Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi. Du har et godt stykke igjen.

Først og fremst: 15 badges, Libram of Repentance. Nå.

Vambracers of Daring fra Heroic Hellfire Ramparts til du kjøper badge-bracers.

Legguards of the Resolute Defender, sleng på legenchant (40stamina/12agility om du har råd).

Har du penger: Levle opp engineering for Goblin Rocket Launcher og Tankatronic Goggles. Goggles skal ha Keepers of Time-enchant og +18 stamina meta gem (og +4def/+6sta gem i den andre for socketbonus) Koster fort ~1k gull totalt, men verdt hvert eneste copper.

Crest of the Sha'tar fra exalted Sha'tar. +12 stamina gem x2, +18 stamina enchant.

Enchant +40 spell dmg på gavel.

Girdle of the Immovable fra Heroic Slave pens. 2x 12 stamina i disse.

Nye gloves, Iron Gauntlents of the Maiden så fort dere tar henne (bør dere klare med gearet ditt).

Elementium Band of the Sentry eller Delicate Eternium Ring i stedet for +stamina ringen du nå bruker.

Jade-Skull Breastplate. Den fyller opp mye av defencen du kommer til å miste.

Strength of the Untamed

Har du masse gull levler du først opp blacksmithing og skaffer deg Boots of the Protector, for så å bytte det med engineering. Ellers har jeg ingen gode sko-forslag (da jeg selv bruker Protector. \o/)

Enchant +12 dodge rating på cloaken, den holder fint til badge-cloak som du nå kan vente lenge med.

Husk at all defence over 490 total er bortimot bortkastet. Sats da på stamina og avoidance. Når du nå gemmer: Gem stamina først og fremst, og spander på deg Solid Star of Elune.

Lykke til. :)

Hett tips: Dette koster en del gull. Kjør derfor Shattered Halls (normal) til du får Figurine of the Colossus. Skaff deg deretter Petrified Lichen Guard og sett på Thorium Spike. AoE-grind The Black Temple (demonhunterene der). De dropper hauger av greys, noen greens, jeg har funnet three of lunacy og four of lunacy, samt Design: Solid Star of Elune. Det som virkelig gjør det bra er stor droprate på Firewing Signets og grei droprate på Arcane Tome. Selg disse og bruk gullet til proffesions. :)

Det fine med dette er at du ikke har noen cap på hvor mange du kan ta samtidig på grunn av Figurine of the Colossus. Du tar hele plateauet i ett pull.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

nice. takk for den bra posten. skal prøve å fikse den trinketen fra SH. og ja, mye av det du poster der har jeg langt ifra råd til. dyrt som faen, hehe. kansje jeg skal farme gull og finne noen som kan crafte støvlene til meg. er higen på å prøve aoefarminga på BT taket. er den trinketen et must for det da? virker jo imba med all healinga på blocks men... hører den aldri dropper :p

Lenke til kommentar
nice. takk for den bra posten. skal prøve å fikse den trinketen fra SH. og ja, mye av det du poster der har jeg langt ifra råd til. dyrt som faen, hehe. kansje jeg skal farme gull og finne noen som kan crafte støvlene til meg. er higen på å prøve aoefarminga på BT taket. er den trinketen et must for det da? virker jo imba med all healinga på blocks men... hører den aldri dropper :p

Jeg fikk den på to runs etter jeg ble exalted når jeg hadde gått lei og speccet Holy -_-

Lenke til kommentar

Er ikke noe must, nei, men er greit som en safer. Det gjør også at du kan ta hele plateauet også om du er uheldig og puller Nethalsomething. Samt er en god safekeeper. Gir deg rett og slett full hp/use. Når du først står og tar imot slag tar du (hvertfall ikke jeg) bortimot ikke skade, men er greit å ha noe å gå på.

Jeg har paladinen min parkert der (farmer scryers til warlocken). Puller alt, dreper, flyr opp, logger en alt, leker i 2-10 minutter - relogger igjen. Funker fett. :)

Lenke til kommentar
Om han kun skal instance er det strengt tatt ikke noe must (selv ser jeg ikke poenget med så mye i holy om han skal heroics. Da er det bedre med max dps og best i pvp). Pursuit of Justice er et vanvittig undervurdert talent imo. Skulle gjerne hatt det fortsatt, men trenger precision. :/

Torinogut: Spec heller full retribution og få vennegruppen din (på Grim Batol. :() til å være heroic-tøsene dine. Du vil alltid få plass som dps og kan bli gearet raskt.

Healing overlater du til dedikerte folk.

Skal bare ha honored til et par factions egentlig, satser på å queste solo samtidig som jeg venter på gruppe som healer. Virker ikke som ret pala er så populær i 5 mans.

Lenke til kommentar

Til 5-man tar vel de fleste det de får. Problemet er nok ikke at retpaladins er upopulært, men heller at tanks begynner å bli mer sjeldent enn khorium, og når man endelig finner en, så mangler healern. Går gruppedannelsen helt fint, er det garantert noe alvorlig galt med kompetansen til en av de nevnte rollene

Lenke til kommentar

Da var protection kasta på skraphaugen, og raider nå fast som retribution.

Og det må jeg si, det går overraskende bra, så bra at undertegne som oftest ligger øverst på damagemeteret annenhvert SSC/TK raid. (Og ja, det er synkroniserte metere)

Utrolig hva man kan få til bare man går inn for det, og selvsagt har en enhancment shaman i gruppa og.

Lenke til kommentar
Min metode går slik:

Judge Wisdom -> Hold Seal of Command oppe, judge hver cooldown, ta en liten flash of light om nødvendig, repeat.

Det der er jo bare piss, enhver retribution paladin som judger en debuff på en mob under levling er en idiot med mindre det er en elite som skal soloes.

Bortkasta mana, bortkasta damage (JoC om noe skal judges), i tillegg til at du ikke rekker å recaste command før du har svingt våpnet ditt på moben, og da med 40% sannsynlighet har kasta bort en command-proc.

Nei nei nei, hver gang jeg ser en retribution paladin som pre-judger et seal (og da særlig idiotene som judger JotC) får jeg vondt inni meg.

Lenke til kommentar
Min metode går slik:

Judge Wisdom -> Hold Seal of Command oppe, judge hver cooldown, ta en liten flash of light om nødvendig, repeat.

Det der er jo bare piss, enhver retribution paladin som judger en debuff på en mob under levling er en idiot med mindre det er en elite som skal soloes.

Bortkasta mana, bortkasta damage (JoC om noe skal judges), i tillegg til at du ikke rekker å recaste command før du har svingt våpnet ditt på moben, og da med 40% sannsynlighet har kasta bort en command-proc.

Nei nei nei, hver gang jeg ser en retribution paladin som pre-judger et seal (og da særlig idiotene som judger JotC) får jeg vondt inni meg.

Tror ikke jeg gidder svare på den der. Gjør du det så feiler du drastisk. Ikke alle er clickers K-K.

/cast Judgement
/cast Seal of Command

/cast Judgement
/cast Seal of Wisdom

Koster meg 170 mana å judge Wisdom (vel, 165 på mitt level. - 69) og får jeg over 2 proccs så tjener jeg på det. Normalt får jeg 4-6 proccs. Dette gir meg 120-200 mana netto, som jeg kan bruke til å kjøre en Flash of Light eller lignende. Det tar også 20 sekunder å tjene det samme med Blessing of Wisdom. Så, tja, hvorfor ikke? Jeg kan kjøre Might istendenfor, som gir meg mer AP, og mer DPS i lengden. Skal jeg slåss med mobs som slår såpass hardt at jeg må heale meg oftere kan jeg også kjøre BoW, det jeg taper er hva? 400dmg?

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...