Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Min metode går slik:

 

Judge Wisdom -> Hold Seal of Command oppe, judge hver cooldown, ta en liten flash of light om nødvendig, repeat.

 

Det der er jo bare piss, enhver retribution paladin som judger en debuff på en mob under levling er en idiot med mindre det er en elite som skal soloes.

Bortkasta mana, bortkasta damage (JoC om noe skal judges), i tillegg til at du ikke rekker å recaste command før du har svingt våpnet ditt på moben, og da med 40% sannsynlighet har kasta bort en command-proc.

 

Nei nei nei, hver gang jeg ser en retribution paladin som pre-judger et seal (og da særlig idiotene som judger JotC) får jeg vondt inni meg.

 

Tror ikke jeg gidder svare på den der. Gjør du det så feiler du drastisk. Ikke alle er clickers K-K.

 

/cast Judgement
/cast Seal of Command

 

/cast Judgement
/cast Seal of Wisdom

 

Koster meg 170 mana å judge Wisdom (vel, 165 på mitt level. - 69) og får jeg over 2 proccs så tjener jeg på det. Normalt får jeg 4-6 proccs. Dette gir meg 120-200 mana netto, som jeg kan bruke til å kjøre en Flash of Light eller lignende. Det tar også 20 sekunder å tjene det samme med Blessing of Wisdom. Så, tja, hvorfor ikke? Jeg kan kjøre Might istendenfor, som gir meg mer AP, og mer DPS i lengden. Skal jeg slåss med mobs som slår såpass hardt at jeg må heale meg oftere kan jeg også kjøre BoW, det jeg taper er hva? 400dmg?

¨

Da kan jo du slutte å pisse inn i øret mitt med en stråmann, og heller bevise at du alltid klarer å kaste et seal før du slår og kaster bort et proc.

Lag, hastigheten på moben etc. gjør at du ikke alltid rekker å kaste sealet, og da trenger du for faen ikke klikke manuelt på sealet engang for å risikere det.

Eneste måten man kan garantere seg mot det er å body pulle moben baklengs, judge og recaste mens man er snudd feil vei, men det blir jævlig slitsomt i lengden når man levler.

 

For øvrig: Judge wisdom tar tid, tid som kunne vært brukt på å enten spare den usle manaen eller å judge command.

 

Med mindre du er en holy-wanker eller prot-paladin så er det minimal vits i å judge wisdom, eller noe som helst i grunn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Kombat-Kaare:

 

post-63678-1205249493.jpg

 

Som du ser så får jeg her både judga Seal of Wisdom, jeg får hit og jeg får Seal of Command procc. Lack of skills om man ikke får det til. Og nei, er verken ''holy-wanker'' eller prot-paladin. Og jo, det er vits i å judge når man netto tjener såpass mye på det i løpet av fighten.

Lenke til kommentar
@Kombat-Kaare:

 

post-63678-1205249493.jpg

 

Som du ser så får jeg her både judga Seal of Wisdom, jeg får hit og jeg får Seal of Command procc. Lack of skills om man ikke får det til. Og nei, er verken ''holy-wanker'' eller prot-paladin. Og jo, det er vits i å judge når man netto tjener såpass mye på det i løpet av fighten.

 

Og jeg kan gi et screenshot som beviser det motsatte.

Ærlig talt, tror du et screenshot beviser noe som helst i denne saken?

Jeg gjentar meg selv: lag, kjappere mobs etc. kan ødelegge.

 

Dessuten: er det virkelig verdt å sette himmel og jord i bevegelse ved å judge JoW for noen usle titalls mer mana etter endt kamp?

Nei takk.

Lenke til kommentar

Jeg har i alle fall aldri noen problemer, må være internett-tilkoblingen din som ikke er særlige saker isåfall. Jeg har lagt fram et screenshot som beviser det motsatte av din påstand om at man mister Judgement of Command procc, og dermed kan du ikke si den er sant.

 

Skjønner ikke helt hvordan kjappere mobs skal kunne ødelegge.

 

Er snakk om 110-250 ekstra mana, som man ikke betaler noe for. I lengden blir det en del.

Lenke til kommentar
Jeg har i alle fall aldri noen problemer, må være internett-tilkoblingen din som ikke er særlige saker isåfall. Jeg har lagt fram et screenshot som beviser det motsatte av din påstand om at man mister Judgement of Command procc, og dermed kan du ikke si den er sant.

