Increases all damage you deal when a one-handed melee weapon is equipped by 5%.

 

 

Så paladin får +5% av all skade.

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Kan legge ut armory ja, selv om jeg skjelden logger med heal gear på.

Armory Servers Busy

 

The Armory is currently experiencing an extremely high level of traffic which may affect its response time. Please try refreshing the Armory in a few minutes. Thank you for your patience.

 

Jin -arathor ally Nex Vobis

Endret av War
Lenke til kommentar
Som pala healer satser dere på crit for å betale 50% eller regen?

Selv ser jeg alle Bt palaer gå for crit, med 10 crit gems over alt osv.

 

Tror det alt har blitt nevnet vagt, men BT+ paladins går ikke for crit for regenen skyld. Vi gjør det for healingen skyld. Veldig ofte eller alltid for mange, så er paladin en MT healer og noen ganger tar Mt'en noe sykt med spike damage (Felmyst gjør 14k f.eks per hit) og hvis paladiene som healer det ikke har crit heals dauer tanken rett og slett. Tross alt 2x5k heals dekker ikke over 14k dmg spike før neste 10k dmg spike kommer ;)

Lenke til kommentar

Bare jeg som angrer på valg av paladin som alt?

 

Jeg har en paladin alt som jeg kunne spiller 5- og 10-man med. Men jeg synes rett og slett den har et for snevert bruksområde. Har lyst til rulle en holy priest, de kan lettere omjustere seg etter encounters. Den har både HoTs, Aoe- og single target heals.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...