Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Za-macen er jo bedre da :p

Hmm, har det blitt annonsert når s4 begynner? kan jo eventuellt plukke opp en s2 mace. Blir sikkert ikke 70 før til slutten av påska uansett.

Amani Punisher

+30 Stamina

+21 Intellect

Equip: Improves spell hit rating by 20 (1.59% @ L70).

Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 217

Merciless' Gladiators Gavel

+27 Stamina

+18 Intellect

Equip: Improves spell hit rating by 15 (1.19% @ L70).

Equip: Improves your resilience rating by 18 (0.46% @ L70).

Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 225.

S2 vs Amani

-3 Stam

-3 Int

-5 Spellhit

+15 resilience

+8 spelldmg

Tror at S2 er bedre uansett? har atm 1800 Arenapoints og får ca 280-310 per uke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil ikke si spellhit suger balle. Det er ikke noen prioritet, men hvis du kan få litt så gjør det ikke noe.

Siden både Avenger's Shield og Righteous Defense går på meleehit, så er det ikke mye man trenger spellhit for, med ett bittelitt unntak av Judgements.

Lenke til kommentar

Er specced retri med 5 poeng i holy (strength) og med judge seal of crusader, seal of command og blessing of might (i tillegg til vengancex3) i tillegg til sancity aura og improved 2h (og en del andre smånips) så går envær mob ned rimelig kjapp. Med godt gear (har hørt retri burde satse mye på agility for bedre crit) har jeg ingen problemer å ta ned mobs 5-6 levler høyere enn det jeg er. Ser man bort fra når jeg klarer å vase meg mitt i en gjeng undeads i Wester plaquelands og springer hodestups inn i en level 60 elite) så vil jeg si questing går fortere med retri specc.

Lycan postet forøvrig en build lengere bak retri basert og den har jeg brukt nå fra level 50 og de 5 levlene til 55 (snart 56) gikk rimelig kjapp, faktisk kjappere synes jeg en den forrige retri builden jeg hadde.

Forøvrig min build til nå. Mener det var slik jeg ble anbefalt.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Nei, nei, nei, nei. IKKE JUDGE CRUSADER når du grinder. Det gir bortimot 0 profitt, koster mye mana og er waste av en 8 sekunders cooldown.

Retribution er også definivt raskere til questing. Om du er villig til å drikke litt går det også bra mye fortere.

Og joda, kan fint få ned mobs mange levler høyere, men det er lite å hente på å gjøre det.

Ellers tror jeg speccen din er fin nå, Bear^. :)

Lenke til kommentar

Var det jeg sa, HAH (ikke ment til deg Lycan). Var i en instance med en paladin som rådførte meg til å judge crusader først deretter seal of command. Mente selv det ble mer waste enn godt men som den innkompetante amøbe i WoW jeg er har jeg lagt meg til denne uvanen men har ikke lagt mye merke til om det blir bedre eller ikke.

Noen tips til hvordan jeg da skal gjøre det? Skal jeg judge med noe annet eller holde meg til seal of command og bruke manaen på crusader strike?

Lenke til kommentar

Manglet nok Crusader inni der ja. Crusader Strike hver cooldown selvfølgelig.

Får cirka 300-500 mana av Judgement of Wisdom per mob, noe som gjør at jeg kan holde på en god del lengre. (avhengig av crit-streaks osv.)

Sanctified Judgement er vel også fin å ha. (Jeg har ikke respeccet etter at den ble buffet, så jeg har den faktisk ikke.)

Blir liksom 600 damage vs. ~400 mana for hver mob. Du dreper selvfølgelig raskere med å judge Command, men kan holde på mye lengre med Judgement of Wisdom.

20% på vei mot 70 nå :)

Lenke til kommentar

Til dere som spiller protectiom.

Jeg er MT i en casual RL venne guild og vi holder på med Karazhan.

Vi har gjort noen forsøk på Prince og jeg følte at damagen fra fighten var litt mer enn hva healeren klarte. Fra siden siste gangen vi prøvde har jeg fått meg Crest of the Sha'tar som var en oppgraddering fra Platinum Shield of the Valorous var skjolde jeg brukte ved siste forsøk. (+18 stamina på det nye skjoldet får jeg etter jobben i dag)

Spørsmålene mine er to.

Jeg har nå 50 badges og lurer på om jeg skal gå for Faceguard of Determination, eller bare vente på T4 hjelm? Det kan jo også være en sjangse for at Eternium Greathelm dropper fra Opera, selv om denne i mine øyene blir det dårligste alternativet.

Hva vile dere som tankadins valgt?

Andre spørsmålet er todelt.

Kan jeg tanke Prince med gearet jeg har nå, og er det andre oppgradderinger dere ville brukt badges på isteden?

Lenke til kommentar

Du venter med badges til å kjøpe deg chest i 2.4. Levle heller engineering (koster ~500g, max) for Tankatronic, upgrade i 2.4.

Prince er tøff å tanke, spesielt med middles gearede healere. Bursten er vond i p2. Ikke la dinot0m soloheale, altså. Avoidance er godt å ha, men du bør ha en god staminabase, for han treffer fort for ~14k om du ikke avoider. Overhealing er et must her.

Ellers: t4 er bare å droppe, skaff deg tankatronics, sett i 18stamina/5% stun resist meta og +4def/6stamina gem (for socket bonus, profit!).

Ser på gearet ditt nå.

Ok, du har litt igjen:

Kjøp deg neck fra Cenarion Exepdition revered.

Tankatronic Goggles (felsteel er ikke noe bra).

Righteous er grei, alternativt badges i 2.4 eller Sepethra (før karazhan-chesten) i Mechanar.

+12 dodge rating på cloak.

Head enchant fra Keepers of Time.

+45 stamina trinket fra engineering.

Maiden-gloves når de dropper. +15 agility på de.

Badge-waist i 2.4

Sentry-ringen fra Arcatraz. Litt mindre stamina enn Violet signet, men -mye- mer dodge.

Spander på deg +40 stamina/+12 agility på legs.

Libram of Repentance. (viktig!)

Badge-leggings er gode, men koster igjen 75 badges (og var for min del en massiv staminaupgrade). Kjøp i 2.4.

Ellers har du gemmet ganske greit, personlig ville jeg tatt +12 stamina over +8 dodge. Heroic-gem satt riktig.

Kort fortalt: Dropp felsteel, enchant, skaff deg engineering. Badges der du mangler nå.

Angående Destination har hun AoE-gear nå, som er tankegearet mitt med annen trinket og annet skjold. Legg på Crest of the Sha'tar (med 2x12 stamina og +18 stamina enchant) og +45 trinket (fra engineering, rocket launcher \o/)

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Takk skal du ha Lycantrophe. Skal følge det du sier untatt det med enginering. Jeg vet at du har rett vedr. det, men jeg orker ikke levle det opp på enda en karakter. Kosta meg så mye tid og gull å få det til 300 på shamanen som er twinka. Får heller gå for alternativ head item, og en BG trinket, samt den nye fra det nye 2.4 instance.

Fulgte egentlig denne ranking lista og stilte spørsmålet mest ut fra det.

Har også brukt Maintankadin forumet flittig og lest en god del der hvor dem sier at T4 hjelm og skuldre er veldig bra tanke items.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...