Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

En liten ting til. Det finens situasjoner hvor palas hjelper cloths ja. Og det er som oftest når det ikke egentlig er fare for wipe. Når man liksom bare "cruiser". Da er det ikke så viktig og warrior som ellers er svært mobil slipepr å stresse unødig mye. OG det finens helt sikkert spesial mobs og i enkelte tilfeller at det er best om palas hjelper cloth, selv når det er stor fare for wipe, men generelt sett så er det warrior som må sørge for å redde presten. Dem andre cloths er av mindre betydning for warrior da alle andre enn presten i utganspunktet er "overflødige". med det mener jeg at dem lett kan offres i kamp for å redde prest.

 

I mange grupper jeg har vært med i dør magen svært ofte. Ingen som klager på det. det er bare sånn det er når han velger å pøse på med dmg på mobs som warrior ikke har full aggro på.

 

I tilfeller hvor man er på teamspeak med pala (som jeg ofte er med palavennen min) så kan jeg også la ham være priestvakt..da hører jeg fort om han har kontroll og kan ile til om han trenger hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tilbake til min planlagte prot build, jeg leste på det amerikanske WoW - Paladin forumet at reckoning faktisk er bugget...

 

Noe med at Redoubt kansellerte ut Reckoning sine charges, da en kan oppnå noe som visstnok kalles en "Reck Bomb", som vil si at en pala står å tar imot hits og i dette tilfelle crits - og lagrer opp charges på reckoning - som han kan unleashe på motstanderen og få mange slag på en gang. Noe keitete forklart, men jeg er ikke sikker på om jeg forstår det selv en gang...

 

Vil det da si at skal en gå for ein prot build, bør en enten ha Redoubt ELLER Reckoning.. hvis de kanselerer hverandre ut..?

 

Tråden var en sticky på det amerikanske paladin forumet, ang. reckoning talentet.

 

edit: link til Reck Bomb demonstrasjon her. og enda en demo.

Endret av superreven
Lenke til kommentar
Jeg har reckoning og redoubt, funket fint. Slår fint 5slag etter hverandre.

Kanskje buggen bare finnes i USA. :dribble:

5386839[/snapback]

 

Javel ja, da kan du kanskje fortelle meg hvilken addon det er som teller antall charges reckoning, slik som han har i den siste videoen jeg linker til.. SCT som også kan gjøre dette kanskje?

Lenke til kommentar
Vet ikke jeg, funker fint å telle....

5386865[/snapback]

 

Ja, men hvordan teller du da? Leser du av combat loggen, eller blir det flagget over deg når det skjer... ev. skjer en eller annen graphics som du kjenner igjen??

 

Jeg har aldri vært borti dette, så tilgi meg om jeg spør dumt..

5386879[/snapback]

Prøv den modden som N* linket til.

 

Du leser i combatloggen, kommer gulskrift når du får 1 reckoning. :)

Lenke til kommentar
er vel uannsett ikke no bra for paladiner å gå retri etter patchen, SoC har blitt så nerfed at jeg nestne gråtter.. 250 dmg med SoC er ikke no bra =P men skal vel bytte til holy når jeg starter med MC å sånt...

 

Men 15min buffs er bra ;) spesielt at man kan få dem bedre

5386702[/snapback]

 

Blizzard har gjort om fra at den kan gjøre like mye som våpenet gjør til 70% men i tillegg skal den i følge blizzard procce 7 ganger pr min, den forrige hadde 5, i tilleg kan du judge seal of command til direkte damage når den går ut, stunn med hammer of justice først for maks damage :cool:

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt før så er Seal of Command IKKE nerfet. Den slår løsere for hver gang ja, men den slår OFTERE! Den slår 40% oftere enn før, og for 30% mindre damage. Er dette en nerf? Ser ikke sånn ut ifølge disse tallene.

 

I tillegg kan man judge seal of command for ekstra damage. Pluss Sanctity aura som øker SoC damage enda mer.

Lenke til kommentar
please nerf palas :o de har warrior dps nå med 1 mere hit ved crital strike.. en pala tok 4 slag på 1 sec på meg :O

5389654[/snapback]

 

 

warrior dps? hva i helvete snakker du om. Den marginale dpsen paladins hadde før er blitt nerfa til faen.

5389812[/snapback]

Eh nei.

Lenke til kommentar

Det hele bunner ut i at vår DPS er høyere, men vår evne til å tanke (generere ekstra threat) er dårligere. Derfor klager mange over "nerf av dps" osv.

 

Jeg rocker MYE mer i arathi basin nå, enn jeg gjorde før patch.

 

Pursuit of justice = INGEN hunters som klarer å kite meg lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...