Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Dinget level 70 med paladinen min i dag, men har utrolig dårlig gear....

Hvor er det jeg kan begynne å skaffe meg gear til en retri Paladin? Hvilke instancer burde jeg gjøre osv... :hmm:

 

Fin oversikt her; http://www.maxdps.com/paladin/dps.php

 

Det beste du kan få er antagelig Vindicator delene og evt Arena S2(og S3 selvf), muligens badge gear (spar badgene, du vil få T6 equiv. loot fra badges når 2.4 kommer om ca en måned)

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jaja har gått over til å bruke Sanctity Aura nå mens jeg tanker. funker bedre merker jeg. Devotion gir meg 2% mindre fysisk skade tatt, men jeg trenger mer aggrogain når jeg pugger. i pugs må jeg blesse de fleste dpserne med BoS og. men da er det ganske lett å tanke i pugs som retnoob. BoS er fin.

 

en annen sak, nå på level 62 med diverse blues og et bra våpen (Blade of Misfortune) så har jeg veldig god dps. høy crit som vanlig når jeg nettopp kommer til Outland med melee'erne mine.

 

denne dps-herligheten vil vel avta snart tenker jeg, men håper det holder seg godt lenge mens jeg streber med å få bra gear. synd det er så lite rare/epic plate på veien opp til 70. og jeg er en mace/sword hore for jeg merker at de 5 expertise hjelper bra.

 

Burde jeg putte 5 poeng ifra Fanaticism i Imp Sanctity aura og Crusade istedetfor? Uten Devotion mister jeg 4-5% fysisk skade mitigation når jeg bruker twohander i DPS gear.

 

Valia på armory btw, The Venture Co. kan ikke linke armory her pga sperrede sider.

 

spark igang diskusjonen, jeg kjeder meg på jobb!

Lenke til kommentar
En AoEer ikke med retribution-spec. :) Etterhvert som gearet blir bedre er også retribution litt bortkastet, da du unngår mesteparten. AoEtaunt til levling?

 

Hmm *Pokes mythix on the forehead*

 

Trodde det var en prot spec det var snakk om her ;) Den paranoide websense'n på jobben blikkerer alt som har med spill-sider å gjøre, så wowhead, wow-europe, etc etc kan man bare glemme å se på. Derfor fikk jeg ikke sett på spec'en du linka.

 

Da blir jo posten min temmelig irrelevant, men det om at mobs ikke kan critte med spells står ved lag, så Eye for an eye er 100% verdiløs dersom man ikke har tenkt til å pvp'e mye.

Jobber du i StatoilHydro eller....lol

Lenke til kommentar

Kjedet meg i går da det ikke ble noe raid så tenkte jeg skulle teste Retri som det er så mye snakk om for tiden.

Har samlet opp noe gear over tiden og fikk crafted et par items.

Må si at det faktisk var ganske gøy å løpe rundt i bg og faktisk gjøre noe skade, men jeg sliter veldig med mana, går som regel tom etter å ha drept to-tre andre. Noen som har en god løsning på dette?

 

Hvor mye AP og crit burde man ha egentlig og hvilke stats er best? Har foreløpig gått for strength, ap, crit rating, stam, agi

 

(om noen er interesert kan dere se gearet her: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...vanas&n=Hwi (driver og grinder til epic dps boots, belt, wrist atm)

 

En liten ting til jeg lurte på, er egnetlig palas viable for PvE? Merker at det er mye burst damage ute og går og jeg prøvde meg som dps sammen med noen venner i SP heroic og endte faktisk et par prosent under tanken (nå skal det sies at de andre er ekstremt vel gearede og vi hadde pala tank som aoe tanked det meste)

Lenke til kommentar

Kom bare til å lure på en ting, hvilke items vil dere si er best av de som er her nå og de som kommer i sunwell patchen for tanking.

 

Chest:

Chestplate of Stoicism vs Chestguard of Stoic Guaridan vs Shattrath Protectorate' s Breastplate

 

Legs:

Sunguard Legplates vs Unwavering Legguards vs Inscribed Legplates of the Aldor

 

Waist:

Girdle of the fearless vs Girdle of the protector

 

Feet:

Sabatons of the Righteous Defender vs Legionbane Greaves of Ayden

Endret av Islanbadsj
Lenke til kommentar

Folk i klasssen din vet nok ikke helt hva dem snakker om.

Har selv spilt warrior og druid før hvor det er tanket med begge klasser.

Ut i fra mine erfaringer til normale instancer, heroics og Karazhan foretrekker jeg å spille min paladin til tanking. En god paladintank outanker en druid eller warrior med gear på samme nivå. For min del er det omtrent umulig å miste aggro.

Videre har vi flotte blessings, samt mulighet for ressing, DI, skjold samt en utrolig bra kontroll på tanking av grupper.

Etter min mening tilbyr en paladintank mye mer til gruppa enn det en warrior eller druid gjør.

 

Edit: Glemte en ting du lurte på.

Min følse er at rykte på hvordan du tanker har mer å si enn hvordan klasse du spiller.

Jeg har sålangt ikke hatt problemer med å få meg grupper med min paladin.

Har tanket en god del pugs i Heroics og blir nesten spamma ned med invites til grupper.

Gjør du en god jobb som tank får du deg enkelt grupper. :)

Endret av Ashvan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...