 

Skjønner ikke helt hvordan kjappere mobs skal kunne ødelegge.

 

Er snakk om 110-250 ekstra mana, som man ikke betaler noe for. I lengden blir det en del.

 

Screenshotet ditt har ingen verdi, fordi jeg snakker om empiri basert på mange hendelser over tid.

 

Kjappe mobs ødelegger ved at du judger inne i 10y feltet, men at de på grunn av sin hastighet kommer nær deg i det du slår og samtidig recaster sealet.

Lenke til kommentar
Jeg har i alle fall aldri noen problemer, må være internett-tilkoblingen din som ikke er særlige saker isåfall. Jeg har lagt fram et screenshot som beviser det motsatte av din påstand om at man mister Judgement of Command procc, og dermed kan du ikke si den er sant.

 

Skjønner ikke helt hvordan kjappere mobs skal kunne ødelegge.

 

Er snakk om 110-250 ekstra mana, som man ikke betaler noe for. I lengden blir det en del.

 

Screenshotet ditt har ingen verdi, fordi jeg snakker om empiri basert på mange hendelser over tid.

 

Kjappe mobs ødelegger ved at du judger inne i 10y feltet, men at de på grunn av sin hastighet kommer nær deg i det du slår og samtidig recaster sealet.

 

Du kaster Seal of Wisdom mens du er på avstand (20-40yards), så spammer du judge macroen mens du løper mot mobben, fungerer 100% av tiden.

Lenke til kommentar

Et par innlegg er slettet. Jeg gjør oppmerksom på at det er sak man skal diskutere - ikke person. Man skal altså angripe motdebattantens argumenter og sak framfor vedkommende som person. Dersom man mener noen troller er det bedre å rapportere innlegget enn å dra tråden off-topic og usaklig.

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar

Har respecca holy nå, farmer litt S1 gear atm. Prot var veldig gøy, men har alltid likt healing.

Har kun erfaring med holy priest i Heroics.

 

Hvordan er holy paladin i heroics og raids?

Med priest har man jo PoM, renew, PW:S + de vanlige Heals.

 

Er det like lett med Paladin som en Priest? eller kanskje enda lettere?

Hva er mest mana effektivt, spamme flash light?

Lenke til kommentar

Bruker Holy Light en god del. Og med neste patch buff til Libram of Mending kommer jeg nok til å bruke den enda mer.

 

Går for manaregen-gear for tiden så jeg kan holde manaen oppe over lengere tid. Med en del +crit healer også også utrolig effektivt og kan lett holde healing oppe med kun bruk av den.

 

Bruker igrunn kun Flash of Light for healing av skrap-skade på resten av gruppa eller raidet, men også noen downranka Holy Light's på litt mer skade der Flash bruker for lang tid til å få opp alle sammen. Med Light's Grace får man også en 2sec casting time på Holy Light så jeg lett kan bruke den for å få opp en gruppe fort. Må potte litt fra tid til annen men synes det er utrolig effektivt å heale på denne måten. Mye mer en hjernedød Flash Spam.

Lenke til kommentar

jeg driver nå på questet for å få epic mount. men når jeg var i scolomance for å gjøre det, wipa vi på en av bølgene.. og nå har jeg ikke den tingen man setter på gulvet for å summone de man skal drepe.. what to do? :(

Endret av tatcHe
Lenke til kommentar

Hvordan er retradins i PVP om dagen egentlig? Har ikke damagen/bursten dems blitt ganske buffa? Ser allikevel veldig få retradins.. Er det fordi det har et dårlig rykte fra før av, eller suger det fremdeles? Husker de eide rett etter TBC ble sluppet.. Eller var det rett før?

 

Fikk litt lyst til å få levla opp den snertne lille pallytøsa mi!

Lenke til kommentar
Hvordan er retradins i PVP om dagen egentlig? Har ikke damagen/bursten dems blitt ganske buffa? Ser allikevel veldig få retradins.. Er det fordi det har et dårlig rykte fra før av, eller suger det fremdeles? Husker de eide rett etter TBC ble sluppet.. Eller var det rett før?

 

Fikk litt lyst til å få levla opp den snertne lille pallytøsa mi!

 

Bra i 2on2 med frost mage og 3on3 med warrior/shaman.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...