Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer sterkt å starte opp å spille min Paladin igjen.

Han er level 60 human paladin på Pve server og jeg ga meg lenge før BC kom ut. Jeg ga meg i tiden da jeg raidet BRD, ubrs, scholo og strat for Lightforge settet. Har bare et par deler av det.

 

Åpenbart har det skjedd mye siden den tid og jeg så alle talentpointsa er resatt samt en del forandringer på spells.

 

Jeg har Burning Crusade på kontoen nå så jeg lurer bare på å levle og sjekke ut BC.

 

Hvor bør jeg sette talents nå og er det noe vits i å skaffe lightforge sett feks, da det ser ut til at masse grønt utstyr level 60+ slår dette ned i støvlene nå :)

 

Om dere har litt kjappe generelle råd om hva jeg bør konsentrere meg om hadde det vært flott!

Lenke til kommentar
jeg driver nå på questet for å få epic mount. men når jeg var i scolomance for å gjøre det, wipa vi på en av bølgene.. og nå har jeg ikke den tingen man setter på gulvet for å summone de man skal drepe.. what to do? :(

 

Du bare fjerner questet og går å henter det der du fikk det forrige gang.. ganske enkelt :yes:

Lenke til kommentar
Vurderer sterkt å starte opp å spille min Paladin igjen.

Han er level 60 human paladin på Pve server og jeg ga meg lenge før BC kom ut. Jeg ga meg i tiden da jeg raidet BRD, ubrs, scholo og strat for Lightforge settet. Har bare et par deler av det.

 

Åpenbart har det skjedd mye siden den tid og jeg så alle talentpointsa er resatt samt en del forandringer på spells.

 

Jeg har Burning Crusade på kontoen nå så jeg lurer bare på å levle og sjekke ut BC.

 

Hvor bør jeg sette talents nå og er det noe vits i å skaffe lightforge sett feks, da det ser ut til at masse grønt utstyr level 60+ slår dette ned i støvlene nå :)

 

Om dere har litt kjappe generelle råd om hva jeg bør konsentrere meg om hadde det vært flott!

 

Når du kommer til outlands får du greenes som er bedre totalsett enn blue stuff som Lightforge sette. Lærte det på en smertelig måte da jeg investerte i noen blåe ting på level 57 (stupid i know), kom til 58 og blant de første tingene jeg fikk var en greene som var litt vel bedre enn det jeg allerede hadde investert i.

 

Gå retri for leveling (Lycan postet tidligere en god talent build som funker så det moner). Med en 2H med høy dps går de fleste mobs kjapt ned, med enkelte untak selvfølgelig. Spam crusader strike i tillegg til SoC og Sancity aura. Kjappere leveling for pala skal du lete lenge etter imo.

Lenke til kommentar

http://www.wowhead.com/?talent=sxxZZVbetGzuiIot

 

Enig i at imp. might er tull, siden blessing of wisdom generelt er den blessingen man bør grinde med uansett, og da kan man like greit ta benediction uansett bare for å fylle poengene.

 

Crusade har jeg bare satt ett poeng i for å fylle det siste poenget, i outland er crusade lite vits i da over halvparten av mobene er beasts og ikke-klassifiserte uansett.

Valgte heller eye for an eye ettersom ganking will happen før eller senere, og man da er bedre rusta for en eventuell pvp-situasjon.

Threat-reduksjonen fra fanaticism kommer godt med i instancer.

Lenke til kommentar
Vil ikke si at blessing of might er noe tull når du driver å levler, judgement bruker i alle fall jeg veldig lite og vil si det er mer slagkraft i BoM, SoC og Crusader strike enn det er i judgement's.

 

Om du judger eller ikke spiller ikke den store rollen, fakta er at BoW gir deg langt mindre nedetid enn den mikroskopiske dps-økningen til BoM er godt for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...