Clappy Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ser ut som rimelig standar UI med Xperl unit frames og Archud samt KLTH threat meter.Egentlig er det eneste du trenger Omen threat meter samt noen unit frames etter eget ønske. Resterende blir smak og behag. Selv bruker jeg Photek sitt ui som er modda på. Det er mange å velge mellom, og det er flere som jeg synes ser bedre ut enn det, men det er for meg kun smaksaker og jeg orker ikke sette opp keybindiger på 9 karakterer en gang til. Takker:) men en ting til, hvor mye spell dmg burde jeg ha for å holde aggro? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Felsteel er bare tull. :> Hvorfor mener du det? Fant det veldig nyttig pga sockets fikk jeg bygd meg opp rimelige greie stats. Dessuten var det anbefalt i flere guider for tankadins jeg fant på nette. Sparte meg for en god del runs i instancer gjorde det også. Kjøpte alle tre delene på AH for rundt 70gull totalt. Til og med i en sticky på Blizzard sitt paladin forum blir Felsteel leggs og gloves nevnt under anbefalt. For meg var det hvertfall bra items å tanke i Karazhan med som jomfru. Edit: Til RanaSkater: Jeg har nå rundt 250 og det holder mer enn nok foreløplig hvertfall Godt tips er å kjøre på med AV og farme honor til Gladiator's Gavel med 40spelldamage enchant trenger du ikke tenke spelldamage på andre deler av gearet ditt. Da kan du kjøre på med rene tanke stats. Endret 25. februar 2008 av Ashvan Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Felsteel er bare tull. :> Hvorfor mener du det? Masse defence du egentlig ikke har bruk for. Det er lett å nå cap uten, og det har drøyt lite stamina i mine øyne. Ingen avoidance. Fant det veldig nyttig pga sockets fikk jeg bygd meg opp rimelige greie stats.Dessuten var det anbefalt i flere guider for tankadins jeg fant på nette. Sparte meg for en god del runs i instancer gjorde det også. Kjøpte alle tre delene på AH for rundt 70gull totalt. Jeg brukte felsteel gloves en stund (Levlet blacksmithing på de), så de ble ikke byttet ut før Maiden. Naberius-leggings og Tankatronic-goggles var de andre tingene. Tankatronic koster (spesielt etter blacksmithing) en del mer enn felsteel, men er på høyde med t5/t6, så det er absolutt verdt pengene. Til og med i en sticky på Blizzard sitt paladin forum blir Felsteel leggs og gloves nevnt under anbefalt.For meg var det hvertfall bra items å tanke i Karazhan med som jomfru. Gloves er greit, fant få gode alternativer. Resten er søppel. Edit: Til RanaSkater:Jeg har nå rundt 250 og det holder mer enn nok foreløplig hvertfall Godt tips er å kjøre på med AV og farme honor til Gladiator's Gavel med 40spelldamage enchant trenger du ikke tenke spelldamage på andre deler av gearet ditt. Da kan du kjøre på med rene tanke stats. Gladiator's Gavel med +40 spell damage, så har du all threat du trenger. Ekstra får du f.eks gjennom Righteous shoulders, Boots of the Protector og div. annet, men etter Gavel har du i utgangspunktet nok Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Du kalrer deg med gravel i første del av kara... Ertterhvert bør du skaffe deg litt mer spelldmg for å holde tritt med threat til resten av raidet. Husk at når du kommer til vanlige raidbosser så kan du ikke bruker exorsism mer. Sjekk min signatur (ananchel), Med untak av T4 shoulders (hadde dem fra Laj i botanica før), og sko (hadde boots of elusion) så er alt fra Kara. Lenke til kommentar
Clappy Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 takker for alle svar:) Neon som vet om noen gode måter å holde aggro på? siden paladins ikke har noe lignende som taunt Hadde satt pris på hvis neon hadde sagt hvordan de tanker en boss, da tenker jeg på hvordan attacks dere begynner med, og hva dere gjør hvis en healer eller en dps får aggro osv på forhånd takk Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Joda, vi har Righteous Defence. Ellers må du ha full uptime på holy shield og bruke judgement of righteousness på hver cooldown (den har du improved og). Hold Righteousness oppe, og om det er flere mobs/du har threatproblemer/du har mana nok, spam consecration. Du lærer deg det ganske så fort. Hvis healer/dps får aggro: Righteous Defence. Tanker en boss: Løper på og judger/åpner med avenger's shield/exorcism, avhengig av hvor mye mana jeg har tilgjengelig/hvor mye burst dpsen vår kommer til å gjøre/div. andre faktorer. Eksperimenter. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Bruker av og til Seal of Vengance på bossfights, fordi den gir etter hvert ganske stødig høy og damage, i tillegg kan du judge for like mye/mer enn med righteousness. Men på vanlige mobs som ikke tar lange tiden å få ned er det ikke verdt det. EDIT: Vil foresten anbefale denne macroen til taunt. Da kan du targete mobben (går fint med personen som skal reddes også) for å taunte. #showtooltip Righteous Defense /cast [help,nodead][target=targettarget,help,nodead] Righteous Defense; Endret 25. februar 2008 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Tanket Gruul her om dagen. Guildens andre kill... Var mye lettere en jeg hadde trodd... One-shotted Filmet av vår andre Maintank. "Jeg er Ananchel, the wannabe" Download http://www.mediafire.com/download.php?nhxhicfcirw Crappy youtube version Lenke til kommentar
smy Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 noen så kunne være så snill gi meg en brukans aoe prot spec Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Bruker av og til Seal of Vengance på bossfights, fordi den gir etter hvert ganske stødig høy og damage, i tillegg kan du judge for like mye/mer enn med righteousness. Men på vanlige mobs som ikke tar lange tiden å få ned er det ikke verdt det. Vengeance vet jeg ikke noe om, er blood elf. EDIT: Vil foresten anbefale denne macroen til taunt. Da kan du targete mobben (går fint med personen som skal reddes også) for å taunte. #showtooltip Righteous Defense /cast [help,nodead][target=targettarget,help,nodead] Righteous Defense; Macro er et must, ja. noen så kunne være så snill gi meg en brukans aoe prot spec AoE-spec Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Driver å lurer på et navn til en hovedsakelig retribution palladin jeg tenker på å lvle. Human female ofc pga mace/sword racial. Fant ingen skikkelige RP tråder som jeg kunen spørre i. Har prøvd forskjellige ordbøker (latin/russisk/japansk/arabisk etc) og søkt etter ord som judgement, salvation, vengance, retribution og andre lignende ord. Men får bare opp krylisk/kanji/arabisk skrift, ikke ordene på latinsk skrivemåte. Er det noen oversettere på nett som gir oversettelsen på latinsk srivemåte for alle språk? Så... noen som har tips til bra navn, enten med rot i Warcraft Lore eller som "betyr" noe som har sammenheng med hva en paladin er. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Fra spøk til alvor: Norsk: Gjengjeldelse. Tysk: Vergeltung. Fransk: Châtiment, vengeance. Spansk: Recompensa, retribución. Engelske: Wrath, avenge, muffin. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Driver å levler min egen paladin nå, siden jeg enda ikke har betalt for den jeg tok over fra en kompis, og er egentlig ganske blakk atm. Skal så klart være prot på 70. Holder derfor også på å samle inn litt gear til jeg dinger 70. Har sikra meg boots of the protector-pattern, og etter 2.4 skal jeg få ordna nether vortices (har badges) til beltet også. Levler blacksmithing og engineering (har mining på en annen char, med epic flyer), så ordner googles også. Skal få kjøpt inn Crystalforged Sword så snart jeg ser det billig på ah. Det var vel omtrent de boe tinga jeg kunne komme på, andre forslag tas i mot med takk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Nei nei, grind honour til Gladiator's Gavel og enchant +40 spelldmg. Beste tankevåpenet som er. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Joda, men er et ganske stort orsk å farme honor da, plukker heller opp za-våpenet når jeg begynner å få greit gear. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Går på noen timer, og er det absolutt beste tanke-våpnet, med mindre du er så heldig at du har en guild til å booste deg gjennom ZA. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Alts i za er ikke det største problemet, droprate vil være et større problem. Meh, får se, enda en del levles til 70, blir sikkert litt pvp på veien. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Det bør gå relativt fort å grinde honouren til macen. Går på et par timer, om du fokuserer litt. :> Den er definitivt verdt det. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Za-macen er jo bedre da Hmm, har det blitt annonsert når s4 begynner? kan jo eventuellt plukke opp en s2 mace. Blir sikkert ikke 70 før til slutten av påska uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå