Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

boots of avoidance droppa i maraudon igår og jeg vant den over en warrior og enda en paladin, så jeg ble ganske happy. enchanta den med 7 stam så fikk et lite HP boost der ja. og nesten 4% dodge på mitt level! idag er det ST og mara farming på dagsplanen. gud og digg det er å tanke som paladin. så blir det crusaderstrike idag og :) skal smelle godt med Rockpounderen.

Endret av Djengo^^
Lenke til kommentar

tja kansje prot i outland da jeg får bedre gear. jeg prøvde litt prot i level 34ish, husker ikke helt hvilket level, men det gikk altfor seint for meg. selv om jeg kunne chainpulle 3 og 3 mobs og ta de lett. men jeg pvper litt og, så jeg kunne ikke se for meg at prot funka på noe annet en melee'ers på det levelet. siden jeg er tankehore så må jeg seff prøve prot en stund og! jeg gamer sammen med en hunter RL venn og. vi spiller alltid sammen. vil prot og hunter funke bra? han går oom raskere enn meg, jeg digger det talentet som gir mana på judge. (husker ikke navnet nå, sitter på sperra nett å kan ikke sjekke).

er og genialt og tanke med det talentet.

Lenke til kommentar

jau de er fine de... men vet ikke hva jeg skal i 70. har funnet en fin guild nå da, hvis de vil ha meg. har noen bekjentskaper der gjennom diverse instanceruns nå. greie folk. de er casual raiders, holder på i Eye of SSC.

alle kan egentlig joine guilden hvis de vil. de må klare trial perioden da. de har sånn system med 2 forskjellige typer folk. du kan enten joine som Protector, da raider du og har pri på spots, og må være level 70. eller så kan du joine som Follower, da er du lowlevel og kan levle der og være casual sammen med de, men du har ikke pri på raidspots. du kan bli Protector på level 70 hvis du vil. og det er en stor guild. med masse 70s og pre 70s. alle jeg har møtt derfra er greie, hyggelige og reliable folk. håper de tar meg inn.

satser på å bli level 60 i løpet av neste uke. gleder meg til outland.

Lenke til kommentar
Mask of introspection er mye bedre enn T4 - stats messig så er den vel ca T5.5 - og du kan bare kaste T4 head'en ... - du mister metaen, men du har jo to sockets istedet for den, så gode muligheter for å gem'e opp til det du evt føler du mister ...

Ja.. jeg har vel også tenkt at den er bedre... men leste litt kommentarer for den på Wowhead og så at kommentarene var litt varierte.. så tenkte jeg skulle sjekke litt med eksperter her... Takk for svar. :)

Lenke til kommentar

fy faen og lett det er å tanke med pally pre-60... er bare å spamme consecrate med righteous fury og judge litt på skull-targetet. uansett hvor mange mobs som kommer, bare ikke så mange at du dauer :p regner med det endrer seg ganske kjapt i outland da

Lenke til kommentar
Hva bør man specce når man levler?

Retribution.

Med 5 points i holy (strength) og 8 points i protection (etter vært) men fokuser på retribution ja. Med oppdatert retribution aura og consecration gir jeg effektivt 24 dmg over noen sekunder i tillegg til 18 dmg per slag som treffer meg.

Retribution er virkelig å foretrekke når du levler. Så får du respecce når du kommer høyere i level og skal ha andre oppgaver.

Her er forøvrig den speccen jeg legger vekt på når jeg levler: Link

Lenke til kommentar

"Reduces the chanses you'll be hit by spells by 1% and increases movement and mounted movement speed by 5%"

Jeg synes ikke den gir noe spesielt godt i forhold til andre ting. Når det kommer til spells vil jeg si at eye for an eye er mye mer viktigere ettersom den har kun 2 ranks samt at den gir mulighet for å dele ut damage når du er i kamp mot magibrukende mobs i PvE sammenheng. Vil si det er mye viktigere å kunne dele ut en del damage om du skulle bli truffet fremfor å ha en ørliten sjangse for å unngå å bli truffet. Samt at jeg synes det er litt viktig å ha Divine strength, Improved Devotion Aura og precision i tillegg til de andre talentene i retri treet som er mer nyttig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...