Bear^ Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 For å utgjøre maks DMG på JoC må mobben være stunned og Hammer of Justice har en cooldown på 1 min. Forskjellen mellom 17,6 og 15 DPS er 2,6 DPS, noe jeg akter som lite eller ingen ting i det store bildet. Om man nå da tar med CS og SoC oppi det hele vil jeg fremdeles si at det gir en bedre totaldmg enn å judge. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 jeg driver nå på questet for å få epic mount. men når jeg var i scolomance for å gjøre det, wipa vi på en av bølgene.. og nå har jeg ikke den tingen man setter på gulvet for å summone de man skal drepe.. what to do? ingen som vet? Regner med du har funnet det ut men du kan bare snakke med duden igjen for å få ny quest/summon ting Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Har en lvl 15 palla nå... Er det noe poeng å gå for imp. SoC? 3% crit er jo kjekt... Men kommer kanskje uansett bare til å bruke seal of comm? Hva mener dere? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Fikk void reaver ned i dag. Guild first. Tanka han ca. halve tiden, "sloss" med tre andre warrior tanker. Fikk tier 5 shoulders så det har vært en flott dag. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Har en lvl 15 palla nå... Er det noe poeng å gå for imp. SoC? 3% crit er jo kjekt... Men kommer kanskje uansett bare til å bruke seal of comm? Hva mener dere? Bruk Seal of Command Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Nå begynner det å komme seg litt. Tanka Nightbane og fikk meg chesten fra han. Så innvisterte jeg 50 badges i Faceguard of Determination. Satser på å få meg bracers fra Huntsman og hansker fra Maiden neste helg. Det er gøy med pala tank om dagen, får bare skryt fra guilden. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Nå gjorde jeg et skikkelig kupp! Spurte i trade om noen solgte [Red Belt of Battle] og joda, det var det en som gjorde, så jeg tenkte jaja, må vel ut med rundt 2000 gold for den da, men neida, han skulle ha 600gold for den! Beste kjøpet jeg har gjort Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Da fikk du deg et fint belte for en hyggelig pris. Kjøper man dem matsa på AH og regner med nether fee har han nok tapt litt på å selge det så billig. Uansett folk begynner vel å forberede seg til 2.4, prisen på Vortex items kommer til å falle en del. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jepp, men er vel fortsatt en stund til 2.4 kommer så jeg gidder ikke vente Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jepp, men er vel fortsatt en stund til 2.4 kommer så jeg gidder ikke vente Si ikke det. Lenke til kommentar
jorgenk4 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Det er gøy med pala tank om dagen, får bare skryt fra guilden. Nå er du heller ikke den dårligste tanken, en av de beste egentlig Jepp, men er vel fortsatt en stund til 2.4 kommer så jeg gidder ikke vente Si ikke det. Jeg håper patchen kommer i morgen Endret 18. mars 2008 av jorgenk4 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Er rimelig sikker på at patchen ikke kommer i morgen, men er rimelig sikker på at den kommer Onsdagen etterpå. Dette med henhold til når background downloader kom opp. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det er gøy med pala tank om dagen, får bare skryt fra guilden. Nå er du heller ikke den dårligste tanken, en av de beste egentlig Jepp, men er vel fortsatt en stund til 2.4 kommer så jeg gidder ikke vente Si ikke det. Jeg håper patchen kommer i morgen Hehe. Takk skal du ha. Uansett når patchen kommer så skal det nye instance farmes til vi har nok rep for heroic. Så skal vi farme det og. Du som har fri får levle opp presten din. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Og nå var SW her og jakten på nye item's er igang igjen, var nesten helt ferdig med mit healing og tanking sett. Skal bli interessant og se hvordan paladins kan stå seg mot de andre healers nå etter de gjorde om spiriten. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Burde Paladins drite litt i resiliance? Hører folk i guildet mitt si at +healing er mye mer viktig. Hva er minimum av resiliance jeg burde ha? har atm 366 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Som holy i pvp trenger du ikke mye nei Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Kommer nok mest ann på om det er 2v2, 3v3 eller 5v5. For 5v5 så er det ikke så viktig men i 2v2 så er det mye viktigere. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har gjort 3 normal MgT nå og en heroic, fikk macen, men trinketen droppa ikke. (Først skulle alle i gruppa attunes, men jeg visste ikke om questet, så vi måtte gå en gang til, så forsvant healeren så vi måtte attune en tl healer) Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Yey, förste dropp fra SW Legplates of the Holy Juggernaut . Bare litt usikker på hvilke gems jeg skal bruke, 3 x 10 crit rating eller 1 x 22 healing, 11 healing - 2mp5 og 1 x 10 crit raiting for bonus. Endret 26. mars 2008 av Phyx Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Yey, förste dropp fra SW Legplates of the Holy Juggernaut . Bare litt usikker på hvilke gems jeg skal bruke, 3 x 10 crit rating eller 1 x 22 healing, 11 healing - 2mp5 og 1 x 10 crit raiting for bonus. Kommer vel litt an på hvordan gearet ditt er. Trenger du mer manaregen for bossfights? I så fall ville jeg gått for socket bonus og de 3 forskjellige gemsa. Trenger du mer healing? Gå for healing gems. Trenger du mer av healing og manaregen? Crit gems. Personling bruker jeg ofte crit gems, selvom noe annet kunne vært bedre. Elsker crit hehe Endret 27. mars 2008 av Richard_87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå