Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Til dere som spiller protectiom.

Jeg er MT i en casual RL venne guild og vi holder på med Karazhan.

Vi har gjort noen forsøk på Prince og jeg følte at damagen fra fighten var litt mer enn hva healeren klarte. Fra siden siste gangen vi prøvde har jeg fått meg Crest of the Sha'tar som var en oppgraddering fra Platinum Shield of the Valorous var skjolde jeg brukte ved siste forsøk. (+18 stamina på det nye skjoldet får jeg etter jobben i dag)

Spørsmålene mine er to.

Jeg har nå 50 badges og lurer på om jeg skal gå for Faceguard of Determination, eller bare vente på T4 hjelm? Det kan jo også være en sjangse for at Eternium Greathelm dropper fra Opera, selv om denne i mine øyene blir det dårligste alternativet.

Hva vile dere som tankadins valgt?

Andre spørsmålet er todelt.

Kan jeg tanke Prince med gearet jeg har nå, og er det andre oppgradderinger dere ville brukt badges på isteden?

Gear: Jeg har personlig bare brukt badges på Belte og Chest. Enkelt fordi det er like bra upgrades i Kara/tidlig ZA som for badges de andre badge rewardsa, (untat leggs kansje) Og nå kommer jo 2.4 med ei sweet warrior ches (pally chesten i 2.4 suger balle) og noen nye fine leggs :)

Kan se mitt gear i Signaturen. Ananchel the Paladin.

Ang prince så er ikke den fighten like vanskelig for en paladin som en Warr. Ut fra det jeg har hørt så er det skummle her at prince har en slem parry. Derfor, i phase to, så slår jeg av autoattack og bruker kun JoR, Exorsism, HS og Consecration. Dette skal være emr enn nok til å holde aggro oppe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leggings er en god del bedre enn de fra karazhan. Gloves/bracers er også uppgrades fra karazhan. (gloves kanskje i mindre grad)

Har alldri hatt problemer med Prince uten å slå av autoattack, og har dårligere gear enn deg. (http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Dragonmaw&n=Gaelia)

Eneste problemet mitt med prince, er å se infernals, men teamspeak er god hjelp på det området.

Lenke til kommentar

Takk for alle tilbakemeldinger. :)

Ser ut til at gearet mitt ikke er for dårlig likevel ut fra siste tilbakemelding.

Får bare spare badges til 2.4 og ta det som dropper av upgrades.

Liten vits å brenne 50 badges på noe man strengt tatt ikke trenger.

Lenke til kommentar
Leggings er en god del bedre enn de fra karazhan. Gloves/bracers er også uppgrades fra karazhan. (gloves kanskje i mindre grad)

Har alldri hatt problemer med Prince uten å slå av autoattack, og har dårligere gear enn deg. (http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Dragonmaw&n=Gaelia)

Eneste problemet mitt med prince, er å se infernals, men teamspeak er god hjelp på det området.

Jepp leggings er en del bedre men havner lenger ende på prioritet listen siden Wrynn greaves er holdbare forholdsvis lenge. Bracers kjører jeg dem fra Arcatraz heroic for ekstra spelldmg. Gloves fra tier4.

Ang prince så tror jeg ikke at det er noe problem for meg heller å tanke uten å slå av autoattack, har liksom aldri prøvd det siden jeg ofte tanker for den mindre gearheavvy gruppa vår og derfor ikke vil putte unødig stress på healerne. Når "Maintanken" vår (warrior seff, med dårligere gear en meg)klarer det så skal jeg og klare det.

Bruker å tanke med ryggen mot kanten på motsatt side av der man kommer ut døra, midt på.

Dette gir healers og dps mye plass å bevege seg på om det kommer infernals, og jeg blir heller ikke plaget av knockback.

Lenke til kommentar

Er der jeg står også, men er uansett ikke lett å se om en infernal kommer til å lande oppå meg eller ikke.

Glemte bort badge-cloak og neck (i mindre grad), som også er bedre enn karazhan ting.

Edit: har en følelse av at det er andre deler som også er bedre enn kara-ting, men kommer ikke på akkurat nå :p

edit2: boots er også bedre enn kara/za boots. Avoidance messig er de litt dårligere enn za-bootsene (iirc), men spellpower gjør opp for det i massevis. Nå har jeg ofte tier5ish geara dps i gruppene mine da, så er kanskje derfor jeg er glad i spellpower.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Ashvan: Skrev egentlig en lang post, men forumet tok den, uansett, her er profilen jeg satt og lekte meg litt med for noen dager siden: http://www.warcrafter.net/sandbox/33918

Mange tips til gear der, som får deg en finfin HP-pool, critimmunity og crushimmunity på en gang. Expertise-ringen er noe sær, men den er absolutt anbefalt da en tank som minsker sjansen for å få melee attacks parried gjør livet mye lettere for healers, på grunn av mindre spike damage.

Angående neste patch: Regner med at Lycan mener Chestplate of Stoicism siden versjonen som er ment for paladin ikke er noe særlig. (En god del spellhit og absurde mengder spelldamage bidrar til det.)

Kan du ikke få tak i Engineering gogglesa er det nesten så jeg ville bedt deg vurdere å skaffe heroic hatten for 50 badges. Uansett førsteprio på Libram of Repentance hvis du ikke har den.

Lenke til kommentar

Spell damage skal man ikke være for rask å avvise, men er enig i at spellhit er useless.

Spellpower fra bare våpen er rett og slett ikke nok når dps begynner å bli bra geara, og ingen ting er tristere enn å måtte begrense dps fordi tanken ikke gjør nok tps. Men såklart, for ting som slår hardere enn karazhan/heroic bosser, er det en fordel å bruke en del "warrior-items" med mye avoidance/hp over spell power.

Lenke til kommentar

Stoicism, ja.

Spellpower blir nok mer verdt mot folk som er vanvittig godt gearet (med mine 266 ubuffet har jeg ikke helt hatt det problemet), men spiller man med folk på det nivået går jeg ut ifra at ens eget gear begynner å få nok gode warrior-tank-stats til å prioritere litt +dmg. På Ashvans nivå er ikke dette nødvendig.

Lenke til kommentar
Hvilken retri specc er best til PvP?

http://www.wowhead.com/?talent=sxZZEbetGcuVcst

Noe sånnt?

Palaen jeg ser på som god på serveren kjører den her:

http://www.wowhead.com/?talent=sxZVGzZVfcthzuiIsz

Han har 2k rating og full vengeful med våpen og alt, og sier det er lett å bli kita uten imp BoF osv.

Nå gadd ikke jeg å geare palaen min etter at jeg dinga, men bare farme gull på den med roguen min på annen account så jeg fikk epic flying, så har ingen erfaring.

Men om jeg skulle specca tror jeg at jeg ville kopiert hans specc, ettersom han har generell peiling og syk syk dmg :p

Endret av tmg
Lenke til kommentar

Et par spørsmål ang tanking av Heroics...

* Heroic bosser er level 72, Raid bosser er ansett som 73 i beregninger?

* Må man ha 490 def for å være uncritable i Heroics? Trodde det var 485 eller noe slik og at 490 gjaldt raid bosser, men teamet med en meget godt gearet pally som insisterte på 490 også for HC...

* Hvor mye avoidance bør man ha for starte HC? Forstår det dithen at moben må være 3 levler høyere for å crushe, så det skulel ikke være et issue ifbm HCs uansett?

* Etter def cap er det stam og block stacking som gjelder for HCs?

Litt usikker på hvor jeg skal bruke fremtidige BoJ. Jeg kommer nok aldri til å se annet enn 10 man instance (max, foreløpig hovedsaklig Heroics, da jeg spiller på tilfedlige tidspunkt og stort sett etter midnatt).

Armory: Agbarath of Kazzak

Tips til videre gearforbedring mottas med takk :) Vet jeg er en trinket short, begynte dabri's questchainen i går-kveld. Har også kjørt Slabs et utall ganger for å få Figurine of the Colossus

Lenke til kommentar

Vell... Atm har jeg vell de beste epixa etter min mening som man kan få fra Kara/gruul/badges, og jeg begynner å slite litt med manaregen i HEroics pg jeg ikke tar nok skade.

Feks i Underbog/SV er det håpløst å tanke med CC da jeg går oom etter 2 mobs.

Normals er helt umulig å holde aggro i.

Men generellt sett, slutten av kara/hele ZA/ og 25mans er det greit med mye dodge og parry. Så lenge du liggger ove 102.4 på miss/dodge/parry/block tilsammen så kan det være greit å starte å stacke stamina.

DU kommer uansett ikke til å trenge så mye stamina som warrs siden dem ikk klarer å være crush immune like lenge som paladins. (HS har 8 charges, warriors har 2(?))

Lenke til kommentar

Var i SSC i går på Lurker og jeg tok adds som kom, men følte at jeg slet med threaten, samme på trash.

Mulig jeg har kommet til det punktet hvor jeg trenger mere spelldamage, har 274 atm og bruker som regel wizard oil i raids.

Noen tips til hva som kan oppgraderes for å få litt mere spelldamage? Har T4 glovsene liggende, men liker Maiden sine bedre.

Ikke foreslå noen neck, har kjøpt meg Brooch of defteness, men armory er ikke oppdatert :)

click click http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...vanas&n=Hwi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...