Islanbadsj Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Warriors har 2/5sec mens paladins har 8/8sec. Og skal man ha crowd control er det ikke noe vits å ta med en paladin. Poenget faller litt bort. Er vel 8/10 sec? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Unnskyld, 8/10, ja. Endret 7. mars 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hos meg står det 8 charges, 10 sekunder CD og varer i 10 sekunder, så hvis du viser meg hvordan jeg får den ned til 8 hadde det vært flott. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg husket feil, sjekket nå. Det er 10sec. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Bør jeg bare kjøpe S1 mace nå, eller er det verdt å vente på at jeg kan kjøpe S2 mace? (Hvis den kan kjøpes for honor) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 s2 er hakket bedre, men det er nok ganske så trygt å kjøpe s1 fortsatt. Jeg skal ikke ha honour til s1, hvertfall. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Kjøp S1 nå. Er en stund til S4 kommer uansett, og da har du sikkert arena points nok til S3 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 http://www.wowhead.com/?item=31318 hvordan er denne for Retri pallys? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Helt kurant, men ikke noe jeg ville kjørt over Gladiator. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 The Black Temple og protection-paladin er finfint til grinding av scryers-reputation til alten din. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kan selvsagt grinde og tjene penger på det også. Har tjent ganske mange hundre gull der, har også bytta scryers mot aldor ting. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kjøp S1 nå. Er en stund til S4 kommer uansett, og da har du sikkert arena points nok til S3 Mener å ha lest ett sted at det fortsatt vil være rating requirement på våpen/shoulders når season4 kommer, bare at de blir litt lavere? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kjøp S1 nå. Er en stund til S4 kommer uansett, og da har du sikkert arena points nok til S3 Mener å ha lest ett sted at det fortsatt vil være rating requirement på våpen/shoulders når season4 kommer, bare at de blir litt lavere? Jepp var en bluepost som sa dette=) Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Skal være pvp-ret når jeg blir 70, men må gå litt instance for å få noe av gearet jeg har sett meg ut. Er dette en ok build for å gjøre dps i instance, eller heale hvis jeg må det? build Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 De to i Fanatiscm -> Vindication. Ellers greit. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Selv ville jeg nok kjørt alle tre over i Pursuit of Justice, menmen.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Om han kun skal instance er det strengt tatt ikke noe must (selv ser jeg ikke poenget med så mye i holy om han skal heroics. Da er det bedre med max dps og best i pvp). Pursuit of Justice er et vanvittig undervurdert talent imo. Skulle gjerne hatt det fortsatt, men trenger precision. :/ Torinogut: Spec heller full retribution og få vennegruppen din (på Grim Batol. ) til å være heroic-tøsene dine. Du vil alltid få plass som dps og kan bli gearet raskt. Healing overlater du til dedikerte folk. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kjøp S1 nå. Er en stund til S4 kommer uansett, og da har du sikkert arena points nok til S3 Mener å ha lest ett sted at det fortsatt vil være rating requirement på våpen/shoulders når season4 kommer, bare at de blir litt lavere? Blir vel neppe noe over 1750 rating, og greier du ikke det er det bare å betale enhver fjone med fullt pvp-gear om å booste deg opp for 50g Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 yo er jeg klar for karazhan nå? sjekk ut Valia på armory. jeg kan ikke linke her pga sperret nett. mulig jeg må gimpe staminaen min for mer defensegems, for jeg sliter å nå 102,4%, men er nær. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 faen jeg var litt sløv på morningsen. hvis noen med peil (som lycan:P) vil sjekke ut Valia på The Venture Co på armory, hadde det vært fint. og gi noen kommentarer på hva som trengs av stats og hvordan jeg skal få det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå